No ved aj tie reportaze stoja za H ?
Novinky opisane z iMHD a ked chcu pozmenit text ,tak vzdy vymyslia nejaky hlod,ze sa "smeje cele Slovensko " - nieco ako kandidatka na primatora Bratislavy ?
Tak túto "fešandu" tam vidím 1x ? Aaa nemôžem si pomôcť,ale jej prejav a mimika mi pripadá ako keby s prepáčením zožrala hovno ? ? ? Ale aspoň sa z času na čas pobavím ?
To ja viem, však od nového GVD bude jazdiť aj Wagon Slovakia. Akurát že to som už v tom príspevku rozmazávať nechcel. Ono by to aj ZSSK odjazdila, keby bol ten kto to zaplatí.
No, na začiatok si skús tým sedliackym rozumom teraz predstaviť, ako by asi mali rozvrhnuté služby tí vodiči, čo by na tej L801 pri takomto cestovnom poriadku jazdili. Nehladiac na to, že nejaká pravidelnosť dopravy by týmto bola niekde úplne v keli (a to ešte neviem, či ten 60-minútový interval nie je záväzný v rámci toho projektu EÚ). To len tak na okraj.
"Ak nechce jazdiť do Rajky Železničná spoločnosť, prečo niekto neskúsil dohodnúť "potiahnutie" Os vlakov MÁV do Petržalky?"
Tu nejde o to, či to ZSSK chce alebo nechce jazdiť. Ale či si niekto chce ten vlak pre 5 ľudí objednať a zaplatiť. Len pre informáciu, jedna jazda takéhoto vlaku by stála len na poplatku za dopravnú cestu cca 90 €, kde sú potom ešte ostatné náklady na energie, odpisy a personál.
Už je druhá vec, že každý osobný vlak na slovenskom území (bez ohľadu na to, aké je logo na vozni) je od pohraničnej stanice vlakom ZSSK. Aj ten vlak z Viedne. Akurát, že prevádzku toho si takmer v plnom rozsahu platí rakúska strana.
Podla údajov výrobcu má výšku 4,2 metra, to nie je také hrozné. A vôbec, taká maličkosť je nič v porovnaní s tou obrovskou výhodou, že dopravcovia už viac nemusia používať nebezpečné kĺbové autobusy, ktoré v zákrutách vybočujú ?
Tak som sa dnes dočkal aj ja po troch týždňoch Mercedesu na 95, na ktorom šofér používal fotobunku aj dopyt (4909) ? .. fakt fajná jazda, všetko to išlo tak svižne, ľudia si otvorili dvere (a fakt si otvárali, nečakali, že im vodič otvorí), vystúpili a fotobunka dvere hneď zavrela (teda predpokladám, že to bola ona, keďže sa zatvárali jednotlivé dvere individuálne a hneď po výstupe/nástupe).. žiadne ofukovanie z tej zimy vonku.. no, pevne verím, že teraz v zime sa pridajú aj ostatní vodiči ?
Nechcem sa hrať na "odborníka", len som z generácie, ktorá preferovala zdravý "sedliacky" rozum. Otočme celý problém 801tky. Je naozaj blbosť, aby tento autobus jazdil každú hodinu. Ak má jazdiť, tak by stačili maximálne tri ráno (5.50, 6.50 a 7.50) povedzme dva poobede keď končia školy (13.50, 14,50) a tri večer (17.50, 18.50 a 19.50) a možno jeden nočný po skončení divadiel o 22.50. Teda ak sa máme baviť o MHD. Je aj iné riešenie. Ak nechce jazdiť do Rajky Železničná spoločnosť, prečo niekto neskúsil dohodnúť "potiahnutie" Os vlakov MÁV do Petržalky? Presne tak, ako k nám jazdia vlaky z Viedne? Trate sú tu desiatky rokov, ŽST sú vybudované, MHD prípoje z Petržalky ďalej do Bratislavy "takmer" perfektné a aj vlak až po Gyór taktiež. Myslím si, že aj (ako je niekde nižšie uvedené) "ukričaní" Slováci v celom tomto priestore by stíchli. Len tak mimochodom, ak aj parkovisko priamo pred budovou ŽST v Rajke je v dezolátnom stave, tak vpravo od budovy sú ďalšie dve parkoviská, kde by sa zastávka dala zriadiť, aj keď beriem do úvahy, že to nie je len o tom, že niekto tam postaví nejakú značku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat