Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #157828:
konecne aj ty vidis, ake to je, ked niekto (vacsinou ty) zadre najvacsiu (muzsky pohlavny ud)inu 🙂

Co sa tyka Molecky a elektriciek - kym molecova bude mat nastavene semafory pre auta a srat na chodcov a zaroven kym elektricka nebude rychlejsia ako autobus aj v case spicky, tak ti vacsina pojde abusom.

"A kde by prestúpili Dúbravčania a ako ty chmuľo mi ešte povedz?!"
- ty si na mna usta neotvaraj dunci ?
- ak chces vazne vediet, tak Sokolska by mohla byt pouzita 🙂 (teda ak by som to myslel vazne ze vazne)
Reply on: S499.1023 #157824:
Jasné že to odignorovali, keď ZSSK nie je kompetentná kafrať...
Ono by to bolo aj správne, len to by ŽSR a MDPT museli tušiť, kde v ITG sú potrebné výhybne, križovania atď...
Reply on: MatejBA #157826:
a kde by prestúpili Dúbravčania a ako ty chmuľo mi ešte povedz?! Niečo musí ísť cez Harmincovu predsa a tiež cez Pražskú. Či nebodaj chceš aby linky šli iba po Patrónku a potom aby Dúbravka prestupovala na Patrónke na t-bus cez Kramáre?! ? uvedom si čo si tresol! L133 robí iba jediné a to, že nemusia fajnové Karloveské rite prestupovať na Molecke. Inak L133 kopíruje trasu L32/33+prestup na elinu do mesta. Namiesto toho aby sa podporovali veci ako napojenie trate na DD so zvyškom po trase L32, zakúpenie nových trolejbusov a využitie kapacity električky v KV, tak sa podporujú takéto "Slávikove" riešenia.
Reply on: MatejBA #157826:
neviem ako ťa slušne nazvať ale domysli si... poviem ti to tak, že L34+83 spájajú Dúbravku s Patrónkou a Kramármi k SAV. Ak vyčkáš, tak ti odmerám, koľko % zastávok príp. koľko km idú L34 a 83 súbežne s električkami z Dúbravky. Ja som tu pridal návrh na to aby sa vybudovala električková trať Záluhy - Polianky - Patrónka - Pražská - Hl.st. a neboli by L34 a 83. L34,59,61,63,75,78 a 83 (tie ďalšie som spomenul keby si moc chcel rýpať do súbehu ostatných liniek s elektrickou trakciou) sú rokmi overené linky, avšak nejde ich nahradiť trolejbusmi, či električkou keďže v značnej a podstatnej časti ich trás chýbajú trolejbusové, či električkové trate. Za to, že Dlhé diely majú prilepené rite na L133 neznamená, že teraz ak Vám padne L133 tak musia padnúť aj ostatné linky len preto, že tú Vašu volovinu živil Záhradník, tak sa spamätaj!
Reply on: no.ev.di. #157815:
Vsak aj 34 ma subeh s elektrickou resp. s 83 a potom aj s trolejbusmi - vsak aj dubravcania mozu prestupovat 🙂
Reply on: Valec #157818:
Okrem investičných nákladov treba uvažovať a s prevádzkovými (napríklad podzemné stanice: výťahy, osvetlenie, klimatizácia, stráženie...).
Reply on: ufo #157816:
To je omyl. Konkrétne do týchto dvoch vecí kafralo ľudí dosť a ŽSR to proste odignorovali.
Reply on: tr3mp #157820:
? to sa našli ešte dvaja, ktorí dostali v jeho obvode menej hlasov? ?
Fabor aj Weigl nakoniec prešli do miestneho zastupiteľstva
btw. ten "Milan Borgula Ing" má nejaký príbuzenský vzťah s tým vymývačom mozgov a peňaženiek zo Starého mesta?
Reply on: tr3mp #157820:
pozerám, že Slávik dostal iba 310 hlasov, to asi od tých magorov z paneláku, v ktorom vymyl mozgy. Nabudúce keď bude vylepovať plagáty, asi bude lepšie mu rovno dať na držku aby nevylepoval nič. Inak predstav si, že by si býval v tom baráku kde on. Podľa mňa to tam mali vytapetované jeho ksichtom a keďže on je taký narcis, tak asi má spravené tapety z tých svojich plagátov ?
aj tak som zvedavy, ci sa tieto 4 roky vobc nieco s elektrickou urobi, ale mam taky dojdem, ze urcite nie.

mesto je financne na lopatkach, miliardy urcene na nosny system sa vyplieskali na nezmyselnu rekonstrukciu stadionu, kde padol aj cely rezervny fond. kvoli machinaciam s pozemkami prisla bratislava o dalsie mastne miliardy ...

developersky boom je tiez over, takze sa neda ani len spoliehat na "spolupracu" napriklad pri projekte petrzalka stred ci ako sa to vola .. detto petrzalka juzne mesto ...

cize stav bude zrejme taky, ze do 2014 budu _mozno_ na starom moste len chodci a cyklisti...

vlada na to peniaze neda, lebo preco ? v eurofondoch to nehrozi, lebo to neni v OP
Výsledky volieb do orgánov samosprávy:
http://www.petrzalka.sk/download_file_f.php?id=113545

Napríklad:
3 24 . Marcel Slávik Nezávislé fórum 310
(volebný obvod/poradie náhradníka/meno/strana/počet hlasov)
V treťom obvode bolo zvolených 7 poslancov, a nezvolených 26 - to sú náhradníci.

Ja som spokojný, dobre som volil (resp. nevolil jedného kandidáta). ?
Reply on: kecho #157817:

Bajan pre vobami: "...do Petrzalky jednoznacne kolajova doprava...s velkym znepokojenim sledujem vyhlasenie jednej z kandidatok na primatora, ktora zarezala petrzalsku elektricku...docasne spojazdnit stary most pre pesiu a nemotorovu dopravu...elektricka jednoznacne ano a co najskor."
Reply on: no.ev.di. #157813:
"hoc by sme si električku celú platili sami, tak vždy by nás vyšla lacnejšie než doplácanie tých 30% na projekt TEN-T"
Až na taký malý detail, nikto nikde ešte nepovedal, koľko by stála električka, koľko železnica (i keď je jasné, že podpovrchová železnica bude n-krát drahšia) a najmä, koľko % (kde si vôbec prišiel k tým 30tim?) EÚ prispeje.
Reply on: no.ev.di. #157775:
ale zas to ber z druhej strany, keby vyhrala Plšeková (ktorá skončila druhá), tak električku môžeš rovno pochovať, mala v programe niečo v štýle, že je proti budovaniu povrchovej električky a súbežnej štvorprúdovej cesty, lebo je to bariéra, a tak električku chce dať pod zem (mám tip na dvoch adeptov, od ktorých by túto hlbokú myšlienku mohla pochytiť). Bajanov program som nevidel, a neviem, či vôbec nejaký mal, tak som zvedavý, aký bude jeho postoj k tomuto (možno klasický - kto dá viac, s tým sa dohodne...)
Re #157779 810zssk: ale všimni si, ako sa ľudia "zaujímajú" o to, koho volia... viac ako 1% z hlasujúcich (+/- 1700 hlasov) vlastne ani nevie, koho volí, ale ide voliť... ? a teraz by bolo celkom zaujímavé, keby bol na lístku zákaz zverejňovania politických strán za menom 🙂
Re #157797 no.ev.di.: zaujímavá otázka, so 133 a 36 by zároveň mala pôjsť aj 82 či 27...
Re #157800 Mischo1: a čo tak zliezť na elinu? či vlastne slovo "prestupovanie" bolo na DD tabu. uvidíme, či sa to zmení...
Re #157813 no.ev.di.: "hoc by sme si električku celú platili sami, tak vždy by nás vyšla lacnejšie než doplácanie tých 30% na projekt TEN-T" pamätná veta. pls., spamuj ju ku každému Slávikovsko-Guttmanovmu výplodu o nadvlaku a jeho finančnej "výhodnosti", lebo "to platí eú"... ?
Reply on: S499.1023 #157790:
Tragédia je, že do toho nekafre nitko a vznkajú nezmysly ako znižovanie priestností na koridore (Pezinok - BA) alebo na dialkovine typu BA-KN...
Reply on: MatejBA #157803:
čo sa týka L5 tak by som fakt pri ceste Dúbravka - Rača odporučil dnes cestovať L34 a prestúpiť na Račku na elinu namiesto čakania na L5 s i=12min. Takisto bol môj návrh kritizovaný, že L3 ide iba Rača - Obchodná - Nám.SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Ružinov a L11 ako dnešná bez spojenia Rače so západnou radiálou. Ibaže najlepšie riešenie by bolo keby L34 premávala obojsmerne cez Šancovú a otočila sa na Trnavskom mýte ako L31, tak by najrýchlejšie a najlepšie spojenie Dúbravky so západnými radiálami bolo L34+prestup na eliny na mýtach a nemusela by aspoň L34 voziť vzduch od Predstaničného námestia po Hodžko cez Mýtnu. Pri L34 ide ale o to, že eliny a L34 majú spoločnú trasu na iba veľmi malom úseku zatiaľ čo L133 je vedená 95% trasy s ekologickou trakciou. Malo sa mesto vysrať na trolejbusy pre DD a radšej zatrolejovať druhú stopu na Patrónke a kúpiť nové trolejbusy aby malo čo jazdiť na L203 a 207, lebo tento interval cez pracovné dni je žalostný veru.
Reply on: Petto #157809:
aké zdĺhavé semafory? Kam sa ponáhľajú do prdele a načo? Veď každú druhú minútu ide električka do centra a opačne ide každé 3-4min dačo na Dlháče, tak kam sa pachtia pre boha?! ? už nerobte prosím z Dlhodielčanov takých martýrov za to, že prestupujú a musia prejsť 1-2 semafory. Sa pozri na tých čo na Račku prestupujú alebo na Bajkalskej, či SAV/Predstaničné nám...
Reply on: Martin Fundárek #157808:
ďakujem ti za vysvetlenie, no videl som to aj na pozdĺžnom reze tej trate. Asi by som to mal fotrovi ukázať nech prestane trepať konečne. Mi lezie na nervy on aj jeho priblblí kolegovia čo drístajú len aby mali železnice kšeft ? ale aspoň povedal múdro, že hoc by sme si električku celú platili sami, tak vždy by nás vyšla lacnejšie než doplácanie tých 30% na projekt TEN-T, takže pokojne ten projekt môže byť realizovaný až v ďalšom desaťročí, keďže u nás nájsť peniaze na to by bol zázrak
Reply on: Zvero #157632:
Zvyšuje sa tým zraniteľnosť električkovej dopravy. Každé (rozumné) mesto sa snaží všade tam, kde to priestorové pomery umožňujú, mať električkovú trať na samostatnom telese. Nemyslím si, že by bolo rozumné, aby sa po električkovej trati motali aj taxíky. A prax veľakrát ukazuje, že kým autistom nezabrániš niekam dostať sa fyzicky, tak tam tým svojim gumokolom vlezú (najmä u nás). Na otvorený zvršok ale (väčšinou) nevlezú. V rannej špičke sú navyše niektoré naše trate na hranici priepustnosti (hoci väčšinou je to kvôli zle nastaveným semaforom a krátkym zastávkam, čo sa dá vyriešiť), takže by veľmi neprospelo, keby tam pribudli ešte autobusy a taxíky. Treba si ale uvedomiť, že auto/autobus má kratšiu brzdnú dráhu ako električka, takže električka by musela jazdiť za nimi s dosť veľkým odstupom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement