"roblémom pre vodičov MHD je, keď iní vodiči stále jazdia na letných pneumatikách." A odporúčam sledovať kvalitné celosezónne pneumatiky našich trolejbusov na videu v linku s popisom: "Trolejbus prešmykuje v snehu na Kramároch". ?
J&T hovorili v televízii, že šetrí napr. náklady vozidla tým, že nakoľko má hrb stačí vozidlo menej vykúriť nakoľko tam nie je "jalový" priestor vpredu vo forme vysokého stropu.
Bolo by zaujimave tuto 14Tr0 nejak od nich dostat k nam. Tu by sa zrekonstruovala do vzhladu nasich 61-63 a mali by sme krasne a vzacne historocke vozidlo. Co na to PePa & spol. ? Asi tazko zrealizovatelne, ale pri dobrych vzajomnych vztahoch by sa to mozno nejak dalo poriesit. Stalo by to za to!
10,5 LE ani neexistuje ,mozes tak porovnavat CROSS LE 12 a SOR BN 12 . Ale ved si aj pozri porovananie NB 12 a BN12 resp. C12 , hrbac bude o co si lahsi ,cize by to malo aj menej srebat nafty
no.ev.di.