Hm, to sa čudujem, že by zatváral až v križovatke, pokiaľ viem, tak až na niekoľko starších vozov, pri všetkých vozoch aj ak sa pohneš s otvorenými dverami, pri rýchlosti nad 2-3 km/h sa dvere samy zavrú.
6292 bola nedávno v Zlíne, pokiaľ viem, takže je tam už dopytový systém.
Žiaľ, na týchto všetkých vozoch je zatváranie dverí dosť neefektívne, t.j. pridlho zvoní (a zvonček píli uši). O ničom to je napr. keď sa otvárajú iba prvé dvere (polkrídlo), cestujúci nastúpi, a potom sa vodič pozerá na dvere, počúva zvonček...
6271 má ako jediný krátky voz urýchľovač zatvárania dverí.
Tak si pozri podorys K2 a povedz mi, akú svoju povinnosť vodič hrubo zanedbal? Jednalo sa jednoznačne o čistokrvnú technickú závadu, ibaže by si trval na tom, aby na každej zastávke vodič vystúpil a šiel sa pozrieť. Jediné riešenie je vyradiť na všetkých elekričkách typu T a K zadné dvere (pri súpravách aj predné dvere riadeného vozňa) z činnosti až do namontovania kamerového systému.
Tento rok nebude vykonávať zimnú údržbu komunikácií, námestí, verejných priestranstiev, chodníkov, lávok a mostov, zastávok MHD a priechodov pre chodcov už .A.S.A., ale nejaká firma A.R.K. technické služby, s.r.o. . Pozná niekto vôbec tú firmu? Nemajú vôbec webstránku, vznikla k 31.10.2010 (to ako Bratislava nechcela žiadne preferencie?) a v predmete podnikania majú nákup a predaj nehnuteľností... Môže vôbec firma s takým predmetom podnikania podnikať v sfére zimnej údržbe ciest? Taktiež by ma zaujímalo aký vozový park budú mať. Žeby nakúpili ojazdené staré LIAZky alebo si budú prenajímať nejaké vozy?
?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki