Ja by som to tak tiez nechcel. Len tu bolo spominane ze aka linka by tadial mohla ist, tak som v teoretickej rovine nasiel vcelku realne riesenie ala DPB
Tak napríklad ja som si všimol pri vyhľadaní spojenia "Bratislava - Hamuliakovo" na bid.cp.sk, že tam sú tie spoje uvedené ako keby v Hamuliakove mali konečnú (a teda otáčali sa tam späť do Bratislavy).
Pritom reálne pokračujú na územie Trnavského kraja (minimálne do Šamorína, niektoré do Gabčíkova a pod.), čo dokazuje www.cp.sk .
Podľa mňa na bid.cp.sk by mala byť uvedená celá trasa spojov s tým, že zastávky v Trnavskom kraji (alebo aspoň reálna konečná zastávka týchto spojov) by boli uvedené písmom kurzíva a s poznámkou, že je to mimo územia BSK.
Keďže ešte neprebehla tarifná integrácia, tak cenu to vypisuje tak či tak podľa kilometrickej vzdialenosti. A ani potom by som v tom problém nevidel - cena do Šamorína by naďalej bola vypočítaná "po starom".
Prekvapilo ma, že na http://jizdnirady.idnes.cz/idsjmk/spojeni/ sú (po vyhľadaní si spojenia) uvedené vzdialenosti medzi zastávkami v kilometroch s presnosťou na metre. Naviac v oboch smeroch sú nafotené mnohé (väčšina?) zastávky nielen brnenskej MHD.
Čo myslíte, stálo by za pokus implementovať tieto zlepšenia aj do http://bid.cp.sk ? Ozaj, používate niekto ten vyhľadávač? Poskytuje niekedy aj chybné spojenia oproti www.cp.sk alebo je spoľahlivý?
na linke 43 ma zmysel iba elektrobus (ci trolejbus s plnohodnotnymi baterkami). V tom konkretnom pripade by sa lahko zdovodnila vyssia obstaravacia cena, stale by to bolo lacnejsie ako trolejbusova trat. Trolejbus s naftovym motorom nepovazujem za dobre riesenie v lesoparku, radsej klasicky autobus Euro 5.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023