No k tym vyhradenym pruhom, podla mna by to slo, len by bolo treba najma zmenu v spravani sa policajtov, a taktiez by nasi radni museli tomuto problemu prikladat vacsiu dolezitost, lebo radni v spojeni s policiou by to dokazali ustriehnut (i think) zavadzalo by sa to postupne, 1-2 pruhy v meste a potom by sa to rozsirovalo. Inak jeden taky pruh je aj na Prievozskej v oboch smeroch a radi odtial odtahuju parkujuce auta, ale nikdy nie je uplne prazdny a tak tade T/A-busy nejazdia, skoda...fakt skoda. ja som ale optimista a verim ze sa to casom zlepsi a MHD sa bude prikladat zasadna priorita pri mestej cestnej premavke.
No k tym vyhradenym pruhom, podla mna by to slo, len by bolo treba najma zmenu v spravani sa policajtov, a taktiez by nasi radni museli tomuto problemu prikladat vacsiu dolezitost, lebo radni v spojeni s policiou by to dokazali ustriehnut (i think) zavadzalo by sa to postupne, 1-2 pruhy v meste a potom by sa to rozsirovalo. Inak jeden taky pruh je aj na Prievozskej v oboch smeroch a radi odtial odtahuju parkujuce auta, ale nikdy nie je uplne prazdny a tak tade T/A-busy nejazdia, skoda...fakt skoda. ja som ale optimista a verim ze sa to casom zlepsi a MHD sa bude prikladat zasadna priorita pri mestej cestnej premavke.
TeBeCe: SOS blahoželám!!! Tak nakoniec ste to predsa zachránili! Nabúraný SOR to rozchodí. Vraj to nie je nič vážne, len sa rozbilo okno.
Zaujímalo by ma, načo sa bude stavať nová električková trať na DD, keď sa tam plánuje zastávka metra. Na tomto je jasne vidieť, že naši radní nemajú ani šajnu o tom, ako bude vyzerať doprava v meste. Predpokladám, že tá nová električková trať nebude v tvare slučky (ako linka 33), ale pôjde rovno k Shellke. A tam čo? Električka pôjde rovno do mesta. A zas je tu otázka - ak máme električku, tak načo nám je na DD metro?
tulenique: 7109 je naozaj tichsia, len zalezi na akej trati. Na Radlinskeho a Cachtickej je to super. Hahaha, ty si myslis, ze policajti budu nieco take kontrolovat? Oni radsej vyhradeny jazdny pruh budu pouzivat ako miesto, kde mozu zastavit auta (vid Prazska). Dalsi nezmyselny jazdny pruh je na Mytnej, kde su take vymoly, ze ak tam nahodou niekto neparkuje, aj tak busy chodia po lavom nevyhradenom pruhu.
COLOR: Union direct = 7813+7814, Popradská káva = 7830
T-bus alebo E-bus na DD? Aj keby sa zázrakom našli peniaze na túto realizáciu určite tam bude T-bus. Je to zapracované aj v novej urbanistickej štúdii hl. mesta, ktorý sa má schvaľovať. Lacnejšie vychádza T-bus, lebo stačí iba natiahnuť troleje. Stĺpy sú tam, už prispôsobené na túto záťaž, lebo už za "komančov" počítali s trolejbusmi, keď začali stavať DD. Napojenie na ostatnú trolejbusovú sieť má byť od Hroboňovej cez Drotársku cestu, Slávičie údolie, Staré grunty okolo intrákov a zakončenie estakádou ponad Karloveskú a hop na DD. V miestach, kde je Shell pumpa má byť prestupový uzol - metro, električka, trolejbus, autobus.
dobre novinky, inac d3k0vi som poslal vylepseny obrazok 7930 (vylepseny software na scanneri) uz je len otazkou casu, kedy ich da na web. No a jeden este poslem. (Ja len tak, lebo je to naozaj zle naskenovane nie mojou chybou) #1568
najnovsie som rozmyslal o trolejbusoch v Petrzalke... ked sa idu plynofikovat autobusy, tak to predsa bude zbytocne pomale, drahe, zbytocne... to iste ako Papyr: ako by sme ich napojili? Do Karlovky je predsa jedno/dvojprudova cesta, trolejbusy by ju mohli blokovat, ale na rozdiel od toho elektrickova trat je tam umiestnena vyborne. Tak ako?
PS 1701 - to vyzvananie je otrasne. Dnes bola na 1701/10
budu dve vyluky pocas:
1. 19.5. - vyluka Mytnej ulice v useku Vazovova-Starohradska kvoli demontazi zeriavu
2. 19.5. od 15.00 do 20.5. 24.00 bude vylucena premavka elektriciek na Hlavnu stanicu kvoli buracim pracam na rohu Mytnej a Starohorskej.
