Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #156992:
No ked teraz pozeram fotky, tak skutocne nejaka stopa isla aj od ul. pri habanmlyne po lovinskeho. ale na fotke je ta stopa ukoncena pri sucasnom obratisku (bez spojovacej vyhybky).

a ked uz sme pri tom - bola alebo sa planovala trasa aj po ul. pri habanmlyne medzi gastanovou a brnianskou? pri vyusteni pred brnianskou to vyzera na zastavkove niky obojsmerne + su tam stlpy este s viditelnym cislovanim ako trolejove stlpy + vystrazne tabulky su este viditelne na niektorych.
Reply on: Ike #156992:
kedysi sa tam točila L216 a nič sa netočilo na Búdkovej.
Reply on: Ike #156992:
No kedysi neviedli troleje dalej ako po Lovinskeho. Tam bola oficialna konecna.
Inak, vysvetlí mi niekto význam obratiska Lovinského? neďaleko je obratisko Valašská, vozovňa Hroboňova, aký malo význam toto obratisko?

Či v minulosti nebola odbočka z Palisád do vozovne a sem sa chodili vozidlá otáčať? Pokiaľ viem, v minulosti bolo toto obratisko dokonca vedené cez ulicu Pri Habánskom mlyne, potom ho "scvrkli" na parkovisko pred Poštou.
Reply on: Peon #156987:
112 ako 101+krajnakova.
Reply on: Vladimír #156980:
ja som nikde nepísal, že by ho mali mať, si to prečítaj ešte rauz (domýšľavosť niektorých ľudí na tomto fóre je na porazenie). Ja som povedal, že jednotnosť v intervaloch je teraz úplne rozbitá. Ja viem, že L201,202 a 208 majú iný režim ako ostatné linky a tiež, že L210 je špeciál mierne. Narážam ale na to, že L203 a 207 z tohoto vypadli a ešte by mohli zachovať počas celého sedla na L206 interval 12minút, alebo by si mal DPB spraviť prieskum vyťaženosti liniek na Kramároch, aby sa mohli klbáky využívať na troch linkách, na 4 nevystačia.
Reply on: 44 #156981:
L4 v súčasnej trase premáva len od r. 2006, dovtedy premávala obojsmerne cez Jesenského 😃
Reply on: Peon #156987:
no ale nebolo to super ? 😃 si sa rano postavil na zastavku a spoje ti chodili jeden za druhym..
HISTORICKÉ OKIENKO

Re #156972 TeBeCe: Aký praktický význam mal stav z roku 1992 v Karlovke a Dúbravke? SÚBEŽNE S ELEKTRIČKAMI premávali expresné linky 101 z DNV pod Most SNP, 112 z DNV až do Petržalky a 115 z Dúbravky až do Podunajských Biskupíc.

Zdá sa mi, že 112 a 115 premávali iba počas špičky, ale 101-ka najskôr stále. Až tuším 1. 4. 1995 ako posledná z trojice zanikla, čomu predchádzalo zrušenie jej víkendovej premávky a neskôr asi aj sedlo zrušili.

Škoda, že v histórii na imhd nie sú zachytené aj zastávky uvedených liniek. Ja si z ranného detstva pamätám, že v Dúbravke stála 101-ka iba na zastávkach "Damborského" a "OD Saratov". 115-ka naviac aj na "Alexyho". 112-ku si neviem spomenúť.

Sa mi zdá, že Dúbravka mala začiatkom 90-tych rokov lepšie spojenie MHD než iné mestské časti. Prečo? Viaceré z liniek premávali iba v špičkách, ale aj tak. Električky: 1, 5, 12. Autobusy: 34, 37, 101, 104, 105, 106, 112, 115. A podľa historických CP nevyzerá, že by niektoré z nich premávali zriedka: http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idg=552&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Reply on: 44 #156985:
hmm a 8 neni starsia o dake dva roky? odkedy sa sprevadzkovala trat na hl.stanicu?
Reply on: Vladimír #156984:
Takze najstarsou elektrickovou linkou jazdiacou po rovnakej trase a s rovnakym cislom je vlastne 9.
Reply on: 44 #156981:
L9 by mala v súčasnej trase jazdiť od r. 1983 po sprevádzkovaní trate cez tunel.
Reply on: Vladimír #156974:
ano, az do 1994
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=17235&idg=553&gi=40&gn=20&gs=e&gsd=

asi si to mylis s L30, ta bola skratena pod most po predlzeni elektriciek.
Reply on: Ttom #156975:
Hmm... asi som si to pomýlil s L30, ktorá z Dúbravky zmizla v roku 1986.
Ozaj a taka 4 nie je dost stara linka v povodnej trase? Ale asi nie... kedze ju predlzili na Zlate. Alebo 9 ?
Reply on: no.ev.di. #156977:
Jedna vec ma v Tvojom príspevku zaujala. Z akého dôvodu by mali mať všetky trolejbusové linky jednotný interval?
Reply on: no.ev.di. #156977:
ako zase verim ze mimo spicky to chodi prazdne..ale o tej pol piatej je to celkom sranda ze na hodzko pride klbova 208 prazdna a ide dve zastavky a pridu kratke 203 a 207 a idu narvate az po kriz...teraz vo stvrtok 207 dlho meskala a fakt sa tam ludia ledva zmestili a vsetci nadavali...za ten 12 min na 207 by som bol aj ja..ale zase su aj prioritnejsie veci ako toto asi
Reply on: Marek1978 #156962:
nie je tomu tak. L70 premáva teraz ako pôvodná linka 30, resp. neskôr 70 po zastávku Novohradská a potom ide úsek okolo ASMN ako L71 a cez Dostojevského rad, potom pokračuje ako pôvodná L30/70 pod Nový most od Malej scény. Pôvodná L30/70 od Novohradskej odbočila na Košickú ulicu a pokračovala po Landererovej a Dostojevského rad pod Nový most. L71 išla od Lúčnej po Prístavnej ulici, potom po Košickej, okolo ASMN, a Dostojevského rad pod Nový most. L71 premávala iba počas špičky, L70 celotýždenne. ?
Reply on: Ttom #156955:
tu veru nechápem prečo sa nič nerobí pre to, aby na L207 bol lepší interval a tiež aj na L203 aby tam bol preklad ? obidve linky jazdia okrem rannej špičky celotýždenne v totožnom intervale a nie je možné, že 15min odpovedá kapacite cez pracovný deň aj víkend. Cez víkend je 15min vecou poskytnutia komfortu cestujúcim (kapacite by stačilo aj 20min, ale kto by tak dlho čakal?) ale cez pracovný deň to nestačí. Navyše tá jednotnosť intervalu pri t-bus linkách je teraz úplne rozbitá keď v intervale 10/12/12//15 premávajú už iba 204,205,206,209 a 212, pričom 206 má počas sedla interval 12-24-24 a cez víkend rovnako ako L209 30minút, zvlášť intervalu majú L201,202 a 208 a celotýždenne 12minút má L210.
Reply on: Ike #156970:
tak preto som si ju nevsimol ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.