Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #154394:
dúfam, že sa polepšia a Vrakuňa bude Wrecktown ?
Reply on: 810zssk #154379:
Keď už anglicky, tak Stone square, nie ? ?
Reply on: Peon #154388:
Neviem si to otacanie cez obratisko 50ky velmi predstavit. Navyse je dost plne.
Reply on: Valec #154390:
Aj termín 1. 7. 2011 je už posunutý?
Reply on: Peto02 #154328:
Vidíš, ja mám od dverí po dvere busom 20-50 (rekord bol zatiaľ 62) minút, autom 12-47, na bicykli 12-18. Tak si vyber.

Re #154336 Joyki: Môžem ťa len ubezpečiť, že ani jedno z toho čo si počul nie je pravda.
Reply on: TeBeCe #154387:
Na rozdiel napríklad od 3502...
Reply on: 810zssk #154384:
Aha.. A minibus sa tam z hľadiska dopravných predpisov nemôže otočiť z nástupišťa 50-ky na svoje nástupište?

Alebo vidím iné riešenie - zrušiť zastávku "Tehelná" pre 151-ku. ? To by teda z Lopeníckej k Slimáku išla "bezobchádzkovo" cez zastávku "Kukučínova". Pri Slimáku by bol prestup s nadväznosťou na 51-ku na Tehelnú (a opačne).

51-ka v súčasnosti nadväzuje na nejaké linky? Ak áno, tak na ktoré a na ktorých zastávkach?
Ake su prve SORy B 9.5 v sucasnosti z pohladu vodicov? Minule som pozeral 3501 a 3504 z hladiska interieru pre cestujucich a po vyse 10 rokoch prevadzky im v podstate nic vaznejsie nie je.
Reply on: Peon #154344:
Ja som za to, nech sú obe možnosti. Ale u trolejbusoch tam, kde je v súčasnosti dopyt, už predné dvere samostatne inak neotvoríš. A kým sa ti zatvoria, absurdne dlho zvonia, čo ale obhajuje kompetentný z technického oddelenia.
Reply on: Peon #154383:
Asi nechcu/nemozu na OD Slimak pouzivat obratisko L50 (sam si to neviem celkom predstavit ;))
OTÁZKY K TRASE 151-KY

Linka 151 ide v smere k OD Slimák medzi zastávkami "Tehelná" a "Kukučínova" po ulici Čsl. parašutistov? Nie je to zbytočná (a aj tak iba jednosmerná) nadchádzka?

Veď zastávka "Kukučínova" je obojsmerne obsluhovaná linkou č. 50 vo výbornom intervale. A pokiaľ ide o spojenie na polikliniku Tehelná, tak obojsmerne tam predsa odtiaľ premáva aj 51-ka.

Ak je dôvodom priame spojenie pre Ahojčanov na zastávku "Kukučinova", tak sa pýtam: Prečo?

Veď je len jednosmerné. Na 50-ku si môžu ľudia prestúpiť pri OD Slimák, na električky na Pionierskej. Naviac, pri zastávke "Kukučínova", pokiaľ viem, nie je nič také významné... Či si za to niekto pripláca?
Reply on: TeBeCe #154380:
Čo sa týka výlukových 2 a 8, nebolo by lepšie viesť ich v centre mesta opačne (t.j. ako 7-ka)? Teda namiesto Kamenného nám. s cieľom "Námestie SNP"?

Zastávka "Vazovova" pred Daňovým úradom (prestup na X2) by predsa zostala a naviac by bola obsluhovaná aj ich pôvodná zastávka "Floriánske nám."

Alebo je nejaký dôvod na to, že 2 a 8 sú v centre mesta vedené v tom smere ako sú?
Reply on: TeBeCe #154361:
Ale minimálne v druhej pol. 90. rokov tam stála, to si pamätám.
Reply on: 810zssk #154379:
3 chodi rovnako ako 2,8, dnes supravy, 13 asi na vinohrady, k2s
Reply on: Solaris2 #154375:
Podla dpb.sk sa 2 a 8 tocia cez Kamenne square. 3 robi prejazdy na L13.
Reply on: kecho #154377:
na druhej strane, máš tam prerozdelené zdroje na jenotlivé účely (strana 132). Na "čistú mestskú dopravu" je vyčlenených 9 200 000€, na "inteligentné dopravné systémy" 9 500 000€.

Inak zaujímavá je aj položka "Cyklistické dráhy" s podporou 2 000 000 €. Neviem prečo mám pocit, že táto položka zostane nevyužitá...
Reply on: no.ev.di. #154372:
to bude skôr smútok nad koncom "dočasnej" trate 😉
Re #154376 Ike: aj tam bolo spomínané, že busy nakúpili spôsobom 85% z euro, 10% zo štátneho rozpočtu a 5% mesto... no mne sa zdá, že skôr bude platiť tá prvá veta ako to, že by s auž vyčerpali peniaze...
mimochodom, tam písali, že od 3.9. pribudne v KE 19 vozov, ale 9,5 milióna za 19 cng busov nie je trochu moc? ak je to suma bez dane, tak sa mi zdá, že je to drahšie ako mbcc /alebo ako býva dobrým zvykom, novinári zase niečo skomolili/
Reply on: kecho #154359:
ale pozerám že je tam prioritná os 1 Infraštruktúra, v rámci ktorej je Opatrenie 1.2 Regionálna a mestská hromadná doprava... Financuje sa to z ERDF 85% a 15% ide z realizátora projektu

ale asi to nie je pre nikoho výhodné skúšať získať nenávratný finančný príspevok... 😕 a možno sme už vyčerpali čiastku, ktorá bola z ERDF k dispozícii, to neviem povedať a nemám o tom info

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.