Elektricky 1, 2, 3, 8 budu premavat po nahradnych trasach, podla mojej pamate takto: (cital som to v eline, na www.dpb.sk zatial nie je nic)
1. viem na 40%, zrejme cez Americke nam.
2. viem na 55%, zrejme cez Americke nam., na nam. L. Stura a spat
3. pravdepodobne na 25% ako linka 11/7 alebo na Obchodnu, nam. SNP a spat ako 11
8. s istotou na 50% cez Americke nam., na nam. L. Stura a spat...
ludia, nerucim za tuto informaciu, rucim len za linku 39 (bod 1.) - zastavka Vazovova nebude obsluhovana, linka bude jazdit cez Vazovovu, Starohradsku a napoji sa na normalnu trasu, v opacnom smere asi cez Radlinskeho, tak ako ked ten zeriav stavali.
Ten semafor je aj na Prazskej (alebo Brnianskej, neviem kde sa ta ulica premenovava...) smerom na Patronku a smerom do mesta je tiez jeden pruh len pre busy, co ste sa tade neviezli? Uz je to tam aspon rok.
Nova reklama: Union consulting alebo tak nejak, myslim ze na 7830 ak je to suprava, moj sposob zapisovania si cisel: ak cislo bude na fotke, nezapis si ho, ak nie, zapis.
Pred 7 minutami isla pokazena 7069 na Radlinskeho do vozovne Krasnany, tahala ju nejaka suprava 2xT3, to je odo mna na tuto chvilu vsetko. Odovzdavam slovo s5 do studia...
COLOR.
Lapac krav - velky pluh na odhadzovanie leziaceho (odpocivajuceho, mrtveho) dobytka , bizonov, indianov atd na cele lokomotiv.
V sucasnosti je nieco podobne ale v ovela vacsom meritku mozne vidiet v depe v N.Zamkoch nainstalovane na rusni 781.276.
Ahojte,
k DD: ak by tam šli trolejbusy, kam by ste ich pripojili na súčasnú sieť? Ak by tam šli električky, ako by sa dostali hore?
A k tomu special pruhu: nemyslite si, že by sa to na Slovensku neujalo. Keď sa to ujalo už aj v Prahe (Vrchlického ulica v smere na Anděl má jeden zo svojich dvoch pruhov vyhradený len pre busy, Po-Pia 6-9 a 14-19 a fakt tam je furt prázdno - policajti totiž vyberajú, vyberajú...), tak by to myslím v BA nebol až taký problém. Len to chce fakt tam prvé dva týždne postaviť policajta a vyberať. Ináč, ten pruh je v Prahe pre 5 liniek - 123, 130, 167, 191, 217.
A ešte drobnosť: na Vrchlického majú autobusy aj svoj vlastný semafor! Je to klasický elinový semafor, ktorým sa môže riadiť iba vodič autobusu, ostatní musia čakať.
Ludia jazdit vedia, akurat tu nie je ziadna ohladuplnost a respekt pred zakonom. Staci sa prozriet kusok za hranice ako sa zrazu spravaju nasi vodici.
Inak tie vyhradene jazdne pruhy su aj u nas v Ruzinove.
Trocha fantazie: Co tak tu elektrickovu trat na DD urobit prejazdnu. Z konecnej elina 4 a 9 cez kuklovsku a potom v trase 32. Ovsem na samostatnom telese, teda pokial by to slo. Inak to je potom jedno ci tu jazdi elina, trolik alebo antabus.
Este ma napadlo jedno riesenie na bezproblemovy prejazd elin ulicami Blavy. Co tak zacat pouzivat tzv. lapace krav, ktore mali v 19.storoci velky uspech na severoamerickych preriach. Myslim, ze hned by si gumokolesaci uvedomili, kto je panom ciest.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Juro
Inak tie vyhradene jazdne pruhy su aj u nas v Ruzinove.
Trocha fantazie: Co tak tu elektrickovu trat na DD urobit prejazdnu. Z konecnej elina 4 a 9 cez kuklovsku a potom v trase 32. Ovsem na samostatnom telese, teda pokial by to slo. Inak to je potom jedno ci tu jazdi elina, trolik alebo antabus.
Este ma napadlo jedno riesenie na bezproblemovy prejazd elin ulicami Blavy. Co tak zacat pouzivat tzv. lapace krav, ktore mali v 19.storoci velky uspech na severoamerickych preriach. Myslim, ze hned by si gumokolesaci uvedomili, kto je panom ciest.