Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #155940:
nejaká ešte novšia novinka? žeby konečne dostali rozum?
lebo najprv 2.9. vzniklo Floriánske (pôvodne ako Vazka) pred DÚ a zrušili sa Vazky rača (3,7/17,5,11) aj ružinov/piesky (2,8,9). na exVazka-rača je teraz reálne výjazd vozidiel stavby
potom sa nejakí dôchodcoovia-aktivisti sťažovali, že im je 150 metrov strašne ďaleko, lebo denne chodia na úrad práce, tak istý Ing. Borišinec (kuk #155040 ) zariadil, aby sa po mesiaci neexistencie 4.10. obnovila Vazka (2,8,9)... toť krátka história btw. Vazovova sú pre eliny pomenované v súčasnosti už iba 3 zastávky . Obojsmerne pred strednou(?) školou a životunebezpečná pred Štátnou kasou...
Vedel by mi niekto vysvetliť, ktorá z električkových zastávok "Vazovova" sa má po novom rušiť (že kvôli tomu nechali "Floriánske námestie" pred Daňovým úradom smer centrum a tým prestup na hrane)? Som myslel, že tá pre 8, 9, 14 - lenže normálne funguje..
Reply on: kecho #155930:
Aj Blaguss do Mosonmagyaróváru mal platnosť CP uvedenú do 11. 12. 2010, ale od 1. 7. 2010 je ta tam..

Mňa prekvapilo to nedávne posilnenie 630-ky do Chorvátskeho Grobu (myslím, že môžu byť počtom spojov aj pravidelnosťou intervalu spokojní). To si ich obecný úrad zaplatil? Čo som videl minule, využitá je viac-menej v celej trase a prekvapilo ma, že dosť ľudí poobede nastupuje už pri Shopping Palace.

Ale "tarifná anarchia" pokračuje. Podľa mňa by sa to malo buď začať poctivo kontrolovať (ako pri 901-ke) ALEBO keď je Chorvátsky Grob taký bohatý, tak nech na celej trase 630-ky oficiálne platí PCL pre 1. a 2. pásmo (príp. príplatok k električenke ako na nočáky nech sa zavedie).
Reply on: 810zssk #155932:
Voliť sa môže s trvalým pobytom.
Reply on: kecho #155930:
Ochutnávač hlavne nepochopil, že linku do Stupavy dotuje BSK pre svojich obyvateľov. Nech si Rábskomošonskoneviemaká župa zadotuje linku pre svojich obyvateľov do Bratislavy a môžu jazdiť pre mňa za mňa aj zadarmo. Lenže väčšina slovákov v Rajke tam dokonca nie je ani prihlásená na trvalý pobyt, takže tam ani neplatia dane (okrem tých pár korún dane z nehnuteľnosti), takže prečo by im mal niekto dotovať nejakú dopravu niekam, keď tam vlastne ani nebývajú ? ?
Reply on: roman2 #155929:
Ťažko sa na nich vodiči môžu preháňať po vozovni, keď nemajú kľúče ? . Ale dva Mercedesy nabúral vodič rozzúreného Ikarusu 🙂.
Reply on: S499.1023 #155917:
neviem čo je na tom také úžasné ? ale nápodobne ?
na linku 801 sa mozme pozerat z niekolko aspektov. Tu su moje reflexie:
-ak uvazujeme o Bidke, potom by do Hainburgu a Rajky mala byt rovnaka tarifa ako v ramci 'slovenskej' casti bid. inak to nie je ids. To treba dosiahnut kooperaciou obecnych zastupitelstiev. Ak to nepojde, smola. Bid s oblastami 8 az 9 je utopia
-Bid spustena este nie je, takze rozdielna tarifa je ok. 801 je nedotovana linka a ak Rajcania chcu, mozu poziadat prislusny samospravny organ. Pokial je dopyt, linka moze fungovat na komercnej baze (trhova cena), pokial je dopyt obyvatelov obce-danovnikov, moze linka fungovat na baze dotacii (za symbolicku cenu, trebars ako v BA). Problem je, ze dopyt (mozno) je, ale dane nie. Rajka ako obec teda nema z coho dotovat 801 a pochopitelne nie je ani politicka vola (danovnici v Rajke by mohli namietat, ze sa pouzivaju ich peniaze na cudzincov-nedanovnikov+podpora nevolicov?). Ak si teda Slovaci nezmenia vRajke trvaly pobyt, mozu sa stazovat na lamparni. Ak sa to nezmeni, tak aj medzinarodna Bidka je utopia.
- linky 801 a 901 su primestske, teda na urovni SL do stupavy, malaciek.
Reply on: 810zssk #155932:
a čo tá druhá polovica? 😉 nech si vybavia všetci a potom si môžu zvoliť "svojho" starostu a vybaviť si (=zaplatiť) linku aj priamo na ASMN...
Reply on: kecho #155930:
Vraj cca 50% Slovakov tam ma nejaky pobyt (nie trvaly) s ktorym mozu volit.
Reply on: Petto #155925:
to už majú tak rýchlo namotované "tarifné vybavenie"? žeby pri montáži, ktorá má trvať 3 mesiace, robili na 3 zmeny a aj nadčasy? 😉
Reply on: Sommelier #155899:
Slovák lajnos/blagus majú PCL? btw"kde je racionálny dôvod toho, aby linka zarábala sama na seba ?" ty si pracoval v manažmente v SkyEurope? 😉
Re #155901 luky133: ak si dobre pamätám, tak 901 aj 801 majú na CP napísané do nejakého dátumu v 2013
Re #155904 Daniel: a teraz by ma zaujímalo, či za tú povinnú výmenu budú chcieť skásnuť aj správny poplatok. už som o tom uvažoval (deň predtým to bolo aj na sme.sk), ale vyvaliť im 6,50 za výmenu, tak to ich môžem do 2023 srdečne pozdravovať...
Re #155905 Sommelier: prečo si ju nedotuje (aj) Rajka? žeby preto, že tí, ktorí ju potrebujú ako zálohu, nemajú v obci trvalý pobyt a potom sa na nich môže starosta zvysoka vykašľať? Keď si dokáže bus zadotovať Grob, prečo s tým má Rajka problém?
Re #155906 MatejBA: podľa mňa jej prevádzku (ako aj 901) aj tak bude nakoniec dotovať BA (=DPB) pretože pri jej vyťaženosti sa z cestovného nezaplatí...
Re #155912 Sommelier: "Pokiaľ niekto cestuje zo Stupavy za dotované cestovné" do Stupavy jazdí DPB? ?
Re #155915 MatejBA: problém je práve v tom, že väčšina z nich v Rajke asi ani nemá trvalý pobyt, ale majú ho od BA cez Rovinku či Lužnú 😉

