Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #157514:
To už máme aj ranný, obedný a večerný náter? ? ? ?
Reply on: Petto #157514:
Tak asi konečne chceli zmeniť nejaké slovko vo vete aby nečítali od slova do slova správy z imhd.sk a neuvedomili si, že to slovo má iný význam. ?
Reply on: Petto #157514:
? ? ?
Reply on: peter007 #157509:
No, na začiatok si skús tým sedliackym rozumom teraz predstaviť, ako by asi mali rozvrhnuté služby tí vodiči, čo by na tej L801 pri takomto cestovnom poriadku jazdili. Nehladiac na to, že nejaká pravidelnosť dopravy by týmto bola niekde úplne v keli (a to ešte neviem, či ten 60-minútový interval nie je záväzný v rámci toho projektu EÚ). To len tak na okraj.

"Ak nechce jazdiť do Rajky Železničná spoločnosť, prečo niekto neskúsil dohodnúť "potiahnutie" Os vlakov MÁV do Petržalky?"
Tu nejde o to, či to ZSSK chce alebo nechce jazdiť. Ale či si niekto chce ten vlak pre 5 ľudí objednať a zaplatiť. Len pre informáciu, jedna jazda takéhoto vlaku by stála len na poplatku za dopravnú cestu cca 90 €, kde sú potom ešte ostatné náklady na energie, odpisy a personál.
Už je druhá vec, že každý osobný vlak na slovenskom území (bez ohľadu na to, aké je logo na vozni) je od pohraničnej stanice vlakom ZSSK. Aj ten vlak z Viedne. Akurát, že prevádzku toho si takmer v plnom rozsahu platí rakúska strana.
Reply on: irizar #157512:
...a psíky náhodou nezabíjajú?
Reply on: Trammat #157511:
1810 alebo 1815 je to a tuším ako jedinému IK aj funguje ten dopyt
Reply on: luky133 #157507:
Podla údajov výrobcu má výšku 4,2 metra, to nie je také hrozné. A vôbec, taká maličkosť je nič v porovnaní s tou obrovskou výhodou, že dopravcovia už viac nemusia používať nebezpečné kĺbové autobusy, ktoré v zákrutách vybočujú ?
Reply on: Miro22 #157510:
Potvrdzujem, super jazda ? . Inak v jednom ikaruse 48xx sú pri tých (ne)tlačíťkach otvárania dverí zvonku tie modrožlté nálepky otváranie dverí ? .
Tak som sa dnes dočkal aj ja po troch týždňoch Mercedesu na 95, na ktorom šofér používal fotobunku aj dopyt (4909) ? .. fakt fajná jazda, všetko to išlo tak svižne, ľudia si otvorili dvere (a fakt si otvárali, nečakali, že im vodič otvorí), vystúpili a fotobunka dvere hneď zavrela (teda predpokladám, že to bola ona, keďže sa zatvárali jednotlivé dvere individuálne a hneď po výstupe/nástupe).. žiadne ofukovanie z tej zimy vonku.. no, pevne verím, že teraz v zime sa pridajú aj ostatní vodiči ?
Reply on: Valec #157397:

Nechcem sa hrať na "odborníka", len som z generácie, ktorá preferovala zdravý "sedliacky" rozum. Otočme celý problém 801tky. Je naozaj blbosť, aby tento autobus jazdil každú hodinu. Ak má jazdiť, tak by stačili maximálne tri ráno (5.50, 6.50 a 7.50) povedzme dva poobede keď končia školy (13.50, 14,50) a tri večer (17.50, 18.50 a 19.50) a možno jeden nočný po skončení divadiel o 22.50. Teda ak sa máme baviť o MHD. Je aj iné riešenie. Ak nechce jazdiť do Rajky Železničná spoločnosť, prečo niekto neskúsil dohodnúť "potiahnutie" Os vlakov MÁV do Petržalky? Presne tak, ako k nám jazdia vlaky z Viedne? Trate sú tu desiatky rokov, ŽST sú vybudované, MHD prípoje z Petržalky ďalej do Bratislavy "takmer" perfektné a aj vlak až po Gyór taktiež. Myslím si, že aj (ako je niekde nižšie uvedené) "ukričaní" Slováci v celom tomto priestore by stíchli. Len tak mimochodom, ak aj parkovisko priamo pred budovou ŽST v Rajke je v dezolátnom stave, tak vpravo od budovy sú ďalšie dve parkoviská, kde by sa zastávka dala zriadiť, aj keď beriem do úvahy, že to nie je len o tom, že niekto tam postaví nejakú značku.
Reply on: ivanbuto #157494:
No, osvetu....

Re #157498 Peon: Magda to povedala, tak to musí byť správna odpoveď, nie?
Reply on: Marek1978 #157504:
Aj kebyže príde na testovanie nie všade bude môcť premávať. Napr. ma len teraz rýchlo napadajú Dlhé diely. Tam sú niektoré miesta kde by nemal šancu prejsť kvôli trolejom. Už x-krát som videl ako domiešavač zachytil gumovým límcom alebo ako to nazvať výhybku na Kuklovskej a taktiež si niesom istý či by prešiel bez chytenia trolejí taký zjazd na Molecovej... A to isté platí asi aj pre iné trate v meste. Možno je vhodný pre Petržalku. ?
Reply on: Valec #157490:
O Budajovi mnoho ľudí stále ani nevie, že kandiduje, a to asi preto, lebo v médiách ešte pred takým týždňom ani nebol príliš spomínaný. Napríklad ma prekvapilo, že nebol v Lampe. Videl som viacero článkov typu "Vyhrá Magda alebo Ftáčnik?" ako keby Budaj nekandidoval. Také detaily dosť môžu ovplyvniť výsledok.
Reply on: TeBeCe #157503:
Co doubledecker ale toto
http://www.ta3.com/sk/relacie/5_tema-dna/10506_boj-o-hlavne-mesto

M.V. "Nedostala som sa tam,lebo bolo veľa snehu " ?
Reply on: TeBeCe #157503:
hmm, som zvedavy, ci pride na testovanie do BA ? A som zvedavy, ze odkial ma uz objednavky. Najlepsia je veta, ze horna cast je na dlhsie cestovanie. V PP je to tym padom nevyuzitelne ? Tam tie linky nemaju dlhe trasy ?
Reply on: TeBeCe #157485:
My máme tuším zázračný most, však to by mal byť div sveta.
Reply on: Peon #157498:
Ďalší článok, kde sa ukázalo, jak odborní sú naši novinári. Nijako.
Reply on: Valec #157489:
No zbohom na Capa City CVR ? ? To už mi teda bude vyzerať(aj #4921 vyzeral krásne pred tou CV reklamou.Tu ale treba brať do úvahy,že ho kúpil Avion) ?.Viete niekto,ktorý ju vyfasuje?Ja predpokladám,že to bude asi #4901 bo včera ani dnes som ho nevidel vonku.

Ako ja som za CVR,ale len na starých črepoch(Ik 415/435,klbové a krátke t-busy,električky T6 a T3) nech to aspoň vylepší tú "vizáž" dožívajúceho črepu ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.