smutné na "pravici" v meste je, že z tohto porovnateľná je asi iba dvojica Budaj - Ftáčnik... Aj keď u pani Lasicovej č. 2 by som si rád pozrel, ako bude herecky gestikulovať pri tých odpovediach ?
Re #156755 810zssk: "dost plne"? to znamená čo? že sa tam už nedá nastúpiť alebo si sadnúť? nedá sa v tomto prípade jednoducho posilniť L17 alebo spraviť rannú L7 Karlsdorf-Šafko a cez Jesenského späť?
pamätám si, keď kedysi chodila 113tka z Bosákovej na Košickú a nedali sa v Ik zavrieť dvere a ľudia ostávali na zastávke, prípadne tuším 86tka cez Prístavný Most Hrdinov Dukly - myslíš takýto extrém?
kua, veď z Molecky ide minimálne 5 elinových liniek a maximálne v 2-minútových odstupoch. To je také ťažké prestúpiť? A netvrď mi, že všetky eliny sú nehorázne prepolnené, všetci sa chcú voziť práve pod most a práve do dpb a nie je to tak, že pod mostom niektorí prestupujú práve na elinu... a mimochodom, pod mostom z eliny môžu prejsť už aj na 50-tku. Rovnako je zbytočná aj napr. 82. A o zavádzaní linky, ktorá má jazdnú dobu medzi konečnými 4 minúty snáď ani netreba hovoriť...
A je to tu opat: http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/18502
Technologické riadiace zariadenia označované spravidla ako palubný počítač vozidla s príslušenstvom v celkovom počte 703 ks, technologické zariadenia označované spravidla ako označovač jednorazových cestovných lístkov s čítačkou bezkontaktných čipových kariet v celkovom v počte 2692 kusov, súvisiaci softvér.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 5192088,0000 EUR
Robil som racionalizaciu grafikonu na L33 vo vecernych hodinych a poslal som to aj na zmenymhd@sk aj veducemu na Hrobustov . Nic som neprilepsoval, dokonca som 33/3 ukoncil uz o hodinu skor. Je to robene v style : 32ky idu po 33ke 3-4 minuty, po nej 33ka az o 8-9 minut a nie 5 minut ako v sucasnosti a preto vozi minimum . Na 33 je sice poruseny taktny interval 10 minut ,namiesto toho je 8/12 ale aspon vozi ludi
Ak chces,poslem ti to
Veru tak. To, čo by nastalo po úplnom zrušení 133, si neviem celkom dobre predstaviť. Ideálne by bolo nechať 133 v 12 minútovom intervale, povedzme pokým si niekto neuvedomí, že aby sa mu oplatila investícia do t-bus trate, musia po nej t-busy reálne aj premávať (nielen autobusové ZV a 133 pod ňou), a vysunúť odchody 33 pred 32 a 133, tak ako to malo byť od začiatku.
uplny suhlas ? ? ?
133 s 6min.intervalom prepych , no bez nej si to neviem prestavit.
no.ev.di. - pozri si premavku po 18.20 z Molecky,kedy už 133 nepremáva, 25 Tr chodia s 6 min.intervalom ( s 10 po 19tej ) napratane hodne a to je už po špičke viacmenej
Ja teda som z DD, považujem 133 za absolútnu zvrhlosť, hlavne v jej súčasnej podobe, ale kam z nej chce presunúť cestujúcich? Má dostatok trolejbusov na posilnenie 33 alebo aspoň na zabezpečenie súčasného stavu, alebo má pocit, že 4/12 + 17 ráno kapacitne postačujú. Ak áno, tak v poriadku, nech prehodnocuje. Ale úprimne povedané, sú to len ďalšie drísty... A nielen z jeho strany, škoda čítať.
Mimochodom čo sú tu pridané odpovede kandidátov na primátora z oblasti MHD, tak dobre veru sa do toho obul Ján Budaj, hlavne sa vyjadril trefne na protekčné zavádzanie minibusových liniek v Karlovej Vsi a opodstatnenosti prevádzky L133 ? kiežby bol primátor, za odfajčenie tých sračiek čo nám sem nahrnul Záhradník by to veru stálo.
mohli by montovať elinám pluhy aby odhŕňali prebytočné objekty z trate ? inak v jednej starej reportáži je normálne vidieť ako rýchlo sa kedysi jazdilo cez Obchodnú, sa nedá porovnať s dneškom vôbec.
Tento zverejnený rozhovor cestujúceho s dispečingom je známy už niekoľko rokov, za zverejnenie bol aj príslušný pracovník dispečingu podľa zistených informácií prepustený. Lenže - bohužiaľ - takýchto "tiežcestujúcich" sa vyskytuje aj u nás dosť a vodič aby mal železné nervy, nie to ešte dispečer, ktorý nie je priamo pri tom, ale počúva už len po telefóne jednostrannú verziu sťažovateľa.
Jezo
Nosný dopravný systém na báze koľajovej dopravy v Bratislave
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/3764-Pozvanka-na-odborny-seminar-18-11-2010/