Re #155926 Marek1978: aby posledný prišiel "náhodou" pred voľbami, tak cca 25.11., a potom ho mohli slávnostne predstaviťpred slávnostne otvoreným (aj keď ešte nefunkčným) zimákom 😉
Re #155929 roman2: "Škoda,že vyraďovanie pojazdných vrakov nejde ešte rýchlejšie." začni ich vyraďovať rýchlejšie a v zime budeš chodiť pekne peši 😉 a potom DPB navyše ušetrí aj na nafte a poistkách 🙂
Reply on: Marek1978 #155926:
Vraj vodiči sa nevedia dočkať tak sa na nich preháňajú po vozovni ☺ nuž a takto to dopadne ?

Re #155927Petto:Ach tie pohľady na voz.Jurajov dvor s vrakmi pri plote ? Škoda,že vyraďovanie pojazdných vrakov nejde ešte rýchlejšie.
Reply on: Petto #155927:
?
Reply on: Marek1978 #155926:
šrotovisko asi pomaly vypláca staré železá alias staré TAMy ?
Reply on: Petto #155925:
sa im dari v tej vozovni. Este ani nevysli a uz su naburane ? Len nechapem, preco tych 5ks chodi tak kadejak. Hadam ich neplatia po 1ks ?
Konkurencny web:

Mercedesové novinky :
Autobusy Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity #4911-20 sa majú 1.11.2010 (pondelok) zaradiť do premávky, okrem #4912, ktorý je po nehode, #4911 je tiež po nehode, ale do 1.11.2010 by mal byť opravený. Vo vozovni Petržalka sa už nachádza aj #4921.
Reply on: Sommelier #155920:
Však nech si Rajka prispeje v dostatočnej miere a može mať aj evidenčné cestovné. Ja stále neviem, prečo by BA mala dotovať linku do Rajky a nie trebárs do Borinky alebo Marianky.
Reply on: Juraj21 #155921:
Ja som videl nejakého nevidiaceho so psom aj s bielou paličkou ako si s ňou kontroluje okolie(teda neviem ako by sa to malo správne nazvať)v tej prvej situácii.Videl som ho cca 8:25 na konečnej trolejbusov/autobusov Čiližská.Ja som vystúpil práve z 201ky a prechádzal cez priechod pre chodcov a priamo oproti mne šiel nevidiaci so psom takže sme sa míňali ? Autá zastavili a púšťali nás.
Tie situácie 1 a 3 som zažil žiaľ iba zo 3x zvyšok bol vždy o situácii 2.Niekedy ani len toľko ? Niektorí vodiči vidia nevidiaceho ani mu len nepovedia linku a ani sa len neposunú k nemu ak sú dva vozy za sebou teda odídu zo zastávky.Väčšinou sa nevidiaci pýtajú ľudí na zastávke aká/aké linka/y sa na nej nachádzajú.
Reply on: luky133 #155902:
6703 je na kontrole ( po najazdení určitých km ) - momentálne je na Trnávke
6705 - čaká už mesiac na jednu súčiastku z Deutschlandu
info od vodiča tbusu ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.