Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #155018:
To sú označovače pre Slovak Lines.
Pravdepodobne označovače na stanice takisto bude zabezpečovať pre ZSSK Bratislavský kraj. ?
Reply on: ivanbuto #155040:
Co ti poviem, s panom Borisincom mam tiez skusenosti, zial/chvalabohu iba mailove, ale uplne mi to stacilo na to, aby som si utvoril obraz. Nielen o nom, ale o celom tom referate. ?
Semafory na Suchom myte uz niekolko dni nefunguju (minimalne v poobednej spicke), je to zamerne, alebo su pokazene? z pohladu chodca mozem povedat, ze je to omnoho lepsie, ked ju riadia prislusnici, ako ked funguju semafory.
Reply on: TeBeCe #155042:
keď je reč o výdavkoch, tak niekde v PC som spustil dokument kde bolo spomínané, že sa plánuje v rokoch 2011 až 2012 predĺžiť Tomášikova až na Račiansku. Tak by ma zaujímalo ako sa dohodnú s vlastníkmi pozemkov a bytových priestorov v tej oblasti, hlavne keď to pôjde tesne okolo LIDL-u
Reply on: kecho #155019:
ešte by som chápal keby sa tá nová Vazovova zrušila a išlo sa späť na staré, ale nová+stará, tak to predčilo moje očakávania na celej čiare.
Reply on: ivanbuto #155040:
Hneď idem písať. ?
Kto chce vedieť viac ohľadne obnovenia pôvodnej zastávky Vazovova pre linky 2, 8, 9, a aj niečo vo veci urobiť, čítajte tu.

Návrh a požiadavka obnoviť túto zastávku pochádzajú od Ing. Borišinca z Oddelenia prevádzky dopravy, referátu MHD, na magistráte.

Tu sú na nich kontaktné informácie:
http://www.bratislava.sk/vismo/o_utvar.asp?id_org=700000&id_u=15278&p1=11039325
e-mail: miroslav.borisinec@bratislava.sk
tel.: 02 / 59 35 63 13

S Ing. Borišincom som sa dnes rozprával cca 10 minút. Informoval ma o tomto:

- Na jeho referát od presunutia zastávky prichádzajú sťažnosti cestujúcich, najmä starších ľudí, ktorí navštevujú Úrad práce a musia po novom prechádzať po priechode cez Radlinského ul., taktiež od menej mobilných ľudí na samotnej Vazovovej, ktorým sa vzdialila zastávka. Títo cestujúci žiadajú obnoviť pôvodnú zastávku.

- Nedostal som odpoveď na to, koľko sťažností prišlo. Vraj nie je podstatný počet sťažností, ale ich opodstatnenosť a závažnosť. MHD má byť dostupná pre občanov.

- Vraj zastavenie na Vazovovej nespôsobuje pre električku podstatné zdržanie, keďže následne aj tak stojí na križovatke, kde dáva prednosť. (??) Taktiež, jediným kritériom umiestňovania zastávok nie je prevádzkové kritérium, ale aj služba občanom. Preto v tomto prípade nevadí, že vzdialenosť medzi Vazovovou (starou a novou) má byť len úbohých cca 150 metrov.

- Neozval sa nikto, kto by zrušenie zastávky pochválil, majú iba negatívne reakcie. Keď som argumentoval, že nemožno hneď vyjsť v ústrety menšej nahnevanej skupine ľudí, že je najprv potrebné, aby si ľudia na zmenu zvykli, že si treba seriózne vyhodnotiť sťažnosti, prípadne urobiť prieskum, a až potom pristúpiť k nejakému rozhodnutiu, nepochodil som. Ing. Borišinec sa ma pýtal, prečo práve môj názor je dôležitý, akým právom sa ja k tomu vyjadrujem a prečo to chcem mať podľa seba.

- Ing. Borišincovi som avízoval, že budem ľudí odkazovať na jeho oddelenie a poskytovať kontakt.

(- Ako vedľajšiu tému sme rozoberali aj zastávku "Na Hrebienku" na trase linky 41, kde Ing. Borišinec dodnes nechápe, načo bola tá zastávka dobrá a komu sme tým vyhoveli, keďže som ju navrhol zriadiť "iba ja".)

Takže: Ak chcete niečo zmeniť ohľadne Vazovovej, tak ich bombardujte telefonátmi alebo mailami, písanie na tomto fóre nestačí. Žiaľ, takto funguje magistrát a jedno z jeho odborných oddelení. ?
Reply on: TeBeCe #155036:
Tak fajn ? ..ze by to tu niekto z DPB cital ? ? ?
Reply on: Martin #155032:

1. Áno, ale viedenského typu s tým, že ostatná doprava na tomto úseku NEBUDE vylúčená. Nevidím dôvod na to, aby bola. Autá si za električkou počkajú, chodcov nijako neohrozia lebo chodci budú nastupovať na vyvýšenom nástupnom ostrovčeku. A keď to všade inde je možné, tak to bude možné aj v Bratislave

2. Pretože ich využívajú ľudia? Kvôli čomu je tu doprava, kvôli tomu aby si šotouši honili ego na tom, že električka ide dlho bez zastavenia? Mesto NIE JE rýchlodráha. Mestská doprava je tu pre ľudí a ty sa im týmto smeješ do huby. Na jednej strane chceš niečo zefektívniť, ale podľa mňa tým posereš ďalších dvadsať vecí. Radšej sa zaoberaj podstatnými vecami pre cestujúcich, lebo to, že im bezdôvodne (alebo s nejakým osvieteneckým dôvodom) zrušíš zastávky, im podľa mňa nepomôže
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin #155032:
"Nevidím dôvod prečo by ľudia ktorí prestupujú z 11tky nemohli prestupovať z 5ky na Kollárovom nám. a koniec koncov keby sa tie trolejbusy presunuli tiež na Odborárske nám. tak presun po Májkovej nikoho nezabije."
Prečo by sme mali cestujúcim prestupy uľahčovať, keď im to môžeme pekne skomplikovať, všakže? Ak by si chodil o paličke či nebodaj na vozíčku, videl by si, čo koho zabije alebo nezabije, mudrc.
Reply on: Mikimaus #155028:
aktualne svietili vsetky.
Reply on: Spacer1 #155023:
Nebola to čisto náhodov linka 38 ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: kecho #155022:
"v poslednom čase "zrážania" ľudí autami už nejako nebývajú"
To je podľa mňa skôr vecou náhody. Na Vazovovej v smere do Rače sa dosť často stáva, že ledva posledný nastupujúci zdvihne druhú nohu zo zeme, už nejaký nedočkavec dupne na plyn. Je len otázkou času, kedy tam zrazí niekoho, kto sa pri nastupovaní zapotáca či pošmykne a zostúpi späť, alebo niekoho, kto si na poslednú chvíľu spomenie vystúpiť.
Súčaná formulácia zákona, podľa ktorej vodič môže odísť, až keď neohrozí cestujúcich, nie je najšťastnejšia. Kedysi zákon hovoril, že vodič môže odísť, až keď odišla električka.
Reply on: TeBeCe #155024:
No tak nijaké také tlačítko tam nebolo. Iba žltá krabička s červeným tlačítkom STOP. Pritom som mal dojem, že vodič používal dopyt, alebo mal len solídne dlhý reflex otvárania dverí na zastávke.
Reply on: Solider #154965:
"Typicky neprofesionálny prístup" prečo to urobiť poriadne tak radšej to vrátime ako bolo. Hlavne že už roky tu na tomto fóre nečítam nič iné ako:

1. Spraviť na Radlinského centrálnu zastávku.

2. Načo sú zastávky tak nahusto? (inak ako Radlilnského - Americké nám. - Mariánska je stupídnosť prvého rangu odskúšal som si to už niekoľkokrát a peší presun v celom úseku mi trvá niekedy kratšie ako jazda električkou)

Nevidím dôvod prečo by ľudia ktorí prestupujú z 11tky nemohli prestupovať z 5ky na Kollárovom nám. a koniec koncov keby sa tie trolejbusy presunuli tiež na Odborárske nám. tak presun po Májkovej nikoho nezabije.
Reply on: Mikimaus #155020:
Mne ešte nikdy nikto nepovedal dôvod, prečo od Račka až po Vinohrady neni na električkovej zastávke ani jeden prístrešok a minimálne na tom račku by padli celkom k úžitku.
Reply on: Mikimaus #155028:
hned po sprevadzkovani nesvietilo tusim kazde tretie obojstranne, ale potom uz svietili vsetky. takze asi napajanie nejakeho okruhu vypadlo...kedze to nie su ziarivkove svetla, tak by nemali nesvietit chaoticky 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.