Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #157831:
to je dalsi bod - ked mi ujde elektricka a rozhodnem sa na prestupny system, tak mi vacsinou (tj 50-75%) elektricka, na ktoru chcem prestupit, zdrhne.

Kebyze splnia 3+1 body (vyriesenie prestupneho uzla Molecova, Skutocna preferencia elektriciek, Skutocny prestupny system elektriciek a ako bonus nejake nove NP elektricky) tak ti dam 110% za pravdu. Ale kym je 133 rychlejsia ako el. tak mnoho ludi pojde radsej autobusom.
Reply on: Mike #157838:
dobre, srať na to... podstata bola ale prv v tom, že som povedal, že ZSSK nie je podľa mňa schopné prevádzkovať prímestské či mestské vlakové linky s taktom. Však ani teraz nevedia urobiť takt, okrem teda rýchlikov BA-KE, aby sa východ pohodlne dostal do BA a potom z BA domov, zvyšok Slovenska ich nezaujíma. Samozrejme, že tie vlaky slúžia aj ostatným mestám, len GVD robili na východze a tak to vyzerá a rovnako blbo bude keď nejaký trtko z KE bude určovať ako budú jazdiť vlaky BA-TT a meststké vlakové linky v BA čí v rámci kraja ?
Reply on: no.ev.di. #157837:

Hľadanie príspevkov podľa obsahu


hľadaj v texte príspevkov
hľadaj v menách (nickoch) autorov príspevkov

Súčasne je možné hľadať viac výrazov, ak sa medzi ne vloží znak "+". Slová oddelené medzerou sa považujú za jeden výraz.

to je tam dolu napísané, to som si ja teraz nevymyslel...

A ak si našiel iba to, že po linke bol dopyt, hľadal si zle ? Tu je úplne irelevantné, že po linke bol dopyt (aj to že aký?), keď do hry vstupuje tisícpäťsto ďalších faktorov...
Btw. už keď sme pri tom aj po 801 bol dopyt a aká chodí vyťažená do Rajky vidíš sám ( a tvoj názor na 801 už ovláda hádam každý naspamäť, to ja len na ilustráciu že čo "keď je dopyt"...
Reply on: Mike #157836:
ja som nevedel, že sa medzi tie slová má dávať plus, dal som napr. "155 ŽSR" a našlo to blbosti. Podľa toho čo som našiel bol ale po L155 dopyt, tak neviem prečo sa teda s tým seklo.
Reply on: no.ev.di. #157835:
Ak sa iba hráš na sprostého tak Ti to ide veľmi dobre ? čo takto vyhľadávanie v diskusnom fóre a heslá ako 155+ŽSR alebo 155+ZSSK 155+Východné atď..? ❓ ❗
Reply on: S499.1023 #157834:
práve som dokončil hľadanie správe kde sa o tom mohlo písať, kde sa písalo o linke 155 ale nenašiel som nič také. Viem iba toľko, že to bolo dočasné riešenie kvôli prestavbe priecestia v Rači.
Reply on: no.ev.di. #157833:
Prečo nie je racionálne prevádzkovať linku 155, tu už bolo dopodrobna analyzované. Tak prestaň škriekať A NAJPRV SI TO NAŠTUDUJ.
Reply on: S499.1023 #157832:
tie plány patria do koša čo ZSSK a ŽSR trepú. Niesú ochotní ani jednu vlakovú linku 155 Východné Predmestie prevádzkovať a zrazu sú akí žhaví riešiť MHD v BA. Nech si riešia Košice. ?
Reply on: ufo #157829:
No tak zorvna ZSSK tam nemala čo kafrať, tých ich 5,5 vlaku tam prejde vždy. Ale čo sa majú čo montovať do toho, či vylezie električka na most?
Reply on: MatejBA #157830:
ale ja sa ti snažím povedať, že na Molecke je taká frekvencia električiek od rána do večera a tiež liniek hore na Kuklovskú, že ak ti ujde spoj, tak čakáš max. 3-5 minút. L133 je improvizácia a nie systémové riešenie. Systémové riešenie by vyzeralo keby ten Karloveský manažér-doktor-model vybojoval financie na t-bus trať Riviéra - Botanická - Mlynská dolina - Patrónka a nákup nových kĺbový t-busov. Potom by to mohlo vyzerať tak, že by L32+33 chodili v intervale 3/6-7/3//6-7 a L32 by premávala obsluhovaná klbákmi v intervale 15/20/15//20 (int. 6-7 ► 20 ako pri L31+39)
Reply on: no.ev.di. #157828:
konecne aj ty vidis, ake to je, ked niekto (vacsinou ty) zadre najvacsiu (muzsky pohlavny ud)inu 🙂

Co sa tyka Molecky a elektriciek - kym molecova bude mat nastavene semafory pre auta a srat na chodcov a zaroven kym elektricka nebude rychlejsia ako autobus aj v case spicky, tak ti vacsina pojde abusom.

