Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #157458:
urobilo sa ti dobre, keď si tam napísal ten vulgarizmus? Ja sa nehádam, že sú duševne mladší ako ja, aj im to prajem tú vitalitu srdečne ? len háčik je tu v tom, že ma tu ide o mojom stave poučovať nejaká duševná fosília ?
Reply on: no.ev.di. #157455:
Si predstav, že v ich dome je dvojmiestna garáž a ešte jedno auto stojí pred domom (všetko sú to malé skromné vozítka). To kto má auto, už nesmie chodiť MHD? Veď ešte nedávno si papuľoval na všetkých majiteľov áut, ktorí si dovolili s nimi vyraziť na cesty.
Malé nájkupy nosia pešo z potravín na Žatevnej, veľké vozia autom z hypersupu, žiadne nevozia minibusom ? .
Len tak pre zaujímavosť, ty k*o*k*o*t, moja sestra má 60 rokov a môj švagor 63. Duševne sú rozhodne mladší než ty.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #156377:
Aby sa lepšie riešila Sofiina voľba:
http://cs.kohovolit.eu/sk/bratislava
?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #157408:
"Projekt petržalskej električky teda zavrhujete.
Na tú sa malo vynaložiť vyše 3,5 miliardy korún (116 mil. eur) ..."
"Polovica sumy na električku by stačila na úplne nový atraktívny promenádny most plný zelene."
No ďakujem pekne, 1,75 mld kačiek vyhodiť na promenádny most... A ešte v takej mizérii, v akej sa BA nachádza.
Reply on: S499.1023 #157453:
ona nemá auto, že dochádza? ? tak neviem teda potom prečo na Tranovského a Cabanovej chceli minibus, pričom je to k MHD bližšie ako Horárska studňa či Tavárikova osada. A to aj keď ide nakupovať tak ide pešo a vláči tie nákupy do kopca? Predpokladám, že ak bude mať cez 60-65 r. tak už to také ľahké mať nebude.
Priatelia, kto mi poradi, ci je "zjazdny" chodnik popri ceste od kriz. Gagarinova-X-Tomasikova po presunutu zastavku Gagarinova smer DH? Potrebujem vediet, ci tam bude mat dostatok priestoru moj vodiaci pes na obchadzanie pripadnych prekazok na chodniku. Budeme vam vdacni obaja! ?

Prip. vie niekto, kedy uz otvoria zast. Gagarinova smer DH? Pocul som informaciu, ze uz je hotova, existujuca, na co sa caka!?
Reply on: no.ev.di. #157448:
Ty si videl fotky, mne tam býva sestra. Nikdy im ani im susedom žiadna minibusová linka nechýbala, nechýbala by im ani a-27 na Pod Záhradami, v pohode si dôjdu na zastávku električky na Drobného, nechodia ani na autobus na Žatevnú.
Reply on: 810zssk #157450:
tak to by chcelo mať v centre aj inú trať ako tieto dve na sebe nalepené. Keby aj nebola Obchodná, tak od zastávky Mariánska sa dá tam v takmer pohode dostať (nebyť áut čo parkujú na chodníkoch, bolo by viac priestoru pre peších). Prístup z druhej strany by sa dal riešiť zastávkou na Hurbanovom námestí.

Re #157451 S499.1023: až budem mať čas tak vykonám ?
Reply on: no.ev.di. #157435:
Počúvaj, ty dopravný projektant, tak sa tam vyber a preskúmaj to, ty Tavárik! A hneď si tam urob aj dopravný prieskum, či majú záujem o nejakú minibusovú linku.
Reply on: S499.1023 #157445:
Lenze prave Obchodna je pripad kde ta trat ma zmysel - keby nebola tak pri zablokovani Spitalskej by nemali kade jazdit elektricky zo zapadu na vychod. Navyse, Obchodna je rusna ulica, na Hviezdoslavovom namesti by ta elektricka rusila charakter toho miesta...

S velvyslanectvom suhlasim.
Reply on: S499.1023 #157445:
názorov je kopu... v článku od E. Žiaka, je pripnutý výkres kde je CMO riešená traťou po Obchodnej a trať na Špitálskej tam nie je... Ktoré riešenie je teda po objektívnom posúdení správne? Čo sa týka Obchodnej tak dobre hovoríš, že tam by električka nemusela byť, ale zas to by tam lozili autá ešte viac a vydávali by sa zas zásobovanie a majiteľov obchodov, či reštík. ? Jediné riešenie by bolo úplne uzavrieť Obchodnú pre akúkoľvek dopravu...
Reply on: Peon #157444:
inak zaujímavou a lokalitou tiež s problématickým prístupom dopravou sú aj ulice Strmé sady a K Horárskej studni, kam by podľa mňa mal určite autobus premávať lebo sa tam nachádza kostol a Dúbravský cintorín (asi aj jediný v Dúbravke), čo som videl fotky, tak veru strmé to je dosť ale je tam krásne, ani by človek neveril, že niekoľko 100m odtiaľ sa nachádza už panelová zástavba. Kiežby nesprznili tie všetky okrajové m.č. tými panelovými ohyzdami ? nepoviem, že nestavať paneláky vôbec ale optimum by bolo tak maximálne 5-7 poschodové.
Reply on: Ike #157419:
Fakt? Aj taká stanica, ktoprá je umiestnená na okraji obce a jazdí na ňu 5,5 vlaku denne???
Zásadne nesúhlasím s tovjou definíciou.
Reply on: 810zssk #157417:
Aj to máš niečím podložené?
Reply on: 810zssk #157413:
Aj Obchodná je pešia zóna a má efektívnu alternatívnu trasu po Špitálskej.
Načo je komu dobrá pešia zóna v tých miestach, kde jazdila električka - t.j. v tom pokračovaní Jesenského, kde je dnes akurát obludné oplotenie americkej ambasády (ktorú ja by som odtiaľ bleskove vyfuckoval - ak chcete plot, nech sa páči, ale ráčte zmiznúť niekam do Petržalky).
Reply on: 810zssk #157443:
Súhlasím.

Re #157435 no.ev.di.: Nemám informácie, že by sa v Tavárikovej osade nachádzalo nejaké zdravotnícke zariadenie. Také označenie vidím na mape aj ja. Možno v minulosti tam niečo bolo..

Tavárikovu osadu by bolo ideálne riešiť minibusom cez Bezekovu ul. ako si nedávno navrhol. Zaviesť linku priamo do nej je nereálne a určite zbytočné. Síce prevýšenie na konci Švantnerovej ul. je naozaj vysoké (asi najvyššie v Dúbravke), ale:
1; Minibus by sa tam naozaj nemal kde bezpečne otočiť ako jasne vyplýva z mapy
2; Cesty sú tam bez chodníkov, zablatené a úzke!

3; Minimálne v zime by tam minibus mohol mať problémy kvôli tomu naozaj vysokému prevýšeniu (neviem ako je to tam so zimnou údržbou).

4; Nepoznám to tam až tak detailne, ale ak sa nemýlim, stále sú tam väčšinou iba záhrady a záhradné chatky, a teda trvale obývaných rodinných domov je tam iba zopár.
Reply on: Peon #157441:
Mna sa nepytaj.... To ze by to stalo na stanici je plus, ale priorita je aby to stalo tam kde je dopyt - cize v centre...
Reply on: no.ev.di. #157438:
Preboha, nedokazes pochopit, ze na linku s 1 zastavkou v HU ti staci ina licencia ako na viac zastavok v HU?
Reply on: no.ev.di. #157438:
Ale veď zriadenie nových zastávok pre 801-ku v Rajke je sľúbené - vraj od januára 2011..

Re #157431 810zssk: Prečo potom podľa pôvodného projektu mala mať 801-ku konečnú práve pri železničnej stanici v Rajke?
Reply on: MatejBA #157439:
žeby L801 mala byť predĺžená do Bezenye a potom až dostane v Rajke viac zastávok? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.