Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #154886:
A neriadia sa električky a trolejbusy aj vyhláškou o cestnej premávke? Veď takú značku "Daj prednosť v jazde" nemáš v zákone o dráhach.
Reply on: ufo #154884:
Hmm, pozeral som zákon o dráhach, tam som nenašiel nič o rýchlosti - alebo pozerám zlý zákon?

http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=209384&FileName=zz2009-00513-0209384&Rocnik=2009

Avšak dopravný a návestný predpis pre trolejbusovú dopravu sa odvoláva v §31 iba na zákon č. 8/2009, nie na zákon o dráhach.
Reply on: S499.1023 #154876:
Veď a?? Ty máš stoštyridsať kilovú hlavu a nepripomínam Ti to furt ?
Reply on: intony #154874:
Aj trolejbus je dráha a platí preň 50 km/h. Asi to dostatočne riešia predpisy.
Reply on: S499.1023 #154862:
Ja by som to tak tiez nechcel. Len tu bolo spominane ze aka linka by tadial mohla ist, tak som v teoretickej rovine nasiel vcelku realne riesenie ala DPB 😉
Reply on: Peon #154870:
Obe čerpajú dáta z INPROPU takže je jedno čo použiješ len BID má nevýhodu že tam je len Bratislavský kraj ?
Reply on: intony #154873:
To platilo pri porovnaní 9Tr/ŠM11 ? .
Reply on: Kami #154868:
V prípade lesoparku, ktorým sa preháňa jedno auto za druhým, je to jedno. To isté platí pre pražský elektrobus hore Nerudovkou.
Reply on: S499.1023 #154875:
u mna bodovala Rúžová dolina:-D
Reply on: S499.1023 #154875:
No predsa podľa bojníkov, nie? 😛 To bol kedysi taký cech inak neorganizovaných indivíduí, živiacich sa vzájomným bojom 😃
Reply on: Solider #154867:
Také asi sedemnásťročné ale stále rovnako sprosté.
Reply on: no.ev.di. #154866:
Učebnicový príklad teoretika.
OT: BojnÍcka, to je podľa čoho nazvaná ulica?
Reply on: ivanbuto #154851:
Električka je tiež dráha, prečo je tam stanovená rýchlosť 50 km/h?
Reply on: S499.1023 #154858:
Je to skôr také JPP, netrvám na tom názore ?
Reply on: Peon #154870:
Tak napríklad ja som si všimol pri vyhľadaní spojenia "Bratislava - Hamuliakovo" na bid.cp.sk, že tam sú tie spoje uvedené ako keby v Hamuliakove mali konečnú (a teda otáčali sa tam späť do Bratislavy).

Pritom reálne pokračujú na územie Trnavského kraja (minimálne do Šamorína, niektoré do Gabčíkova a pod.), čo dokazuje www.cp.sk .

Podľa mňa na bid.cp.sk by mala byť uvedená celá trasa spojov s tým, že zastávky v Trnavskom kraji (alebo aspoň reálna konečná zastávka týchto spojov) by boli uvedené písmom kurzíva a s poznámkou, že je to mimo územia BSK.

Keďže ešte neprebehla tarifná integrácia, tak cenu to vypisuje tak či tak podľa kilometrickej vzdialenosti. A ani potom by som v tom problém nevidel - cena do Šamorína by naďalej bola vypočítaná "po starom".
VYHĽADÁVAČ SPOJENÍ PRE BID

Prekvapilo ma, že na http://jizdnirady.idnes.cz/idsjmk/spojeni/ sú (po vyhľadaní si spojenia) uvedené vzdialenosti medzi zastávkami v kilometroch s presnosťou na metre. Naviac v oboch smeroch sú nafotené mnohé (väčšina?) zastávky nielen brnenskej MHD.

Čo myslíte, stálo by za pokus implementovať tieto zlepšenia aj do http://bid.cp.sk ? Ozaj, používate niekto ten vyhľadávač? Poskytuje niekedy aj chybné spojenia oproti www.cp.sk alebo je spoľahlivý?
Reply on: ivanbuto #154857:
na linke 43 ma zmysel iba elektrobus (ci trolejbus s plnohodnotnymi baterkami). V tom konkretnom pripade by sa lahko zdovodnila vyssia obstaravacia cena, stale by to bolo lacnejsie ako trolejbusova trat. Trolejbus s naftovym motorom nepovazujem za dobre riesenie v lesoparku, radsej klasicky autobus Euro 5.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.