Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #157874:
Grafikon robí správca infraštruktúry, ŽSR. A grafikony robí na Klamensovej, pretože tak to proste je bez ohľadu na tvoje xenofóbne reči a bodka. Na to, že si z modrogumnej rodiny a stačilo by ti doma sa spýtať, prejavuješ obdivuhodnú mieru autizmu aj vo veciach železničných.
A robí ho ŽSR preto, že po tých istých koľajniciach jazdí ešte nespočet dopravcov s vlakmi nákladnými.
Reply on: no.ev.di. #157874:
Ako ti napísal S499, gvd robí ŽSR. ZSSK si len objednáva polohy vlakov.
Včera bol presun 5 kusov MB Capacity bez ev.č. a bez BUSE smer centrum. Ak to už niekto písal, sorry za duplicitu.
Reply on: no.ev.di. #157874:
sa len hráš, alebo naozaj nerozumieš. Aj semafory a dopravné značenie na cestách nemá na starosti dpb, slovak lines, alebo janko mrkvička, ale správca cesty. ŽSR má na starosti trať a jej zariadenia a zároveň je kompetentný, aby schválil vlakové cesty... Darmo si ako dopravca povieš, chcem mať interval vlakov 3 minúty a mám na to prostriedky, keď sa tie vlaky na trať jednoducho nezmestia... Preto k tomu má čo povedať
Reply on: S499.1023 #157872:
a v KE niesú zamestnanci ŽSR? Prečo by mala grafikon vlakovej dopravy robiť ŽSR keď osobnú dopravu robí ZSSK a ŽSR má na starosti iba majetok, okrem vozňov. ZSSK si robí predsa GVD nie? Máš nejaké relevantné informácie, že grafikon nerobili trti z východu?
Reply on: Mike #157861:
to ten vjazd pod Predstaničné nám. bude jednosmerný, čiže sa tam bude dať vojsť len od Pražskej? ?
Reply on: no.ev.di. #157852:
Jedine, že by Klemensova bola v Košiciach, drúčik. Grafikony robí ŽSR, nie ZSSK.
Reply on: Mike #157869:
"predpokladana realizacia: 2005-2007"... no mozno sa im trochu poprehadzovali cislice, mozno to malo byt 2050-2070... tak nejak odhaduje aj realizaciu elektricky do Petrzalky ? ?
Reply on: Mike #157869:
Diky
Reply on: 810zssk #157866:
napr. tu http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/pdf/stanica.pdf

o návrhu organizácie MHD neviem, viem akurát iba to že sa odkladá reko el. trate na Štefanovičovej, lebo táto má byť počas reko hl. st. a celého toho priestoru dlhodobejšie uzavretá...
Reply on: Mike #157867:
Vsak nocaky nech daju pod most..
Reply on: no.ev.di. #157863:
Píšem že tam sú dve dlhé nástupišťa možno 100 m alebo aj viac. Bus príde a môže tam prestávkovať aj hodinu..
dnes prestávkuje na hl. st. zvyčajne tak maximálne dva trolejbusy a 5-6 vozov.. toto sa tam zmestí aj po novom.. Horšie to bude pri nočákoch, tých cca 15 vozov to už bude väčší problém...
Reply on: Mike #157861:
Dik, nie su tie navrhy aj na nete? Existuje aj navrh linkovania pocas reko hlst?
Reply on: no.ev.di. #157863:
Konečná "Rajská" ako funguje?
Reply on: 44 #157860:
No lebo vyhrali tender.
Reply on: Mike #157861:
ibaže to nie je klasické obratisko, ako tam je teraz, že tam vozidlá pauzujú, to čo opisuješ vyzerá tak, že tam a-bus/t-bus príde a hneď sa otočí na cestu naspäť. Ibaže to potom bude zaujímavo vyzerať pri takej L74 či 201 keď budú zápchy, jak im spravia odchody od Hl.st. aby stíhali. ?
Reply on: 44 #157860:
Lebo to bol výsledok verejného obstarávania. Prvé bolo zrušené, lebo bolo šité na mieru soru. Potom bolo vyhlásené druhé, kde sa prihlásil rovnako ako v prvom prípade irisbus a sor, ale už boli podmienky nastavené širšie... Ten výrobca/dovozca, ak by ovšem spĺňal podmienky, sa mohol do tendra prihlásiť aj s modelom citelis, ale sa rozhodli pre krosvej.
Reply on: 810zssk #157857:
Na tých nákresoch čo som pozeral ja tak je.. cca si sprav kolmicu na Pražskú ktorá sa odpája niekde pod Sokolskou vedľa Hl. St prechádza niekde v miestach približne ako je výstupište busov resp. nástupište pre 131 a vyústi do do Žabotovej niekde v mieste dnešného obratiska elín. Na tejto "komunikácií" budú dve nástupišťa dlhé nech by 100 m. na ich začiatku bude výstupište na ich konci nástupište..
Teda 61, 74, 201, 210 tam pôjdu po trase .. Šancová - SAV - Pražská - Hl. Stanica a späť cez Žabotovu a doľava na Šancovú
93 pôjde.. Štefánikova - SAV - Pražská - Hl. Stanica a späť Žabotovou , doprava k SAV a doľava na štefánikovu
32 a 41 pôjde.. Pražská - Hl. Stanica a späť Žabotovou doprava na SAV - Pražská...
A preco su Rajkobusy Croswaye a nie nieco, co tu uz vo vozovom parku mame? Nevravim, ze Crosway je zly bus (teda neviem), ale preco zas dalsi typ?
Preco su tie Rajkabusy trojdverove? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.