Že by šetrenie? ÖBB je v neočakávane hlbokej strate, Viedeň a NIederösterreich tie vlaky nechceli dotovať bez toho, aby z nich mali užitok aj ich obyvatelia.
Ten vlak by si zaplatil ty? Tam sa neuzivi ani bus, na vlak zabudni.
Ad Rajka: Ako to je s tymi vozmi? Uz ich maju? Ak nie, nebudu mat problem ze to spustili aj bez nich (a v podstate tym dokazali ze nove vozy na to nepotrebuju)?
Co to znamena: Ludia, co vladnu Bratislave (a budu vladnut nadalej) uz dokonca aj prestali predstierat akykolvek zaujem o verejnu dopravu (obnovovanie vozoveho parku busov je nieco ako obvazovanie ran). Je zrejme, ze v najblizsich 2 DESATROCIACH nemozno ocakavat akekolvek investicie do verejnej dopravy v meste (navyse nad udrzovanie sucastneho stavu), vsetky investicie pojdu do individualnej dopravy (vid R7, D4).
Pre tych menej chapavych: M. Vasaryova je len bezvyznamna postava na cele Velkeho pravicoveho konglomeratu, ktory vladne mestu uz 20 rokov a bude aj dalsich 20 rokov rovnakym sposobom.
Ľudia viete o tom, že spojenie Rajka - Bratislava mala pôvodne zabezpečovať maďarská strana, t.j. maďarský dooravcovvia?
Firma KISALFÖLD VOLÁN je pripravená zabezpečiť verejnú dopravu do Bratislavy
V piatok 1. augusta 2008 sa na Obecnom úrade v Rajke uskutočnilo pracovné rokovanie vo veci zabezpečenia verejnej dopravy do Bratislavy, ktorého sa zúčastnili dvaja vedúci predstavitelia dopravnej firmy KISALFÖLD VOLÁN z podnikového riaditeľstva v Györi a riaditeľ oblastnej pobočky v Mosonmagyaróvare.
Predložená bola hotová skica cestovného poriadku s rozličnými časovými údajmi v 3 variantoch: 1. trasa – skúšobná Rajka – Čunovo s napojením bratislavskú MHD, 2. po skúšobnom overení predĺženie trasy na priľahlé obce z oboch strán hraníc (napr. Jarovce, Rusovce až po BA a Dunakiliti, Bezenye, Levél, Hegyeshalom až po Mosonmagyaróvar) a 3. v krajnom prípade po nesúhlase príslušných orgánov skrátená verzia dopravnej trasy po priamom a vzájomnom dohovore s DPMB doprava iba na hranicu, kde by si autobusy vymenili cestujúcich (čo sa však nepredpokladá).
Starosta Rajky sa vyjadril, že on sám písomne podporí obnovu dopravy u maďarských štátnych orgánov a požiada o to aj starostku Čunova, aby urobila to isté a slovenskej strane. Úplne najviac však celej veci môže napomôcť naša občianska aktivita a tak podpísaná petícia bude slúžiť ako dôveryhodný podklad a základ ďalších rokovaní predstaviteľov dopravnej spoločnosti s príslušným orgánmi štátnej správy a samosprávy na obidvoch stranách hraníc.
hlina je od zaciatku mimo, magda je taktiez mimo, takze vtacnik ma bohuzial istu vyhru .. to bude fico zase na koni, ze padla basta pravice .. ale moze si pravica za to sama vid fotka ..
okrem sulika, ktora sa v bratislave aj narodil, ale realne tu nezil vlastne nikto nema k tomuto mestu vztah a im je aj jedno poslednych 20 rokov ako sa tu hospodari .. to je najhorsie ..
To je strašné, nameisto toho, aby sa obnovila železničná dorpava medzi Rajkou a Bratislavou my tam ideme ťahať utobus. Okrem toho by ma zaujímalo kde presne má byť v Rajke tá úžasná konečná a prečo ho nemohli ťahať až do Mošone, kde je aj lepší prestup na iné linky a aj HM TESCO.
Pri príležitosti zakúpenia električenky by som chcel vyjadriť obdiv servisným technikom, ktorí ešte majú trpezlivosť opravovať automat pri Technopole a nevyhodia ten šrot, ktorý tvrdohlavo odmieta prijímať 20-centy, rovno do zberných surovín. ? Ešte aj na Patrónke je lepší. ?
Obavam sa, ze mas cistu pravdu a cim skor tym lepsie. Varsaryova nema paru co a ako, Hlina je tiez mimo so svojou MHD zadarmo v mestskej casti kde byvas a tak co teraz?
MatejBA