Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #156499:
Anketová otázka znie: AK CESTUJETE...

Ak ňou necestuješ, tak proste nehlasuj.
Reply on: david1 #156498:
Ešte keď som jazdil (do 1994) bola jazdná doba d-13 Hbf. - Rosseveltovo námestie 14 minút a Rooseveltovo námestie - Hbf. 17 minút a dalo sa to ledva stíhať, čiže k žiadnej radikálnej zmene jazdných časov kvôli Štefanovičovej nedošlo.
Krasňanci s kačicami nemajú dôvod mať snahu ísť rýchlejšie, pokiaľ stíhajú jazdnú dobu v grafikone. Úlohou je totiž dodržať grtafikon a nemať náskok, nie absolvovať danú trasu čo najrýchlejšie ?
Reply on: 810zssk #156497:
A napríklad také spojenie Obchodná - Hbf. zabezepčí ten autobus ako?
Ona tá d-13 NIE JE určená len pre spojenie Šafárikovo námesti - Hbf. Nehovoriac o mohutnom súbehu od Hodžplatzu na Hbf.
Reply on: Marek1978 #156500:
Po Schengenskej premávala už neviem koľké leto 199, aj keď síce iba víkendy a sviatky, ale relatívne často, a počas podujatí v Areáli vodných športov tam bol aj kĺbak a danej pani to nevadilo.
Ináč si neviem predstaviť vhodnejšiu cestu medzi Čunovom a Rajkou, kade by mala 801 premávať.. jedine vrátiť sa po Petržalskej na cestu I/2 a tade by vošla do Rajky.. ❓ ale to je km aj časovo dlhšie...
ale tie prostesty ľudí, to tu bude vždy... po predĺžení 41tky zo Šafránovej na Búdkovú (po ldhoročnej snahe občanov) bolo viacero telefonátov na magistrát, že ten chodník v tej časti Drotárskej je úzky, mamičky s kočíkom sa tam nezmestia a tak musia ísť po ceste, ale tam ich ohrozujú rýchlo jazdiace autobusy predĺženej linky č. 41, že tam býva veľa nebezpečných situácií a že ten autobus sa tam vôbec nemal predlžovať, že kto to schválil...
Reply on: Marek1978 #156500:
Ach jaj, to sú zase žvásty. A domáci svoje IGK tlačia po ulici až do garáže a sprevádzajú vpredu červenou zástavkou?
Reply on: 810zssk #156497:
Somarina, zbytočne kopíruješ L93 namiesto Obchodnej. U mňa hlavným dôvodom, prečo L13 nepoužívam, je ten tragický interval.
V tej ankete chyba pre objektivnost:
necestujem tym spojom 20,22
vitam zlepsenie kultury cestovania na L80.
Reply on: 810zssk #156490:
Pomalolinka je to vdaka stavu trate na Stefanovicovej. Dalej max.rychlost na Obchodnej 20km a posledny ,ze Krasnanci s Kacicami nemaju ani snahu ist rychlejsie ,kde to ide napr. na Radlinskeho,Nam SNP,nabrezí. Na nabrezi moze byt dovod ,ze aj tak caka na volno na Safku tak sa vlecu. No BUS by som do uplneho centra urcite nedaval.
Reply on: S499.1023 #156496:

Hlavna stanica - Zochova - nabrezie - Safarikovo namestie - cca 3,5km, urcite menej ako dnesnych 15 minut.

Naspat: Safarikovo namestie - Namestie SNP - Hodzovo namestie - Hlavna stanica - tu mi Google Mapy nepovedia vzdialenost, ale jednoznacne to bude rychlejsie ako dnes elektricka.
Reply on: 810zssk #156495:
Navrhni trasu a jazdnú dobu, nech sa tu nebavíme o nesmrteľnosti chrústa.
Reply on: Ike #156492:
Preco by to mala byt elektricka? Pri tej rychlosti by bus mohol obsluzit centrum lepsie a za podobny cas 😉
Bratislava - Zasadnutie Zastupiteľstva Bratislavského
samosprávneho kraja (BSK) sa uskutoční o 09.00 h v rokovacej sále Úradu BSK na Sabinovskej 16 v Bratislave.
Na programe okrem iného bude Návrh na schválenie cien
cestovných lístkov Bratislavskej integrovanej dopravy (BID), Návrh na schválenie delenia tržieb medzi dopravcov BID, Návrh na schválenie zaradenia zastávok a železničných staníc do tarifných zón BID a zmeny v označovaní vlakových liniek a ďalšie.
Reply on: Mike #156488:
Mesto si vtedy vzalo úver, lebo to chceli aj silnejšie štruktúry ako sú mestské, išlo o voľby. A vtedy išlo len o autobusy, nehovorilo sa o nákupe električiek (obnova vozového parku + kapacitnejšie na nosný dopravný systém + jeho samotné vybudovanie), obnove trolejbusov (teraz sa hovorí o tendri na 70 trolejbusov - za čo?), neopravoval sa tunel, Krížna, Štefanovičova (bez potrebného finančného krytia), neprestavoval sa zimný štadión - zatiaľ len na náklady mesta... atď. Ten článok v SME hovorí jasnou rečou. Tento rok sa neopravovali takmer vôbec výtlky, nebudovali sa zastávkové niky na báze creteprintu. Nemožno si donekonečna brať úvery, ktoré nakoniec budú splácať ešte naši vnuci a pravnuci.
Čo sa týka uponáhľaných zmlúv na dodávku autobusov, nemyslím, že by to bol až taký veľký prúser, keby sa nakoniec všetky vozy neodobrali. Stalo sa tak v minulosti napr. v ČR aj iným dopravcom. TEDOMy, Irisbusy boli pôvodne vyrobené pre niekoho iného, aj DP Praha nakoniec neodobral dohodnutý počet autobusov. Druhá vec je, že by chýbali v premávke.
Reply on: 810zssk #156490:
sa ti ne.vi.dim hackol na účet??? ?
Reply on: TeBeCe #156482:
Dokaze mi niekto konecne vysvetlit z akeho dovodu Bratislava plati ten stadion?
Reply on: no.ev.di. #156464:
Inak nad tymto som aj ja rozmyslal minule, ze ta 13ka je dost pomalolinka, mozno by stalo za to ju nahradit busom..
Reply on: TeBeCe #156482:
Už aby išla do pekla Tvrdá, a Ďurkovský by mohol ísť najlepšie do basy.
Vážení kľud ? Isto sa mnohí pamätáte (ak nie dá sa vygúgliť) zaakých podmienok sakupovalo tých 100 KS IK 415 a 435 v lete 1998. Mesto si zobralo na to úver, ktorý sa splácal teraz neviem presne či 8 či 10rokov...Terazje už úver splatený a IK 4x5si veselo premávajú ďalej (až na pár výnimiek ? ).
Takže tak nejako to bude aj s Kapacitmi a sormi.. holt, keď sa raz DPB "poponáhľal" a spravil zmluvy na 25 kapacity a 60 sorov, asi by bol dosť prúser od nich teraz odsúpiť alebo meniť podmienky...
Reply on: Petto #156484:
Nie "my máme", ale mesto má, ale za akú cenu? Prehĺbenie už aj tak vysokéhodlhu. A to tu niektorí fantastovia neustále niečo navrhujú postaviť, predĺžiť, zahustiť, zakúpiť... ALE ZA ČO? Bez penez do hospody nelez !!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement