Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PetoMHD #155090:
To je pravda, ale radšej nech je ich aj viac na znamenie ako opačný extrém, že taká Prvosienková by bola stála zastávka.
Reply on: luky133 #155079:
prilahli obyvatelia asi dostali echo, ze sa chysta prieskum, tak sa tam striedali aby zvysili vytazenost zastavky ?
Reply on: ivanbuto #155082:
Aspoň zastávku Slovenský národný archív nemali dávať na znamenie, tá je využívaná na celej trase asi najviac. ?
Reply on: Mikimaus #155088:
No je to ožné. Nebola by to parádna regionálna prímestská linka? ?
Reply on: Trolleybus #155087:
DPMB ??? To chceli tahat az do Brna ? ? ?
Ľudia viete o tom, že spojenie Rajka - Bratislava mala pôvodne zabezpečovať maďarská strana, t.j. maďarský dooravcovvia?

Firma KISALFÖLD VOLÁN je pripravená zabezpečiť verejnú dopravu do Bratislavy

V piatok 1. augusta 2008 sa na Obecnom úrade v Rajke uskutočnilo pracovné rokovanie vo veci zabezpečenia verejnej dopravy do Bratislavy, ktorého sa zúčastnili dvaja vedúci predstavitelia dopravnej firmy KISALFÖLD VOLÁN z podnikového riaditeľstva v Györi a riaditeľ oblastnej pobočky v Mosonmagyaróvare.

Predložená bola hotová skica cestovného poriadku s rozličnými časovými údajmi v 3 variantoch: 1. trasa – skúšobná Rajka – Čunovo s napojením bratislavskú MHD, 2. po skúšobnom overení predĺženie trasy na priľahlé obce z oboch strán hraníc (napr. Jarovce, Rusovce až po BA a Dunakiliti, Bezenye, Levél, Hegyeshalom až po Mosonmagyaróvar) a 3. v krajnom prípade po nesúhlase príslušných orgánov skrátená verzia dopravnej trasy po priamom a vzájomnom dohovore s DPMB doprava iba na hranicu, kde by si autobusy vymenili cestujúcich (čo sa však nepredpokladá).

Starosta Rajky sa vyjadril, že on sám písomne podporí obnovu dopravy u maďarských štátnych orgánov a požiada o to aj starostku Čunova, aby urobila to isté a slovenskej strane. Úplne najviac však celej veci môže napomôcť naša občianska aktivita a tak podpísaná petícia bude slúžiť ako dôveryhodný podklad a základ ďalších rokovaní predstaviteľov dopravnej spoločnosti s príslušným orgánmi štátnej správy a samosprávy na obidvoch stranách hraníc.

(zdroj: rajka.eu / skrátené)
Reply on: stevo #155083:
hlina je od zaciatku mimo, magda je taktiez mimo, takze vtacnik ma bohuzial istu vyhru .. to bude fico zase na koni, ze padla basta pravice .. ale moze si pravica za to sama vid fotka ..

http://i.sme.sk/cdata/8/55/5570428/koalic_res.JPG

okrem sulika, ktora sa v bratislave aj narodil, ale realne tu nezil vlastne nikto nema k tomuto mestu vztah a im je aj jedno poslednych 20 rokov ako sa tu hospodari .. to je najhorsie ..

tu vlastne 20 rokov vladne len chaos ..
Reply on: mrcheef #155072:

To je strašné, nameisto toho, aby sa obnovila železničná dorpava medzi Rajkou a Bratislavou my tam ideme ťahať utobus. Okrem toho by ma zaujímalo kde presne má byť v Rajke tá úžasná konečná a prečo ho nemohli ťahať až do Mošone, kde je aj lepší prestup na iné linky a aj HM TESCO.
Pri príležitosti zakúpenia električenky by som chcel vyjadriť obdiv servisným technikom, ktorí ešte majú trpezlivosť opravovať automat pri Technopole a nevyhodia ten šrot, ktorý tvrdohlavo odmieta prijímať 20-centy, rovno do zberných surovín. ? Ešte aj na Patrónke je lepší. ?
Reply on: aquila #155081:
Obavam sa, ze mas cistu pravdu a cim skor tym lepsie. Varsaryova nema paru co a ako, Hlina je tiez mimo so svojou MHD zadarmo v mestskej casti kde byvas a tak co teraz?
Reply on: luky133 #155079:
Zato však na 41 to vyzerá dobre: Celý úsek od Búdkovej po Vozovňu Hroboňova na znamenie. ?
Reply on: luky133 #155080:
mno je to fakt katastrofa, ona verejne vyhlasila, ze do petrzalky nic nepojde ..

Ten by mal byť podľa jej slov spojnicou medzi oboma stranami Dunaja, určenou predovšetkým pre motoristov, cyklistov a chodcov a bez električkovej trate.

a zvysit opravy trati je sice fajn, ale za 20 rokov sa nepostavil ani km trate .. ftacnik ju zozerie ..

pravica ozaj potrebuje kruty pad
Reply on: aquila #155074:
Tak jej hlas určite nedám. ? Tieto voľby budú naozaj zaujímavé.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8621

A zastávku Pri podchode kde nechali? ❓ Zase čakať roky na budúce prehodnocovanie zastávok? Veď tá zastávka zdržuje zbytočne a zažil som x prípadov, kedy ju vodič aj normálne ignoroval. ?
Reply on: aquila #155073:
Zaujímavé je, že vetu z linku "vasaryova-nechce-elektrickou-ukrizovat-petrzalku" som v texte nenašiel. Kde/kedy to povedala?
Reply on: aquila #155074:
No predsa v plytkom tunely podla lolovej vizie od zdruzenia domovnikov a potom popod Dunaj tunelom spolocne so zeleznicou ... ? ? ☠ ?
Reply on: aquila #155074:
Absolútny nedostatok sebakritiky, hrabať sa na post primátora. Chudinka, tuším na ňu už zaútočil Alzheimer. Bratislava je stratená.
Reply on: aquila #155073:
a este dalsie perly 😉

"Myslím si, že o metre by sme mali prestať uvažovať," dodala. Poznamenala, že zrýchliť by sa mala mestská hromadná doprava. Navrhla napríklad opravu električkových tratí či odľahčenie dopravy na najvyťaženejších mostoch výstavbou šiesteho bratislavského mosta. Pomôcť by vraj mohlo aj dokončenie rekonštrukcie Starého mosta, ktorý by mal po svojej obnove slúžiť nielen chodcom, ale aj autám či autobusom. "Ja si myslím, že by po Starom moste nemala premávať električka," dodala.

- koniec snom o metre je fajn, ale kadial chce viest elektricku ked nie po starom moste ?
tak pravica je v prdeli ako lansky sneh .. to co za kandidata postavili ?!?

"Nie som si istá električkou," povedala Vášáryová.

bravo ftacnik, nemas uz problem vyhrat ..

http://spravy.pravda.sk/vasaryova-nechce-elektrickou-ukrizovat-petrzalku-f8k-/sk_regiony.asp?c=A100929_110951_sk_regiony_p12

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.