"A kde by prestúpili Dúbravčania a ako ty chmuľo mi ešte povedz?!"
- ty si na mna usta neotvaraj dunci ?
- ak chces vazne vediet, tak Sokolska by mohla byt pouzita 🙂 (teda ak by som to myslel vazne ze vazne)
Reply on: S499.1023 #157824:
Jasné že to odignorovali, keď ZSSK nie je kompetentná kafrať...
Ono by to bolo aj správne, len to by ŽSR a MDPT museli tušiť, kde v ITG sú potrebné výhybne, križovania atď...
Reply on: MatejBA #157826:
a kde by prestúpili Dúbravčania a ako ty chmuľo mi ešte povedz?! Niečo musí ísť cez Harmincovu predsa a tiež cez Pražskú. Či nebodaj chceš aby linky šli iba po Patrónku a potom aby Dúbravka prestupovala na Patrónke na t-bus cez Kramáre?! ? uvedom si čo si tresol! L133 robí iba jediné a to, že nemusia fajnové Karloveské rite prestupovať na Molecke. Inak L133 kopíruje trasu L32/33+prestup na elinu do mesta. Namiesto toho aby sa podporovali veci ako napojenie trate na DD so zvyškom po trase L32, zakúpenie nových trolejbusov a využitie kapacity električky v KV, tak sa podporujú takéto "Slávikove" riešenia.
Reply on: MatejBA #157826:
neviem ako ťa slušne nazvať ale domysli si... poviem ti to tak, že L34+83 spájajú Dúbravku s Patrónkou a Kramármi k SAV. Ak vyčkáš, tak ti odmerám, koľko % zastávok príp. koľko km idú L34 a 83 súbežne s električkami z Dúbravky. Ja som tu pridal návrh na to aby sa vybudovala električková trať Záluhy - Polianky - Patrónka - Pražská - Hl.st. a neboli by L34 a 83. L34,59,61,63,75,78 a 83 (tie ďalšie som spomenul keby si moc chcel rýpať do súbehu ostatných liniek s elektrickou trakciou) sú rokmi overené linky, avšak nejde ich nahradiť trolejbusmi, či električkou keďže v značnej a podstatnej časti ich trás chýbajú trolejbusové, či električkové trate. Za to, že Dlhé diely majú prilepené rite na L133 neznamená, že teraz ak Vám padne L133 tak musia padnúť aj ostatné linky len preto, že tú Vašu volovinu živil Záhradník, tak sa spamätaj!
Reply on: no.ev.di. #157815:
Vsak aj 34 ma subeh s elektrickou resp. s 83 a potom aj s trolejbusmi - vsak aj dubravcania mozu prestupovat 🙂
Reply on: Valec #157818:
Okrem investičných nákladov treba uvažovať a s prevádzkovými (napríklad podzemné stanice: výťahy, osvetlenie, klimatizácia, stráženie...).
Reply on: ufo #157816:
To je omyl. Konkrétne do týchto dvoch vecí kafralo ľudí dosť a ŽSR to proste odignorovali.
Reply on: tr3mp #157820:
? to sa našli ešte dvaja, ktorí dostali v jeho obvode menej hlasov? ?
Fabor aj Weigl nakoniec prešli do miestneho zastupiteľstva
btw. ten "Milan Borgula Ing" má nejaký príbuzenský vzťah s tým vymývačom mozgov a peňaženiek zo Starého mesta?
Reply on: tr3mp #157820:
pozerám, že Slávik dostal iba 310 hlasov, to asi od tých magorov z paneláku, v ktorom vymyl mozgy. Nabudúce keď bude vylepovať plagáty, asi bude lepšie mu rovno dať na držku aby nevylepoval nič. Inak predstav si, že by si býval v tom baráku kde on. Podľa mňa to tam mali vytapetované jeho ksichtom a keďže on je taký narcis, tak asi má spravené tapety z tých svojich plagátov ?
aj tak som zvedavy, ci sa tieto 4 roky vobc nieco s elektrickou urobi, ale mam taky dojdem, ze urcite nie.

mesto je financne na lopatkach, miliardy urcene na nosny system sa vyplieskali na nezmyselnu rekonstrukciu stadionu, kde padol aj cely rezervny fond. kvoli machinaciam s pozemkami prisla bratislava o dalsie mastne miliardy ...

developersky boom je tiez over, takze sa neda ani len spoliehat na "spolupracu" napriklad pri projekte petrzalka stred ci ako sa to vola .. detto petrzalka juzne mesto ...

cize stav bude zrejme taky, ze do 2014 budu _mozno_ na starom moste len chodci a cyklisti...

vlada na to peniaze neda, lebo preco ? v eurofondoch to nehrozi, lebo to neni v OP

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.