Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #154221:
Chcel si povedať Iveco motory, nie? SOR totiž motory nevyrábal, nevyrába a (dúfajme) nikdy vyrábať nebude...
Reply on: Valec #154219:
TEDOM má este čo doháňať,čo sa týka motorickej stranky ,elektroniky . Praktický interiér nie je všetko, no poteší aspoň oči, čo sa SORu málokedy podarilo. Ideálne by bolo keby TEDOM mal SOR motory - to by bolo super podľa mňa. No asi nerealizovateľné
Reply on: no.ev.di. #154218:
ved to sem daval MARZY 🙂 . Zaujimavo vyriesili CNG nadoby, ktore su uz nizsie umistnenene a nie na streche , preto je aj preto vyska "salonu" pre ludi nizsia medzi 1. a 2. dverami
Reply on: no.ev.di. #154218:
Wow, to už nebude mať podlahovú krytinu až po strop? ? Ale konečne sa aj TEDOM (na rozdiel od SORu) začína podobať na skutočný autobus.
videli ste fotky nového kĺbového Tedomu? myslím nie len tú jednu z vonka pred výrobnou halou ?

http://www.k-report.net/cgi-bin/discus/show.pl?2484/85208
Reply on: 810zssk #154216:
ale aj tam sa môže pridať človek čo chce vyjadriť nesúhlas a ľudia tam môžu písať...
Reply on: no.ev.di. #154214:
FB je trosku iny pripad.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #154164:
Informácie treba dôsledne overiť. Napríklad: prvé dve série T2 prišli do BA v roku 1959, pričom sériová výroba pre normálny rozchod sa začala na prelome rokov 1957/58. Električka T1 sa neobjavila ani v Brne, hoci Brno má normálny rozchod - Brno tiež začiatkom 50-tych rokov kupovalo ešte dvojnápravové vozidlá. T2-ky sa v súpravách neosvedčili ani v Brne - jeden z dôvodov bol rovnaký ako v BA, t.j. privysoký odber prúdu, a tak na tom úžasnom normálnom rozchode jazdili na málo vyťažených linkách, kým nosné obsluhovali dvojnápravové vozne s 2 vlečňákmi... A tak by sa dalo pokračovať.
Prestavba jedinej mestskej trate v Liberci začala v roku 1990 a skončila v roku 2005... Na medzimestskú trať do Jablonca nezvýšili peniaze ani sily...
Prestavbu siete Most-Litvínov (resp. skôr výstavbu novej siete v iných polohách) uľahčila likvidácia veľkej časti starého Mostu v dôsledku ťažby uhlia (pozri známy prípad sťahovania mosteckého kostola).
Nemyslím si ani, že by niektoré 1000 mm prevádzky prežili. V čase veľkého rozmachu autobusovej dopravy jednoducho nebol dôvod, aby menšie mestá udržiavali drahú elektrickú dráhu.
Ale asi najväčší kaleráb je to, že úzky rozchod môže za nevybudovanie "druhej stavby pomocných prevádzok".
Reply on: 810zssk #154212:
ale všimol si si na FB, že ľudia tam už sú a protesty niesú?! ale na druhej strane to je pravda, stačí keď si niekto zle prečíta už len obyčajný CP alebo neprečíta si oznam a je oheň na streche.
Reply on: no.ev.di. #154211:
Presne si to vystihol!

Re #154212 810zssk: Reálne to rieši Dunčo s jedným človekom, ktorý je naozaj v tejto oblasti odborník, ale v DPB nepracuje a s jedným človekom, ktorý je síce tiež odborník a v DPB pracuje na dosť vysokej pozícii, ale nemyslím si, že momentálne tam má veľké slovo.
Reply on: Majo #154194:
Ak sa to realne riesi v DPB (neviem ako k tomu pristupuju) tak to je viac ako "taketo navrhy". Na druhej strane, zverejnenie by teraz nicomu nepomohlo, skor naopak.
Reply on: Valec #154210:
veď to vyzerá ako keby som ten článok písal ja ? samé neoverené bludy ?
Reply on: Majo #154208:
Pričom autorovi už asi len ťažko bude známy aj ten fakt, že v minulom roku prestavali Postlingbergbahn z 1000 mm na 900mm.
Reply on: Majo #154208:
Vsetko je normalny rozchod len nie ten nas 1000mm BA ?
Z výrokov pána 1/6 vyberáme: "Sú známe i kuriózne prípady keď konská dráha normálneho rozchodu bola nahradená úzkorozchodnou elektrickou dráhou (Lisabon, Turku), podobný pokus je známy i z Linza, ktorý bol včas zastavený, konská dráha bola elektrifikovaná a úzkorozchodná prestavaná na normálny rozchod." Takže lineckých 900 mm je teda normálny rozchod? ?
Reply on: Solider #154206:
Priznaj sa, že si z neho dal aj Šestinovi? ?
Reply on: Majo #154196:
OK, ja som len hodil teóriu. Som nepovedal, že to je pravda ?

Re #154204 S499.1023: Keďže doprava je strašná nuda, mám dobrý fet, keď ťa začne nudiť, daj echo a ja ti pošlem voľačo ? ?
Dúfam, že ten Šestinove historické okienko sa tu bude objavovať častejšie. Síce som to ešte nedočítal, keďže mi je z tých blábolov na blitie, ale verím, že pri druhom a ďalších eítaniach sa nad tým budem veľmi dobre zabávať. Však je už len nejaký fotomontáž a je z toho parádne sci-fi. ?
Reply on: Solider #154188:
To čo si užil na vypotenie takejto zmesky ? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #154202:
počuj nebol si to ty kto dnes pindal na CP L7 a 17 na Vazovovej?! ? počuj bež sa schladiť jedným Kozlom do šenku ty dvorná laminátka alebo si daj šťavy zo siete, takých 220V ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.