Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #156434:
Do B732 sa uplne v pohode zmestilo 90 ludi, tak nech mi nikto nerozprava, ze klbak ma kapacitu 110 ludi. O tom ma nepresvedci nikto.
Reply on: frenky #156433:
keď sme pri Ikáčoch, spomenme si na rekord v pchaní sa do 39ny ? tuším to bolo okolo 300 ľudí nie?... ak by sme z nich zobrali 1/3 von, celkom by tam bolo dýchateľne nie? ?
Reply on: no.ev.di. #156424:
Tu hodnotu kapacity klbaku si stanovil zaujimavo. Zda sa mi znacne skreslena a prisposobena tvojmu fanatickemu vykrikovaniu. Mas ty vobec ponatia o tom, ktore casti v klbaku (pripadne aj v sole) sa beru/neberu do uvahy, ked vyrobca udava kapacitu svojho vozidla? Mas pocit, zeby si renomovany vyrobca, akym nepochybne Mercedes je, dovolil prezentovat svoje vozidla MBCC ako velkokapacitne (kapacita cca 180 ludi) ak by sa do nich v reale zmestilo 110 ludi?
Druha vec je, ze sam neverim kapacite, ktoru udava SOR pri svojich vozidlach. Na porovnanie pri 10,5 SORe je udavana kapacita 91 cestujucich a pri TEDOMe C12 G 86 cestujucich. V reale vieme vsetci ako to vyzera.
Reply on: no.ev.di. #156431:
"Ak počítam, že klbák má kapacitu 110os/h" toto je napríklad monštruózny blud.
Reply on: Ike #156429:
moment, keď rátam kapacitu na hodinu, tak rátam predsa takto, že ak donedávna mala L95 int=4min=15 spojov/hod. = 15x110(kapacita jedného klbáku)=1650, tak čo hovoríš, že počítam bludy?
Reply on: Ike #156429:
*v spice = v spicke ? ?
Reply on: no.ev.di. #156428:
Ten tvoj vzorec na výpočet kapacity je fakt divný... Keď už, tak ti tám chýba krát počet spojov za hodinu. Osobne však pri vedľajších a orientačných analýzach pre školu používam vzorec kapacita*pocet spojov v spice (pricom spicka je definovana casovym ad hoc intervalom 6.00 - 8.30). Lebo ratat kapacitu jedneho ikarusu na hodinu, to ti potom vyjde ze kazda linka je preplnena na 2000 % a tak zle to s MHD v BA nie je ? ? ?
Reply on: S499.1023 #156426:
a kedy má podľa teba cestovať keď cestuje z Romanovej na Malú scénu? Podľa teba má cestovať ako túto trasu vlakom? ?

Ja hovorím, že NP autobus nemá takú istú kapacitu ako "klasický" so schodami. Ak sa máme tlačiť v 95 dokým nepostavia električku, tak "ďakujem" pekne. Na jednej strane "postačuje" na L95 hodinová kapacita 1320os a na druhej tu navrhujú električkové linky s frekvenciou každé 3min a dokopy kapacitou 3500-4000 os/h, tak čo potom reálne kopíruje dopyt sakra?

Poprosím ťa o jednu vec. Ak počítam, že klbák má kapacitu 110os/h (to je číslo s ktorým sa rátajú kapacity) tak akú má podľa teba MBCC?
Reply on: no.ev.di. #156424:
Reči o hltaní sračiek rozprávaj svojmu bratovi, ja viem o doprave rádovo viac ako ty budeš kedykoľvek vedieť. A to neviem nejako veľa ale ty si extrémne sprostý. A stretávať sa s tebou nechcem, stačila mi kratučká komunikácia po ICQ s mladým náckom.
Reply on: no.ev.di. #156421:

1) Prečo tvoja mama necestuje o chvíľku skor a vlakom?
2) Keď chceš liezť do schodov, tak sa presťahuj na Kubu alebo si kúp vlastný Ik 280. MHD nie je, opakujem, NIE JE len pre Dunča.
Reply on: S499.1023 #156422:
no tak neviem veru koho tak strašne trápila linka 95, keď im je u riti bordel 84+99, naďalej chodí L133 každých 6min, tak jak im môže vadiť L95? ? Narozdiel od 133 tá linka má význam celotýždenne a prepravuje omnoho viac ľudí než 133 a pre veľa ľudí to je stále najlepšia linka do mesta.
Reply on: S499.1023 #156422:
klbák má kapacitu 110osôb a bol by som rád keby si prestal ty aj ostatní hltať tie sračky o "superkapacite" MBCC či SORNB18... Opýtam sa ťa : Počítal si niekedy ľudí v klbáku, sledoval si vyťaženosť autobusu a počítal ľudí? Predstav si, že ja áno a klbák je už pri 80 ľuďoch tak zaplnený (nie preplnený), že sa dá hovoriť v pohode o opodstatnenosti nasadenia klbáku. Ja nemám problém sa kvôli tomuto stretnúť s kýmkoľvek z imhd.sk a ísť to dokázať vonku, spočítať tých ľudí v tom vozidle. Poviem ti ešte toľko, že autobus narvaný po dvere, tak ako kedysi bola naravaná ráno do mesta linka 81 s Ik280 pobrala 130 ľudí. Tambus a Ik 283 by dokázali 140 možno aj. Daj mi vedieť kedy dojdeš do BA, možme si dákam vyraziť spolu a vydiskutovať si množstvo vecí.
Reply on: Petto #156420:
neprekvapuje ma to, že došli SORky ale znechucuje ma to, že sú ZAS BEZ KLÍMY a AKO VŠETKY MBCC A SORky NB 18 AJ BEZ HLÁSENIA ZASTÁVOK. Ako je toto možné ešte v roku 2010 sakra?
Opäť sa odvolám na Žilinu (zabite ma rovno...) ale tam už pred 12 rokmi v Karosách B732 a 741 a ich t.busoch 14 a 15Tr hlásilo zastávky a stále hlási, hoc takým hlasom ako na stanici ale aspoň to počuť. Čo sa týka klímy, tak neviem prečo už keď sa DPB ulakomil zaplatiť autobusy od renomovanejšej značky, tak sa ulakomil ešte aj na klímu ?
Reply on: no.ev.di. #156418:
Ako vieš, že svojvoľne, ty cvičená opica? Inak tvoje vedecké výpočty kapacity sú úžasné.
Reply on: Marek1978 #156419:
No zaujímavé, že moja mama ide do práce 7:20-40 a 7min nešla žiadna zasraná 95 dnes ráno, už išla 68,92,83,96 a 95 nikde! Včera šla síce načas ale plná zas ? Reči o gratis kapacite MBCC sú iba výmysly, ten autobus má ešte menšiu kapacitu než klasické Ikarusy 280 alebo 435. Radšej by som do smrti šlapal schody v autobuse s nejakým normálnyn usporiadaním interiéru než mal podlahu pri zemi za cenu toho, že jediné miesto kde bude môcť človek stáť bude v kĺbe a tých dvoch miestach kde kočíky majú byť. V MBCC a SORke neexistuje aby človek stál v uličke a neprekážal pri vystupovaní ? také autobusy sú na naše prepočty kapacít absolútne nevhodné. SOR má síce aspoň vpred miesta na státie viac ale aby nebol moc dobrý tak tam dal sklápacie sedadlá a vzadu kde mohol byť priestor pre kočík ako sú 4. dvere, tak dal sedadlá, resp. náš DPB si ich tam objednal čo bola kravina par excellence.
Reply on: no.ev.di. #156418:
Mas tam Capacity na L95,cize udaj 1320 ( 12x 110 ) je dost skresleny , no aj tak ide o znizenie kapacity.Ale je fakt,ze teraz chodi L95 o nieco prazdnejsia.
Add 84 + 99 suhlasim ( 99 by mohla uz koncit dakde na Jungmanke )
A novinky na imhd (Správy z oblasti MHD ) si teraz ani necitaj ?
Reply on: no.ev.di. #156418:
Viezol si sa rano tou linkou teraz? Uplne v pohode zvlada aj s 5 min intervalom, a nechodi plna. Tak 68 a 98 su urcite plnsie. 84 urcite nevozi vzduch, takisto chodi slusne zaplnena. O linke 94 nebudem hovorit, nakolko tam je ten interval 4 min. zbytocny.
NOVÝ CP L95 :
Chcel by som vedieť, že na základe čoho DPB už podruhé zkresal DPB interval na linke 95?! ? Keď sa prešlo na zmeny v roku 2005 tak bola tam kapacita 20x110 ľudí v rannej špičke=2200os/h, neskôr 1650 a teraz už len 1320! Terajšia kapacita linky 95 ráno predstavuje 60% z pôvodného stavu. Zaujímalo by ma ako si to môže DPB dovoliť takto svojvoľne meniť intervaly na nosnej linke a jednej z najvyťaženejších v meste! Fakt je, že po presmerovaní linky sa vyťaženosť mierne znížila a poobede je tých 5minút únosných, ale ráno je tých 5minút úplná magorina, veď nie je možné aby to množstvo čo L95 vozí poobede späť do Petržalky od 14 do 17 prepravila ráno s tým istým intervalom medzi 6:30 a 8:00 ? To je už v DPB taká lakomosť, že nemôžu tie vozidlá od 6:30 do 8:30 vyjazdiť 4min interval s kratšími prestávkami? ? hlavne, že aj L94 premáva už častejšie než L95 a že už behom roka a pol som aspoň 5x písal na DPB nech niečo spravia s vozením vzduchu na L84 a 99 = t.j. ten otrasný nepreklad. Namiestoho toho pchajú paprče do linky 95.
Reply on: Emo #156416:
A čo sa čuduješ, keď ten článok písal architekt a nie dopravák. ?
Reply on: R.A.T.P. #156409:
Fakt geniálny nápad nestavať električku do Petržalky. Miesto toho chce radšej rekonštruovať existujúce trate, hlavne že väčšina z nich už zrekonštruovaná bola (okrem tej na Hlavnú stanicu).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement