Včera jak som trčal v zápche na Štefánikovej cca 10min ma napadlo, že aké riešenie dopravy by pomohlo?
1) vrátiť späť električku vedenú na povrchu
2) viesť električku v úseku Hl.st. - SAV - Hodžovo nám. - Nám. SNP po povrchom s vyústením na povrch na Nám. SNP príp. alternatívne na Poštovú ulicu
3) ponechať a-bus+t-bus s vyhradeným BUS-pruhom (tu je však problém s autami ktoré parkujú na kraji chodíkov a zasahujú občas do cesty.
to ale potom musel byť prúser. Zistili to až keď mal vlak zastavovať v stanici alebo keď brzdili na nejakom úseku a nešlo to akoby si predstavovali? čo sa vlastne udialo presne?
o tych cezpolnych mas nejake relevantne info ze si necvakaju? ja co mam skusenosti tak si cvakaju aj tam kde by nemuseli... v takej 184 revizori este zrejme neboli a ludia si cvakaju aj tak...
SDKÚ, Smer, SNS a HZDS, majú spoločné minimálne to, že predseda ich strany nevie kedy je čas odísť z postu predsedu. Darmo sa Miki tvári, že "v strane nevládne diktatúra" keď to vidno ako celá SDKÚ ako aj koalícia na Radičovú serie. Má smolu premiérka, že je asi jedinou slušnou osobou v parlamente napriek tomu to nemá žiadnu odozvu. Inak by ma zaujímalo, že koho výhra v primátorských voľbách by nahrávala udržaniu Karloveských luxus-liniek? Či Záhradníkové úchylky bude kryť skôr Magda alebo Milan?
Nedavno som zazil v autobuse situaciu ze hodiny boli o hodinu dopredu (v DPB asi zabudli ze uz mame zimny cas...). Otazka je, ze ak by som si v tomto autobuse oznacil listok a potom prestupil na inu linku kde by prebiehala kontrola CL ako by postupoval revizor? Lebo podla casu na listku by som sa vratil v case... Druha vec je ze takyto listok by v podstate platil dve hodiny...
na čo dám krk je, že väčšinou idú na zastávky tých liniek, ktoré idú cez most a na poslednej zastávke pred mostom nastúpia, s výnimkou L92 teda ? ale čuduj sa svete, že raz spravili raziu na L24 čo išla na smenu z JJ do VW a pochytali veru slušný balík vraj, kolega ňou šiel tak mi hovoril, že bola "žatva" ? ale dakedy sú aj celkom "aktívni" a napr. robili kontrolu na L83 Nám.hraničiarov - Hálova a tam hneď šli do L88. Takto keby sa vozili prestupmi a kontrolovali, dali si pauzu a zas pokračovali, nachytali by fúru ľudí. Neviem ako kontrolujú L31 a 39, ale mohli by tam robiť razie, cezpoľní čo tam bývajú tak vo veľkom počet odmietajú kupovať električenky či cvakať lístky, tak aspoň by dačo sem tam zaplatili do kasy keď sa vozia zadarmo ešte z nich nemá mesto ani príjem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.
1) vrátiť späť električku vedenú na povrchu
2) viesť električku v úseku Hl.st. - SAV - Hodžovo nám. - Nám. SNP po povrchom s vyústením na povrch na Nám. SNP príp. alternatívne na Poštovú ulicu
3) ponechať a-bus+t-bus s vyhradeným BUS-pruhom (tu je však problém s autami ktoré parkujú na kraji chodíkov a zasahujú občas do cesty.