Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #154202:
počuj nebol si to ty kto dnes pindal na CP L7 a 17 na Vazovovej?! ? počuj bež sa schladiť jedným Kozlom do šenku ty dvorná laminátka alebo si daj šťavy zo siete, takých 220V ?
Reply on: no.ev.di. #154172:
K tejto téme už som ti NIEKOĽKOkrát odpovedal a je to zmienené aj v tom článku ing, Šestinu - KT8D5 NEBOLO možné vtedy vyrobiť na metrový rozchod.
Pár postrehov a otázok k zastávke Vazovova v novej polohe :

1. Prístrešky na Vazovovej a Radlinského by mohli odstrániť a dať pred Daňový úrad. Dnes keď som sa tam bol pozrieť tak jediné na čo slúžili aby sa sa tam mohli asociáli rozkladať a chlastať! ?
A na tej "novej" zastávke by sa hodil prístrešok

2. Dnes jeden "znalec" prišiel na zastávku, hneď podrobil CP analýze, či sa niečo nemenilo a keď videl CP L7 tak spustil :"To kerý kkt, čo im dr..., to jak osekali?! Tuto, aha 17 ide a tuto potom nič a potom až 7." Idiotovi zjavne uniklo, že L7 a 17 takto premávajú už nejaký ten rok a asi mu tak hráblo z novej zastávky, že si myslel, že preto je ten režim na L7 a 17. Ani mu nejak nezaplo, že L17 je ráno predĺžená L7 ?
Reply on: Majo #154194:
ok, asi nechceš o tom moc hovoriť, ale asi keď si to povedal tak rázne, tak asi vieš o tom niečo viac. Teda dôvod je to, že nechce imhd.sk byť akási odkazová schránka alebo médium na takéto veci, že zverejnia to tu a potom ich tu zahltí ale 100 nových užívateľov s otázkami, "kto? prečo? ako? načo?". Iný dôvod ma nenapadá už ozaj.
Aspoň keby mi odpísali späť (okrem tej automatickej odpovede), že nemajú záujem, resp. nechú z toho a toho dôvodu. Nuž odľahlo mi aspoň v tom, že sa to neviaže na moju osobu, taká mini-cena útechy ☺
Reply on: Solider #154188:
Mimochodom, ešte mi vysvetli, čo má ÚRŽD s električkami!
Reply on: Majo #154197:
Teda Zákon o doprave na dráhach, aby som bol presný.
Reply on: 810zssk #154195:
Samozrejme, ale aj električka je úplne niečo iné než cestné vozidlo. Odporúčam naštudovať si (aj Pitchovi) Zákon o prevádzke na dráhach.
Reply on: Solider #154188:
Kde Ty na to chodíš? V BA nebola maximálna rýchlosť električiek nikdy väčšia ako 50 km/h. Električka sa musí riadiť dopravným značkami len vtedy, ak jej trať nie je na samostatnom telese. Tam nemusí byť jej rýchlosť obmedzená na 50 km/h. Celoročné svietenie platí aj pre vlaky, tie sú podľa Teba tiež účastníkmi cestnej premávky?
Reply on: Majo #154193:
Vlak je z pohladu zakona nieco uplne ine ako elektricka.
Reply on: no.ev.di. #154192:
Skrátka takéto návrhy sa zverejňovať nebudú. Bez ohľadu na to kto ich robil, nijako si to nezosobňuj. A nie je to moje rozhodnutie.
Reply on: Solider #154189:
V čom by to malo byť definované? Vlak v obci tiež musí ísť 50 km/h?
Reply on: Majo #154187:
Ten môj návrh tu nebude zverejnený z akého dobrého dôvodu?
1. Lebo som to robil ja?
2. Lebo sú z témy "električkové linkovanie" otrávení?
3. Lebo je ten návrh na figu, kvôli tomu, že sú tam nezapamätateľné odchody? Pričom aj tak ľudia si odchody nepamätajú, tak čo im pamätanie si intervalu pomôže... ?
Reply on: 810zssk #154182:
hej, v BA by sa nám zišli tiež, napr. keď bola výluka tunela, tak mohlo sa jazdiť aspoň po Kapucínsku a jazdili by odtiaľ dve okružné linky : Kapucínska - Špitálska - Vazovova - Obchodná - Kapucínska a druhá opačne. Tiež sa mohla napr. takto obsluhovať zastávka Legionárska alebo Vajnorská po križovatku na Trnavskom mýte kde by sa zriadil na čas rekonštrukcie provizórny ostrovček pre ľudí.
Reply on: Solider #154188:
Predpis DPB samozrejme nemoze zvysit rychlost, ale ako prevadzkovatel drahy si moze rychlost znizit.

A tiez moze dostat vynimku a v takom pripade moze rychlost aj zvysit.
Reply on: Majo #154187:
Je to v ňom definované?
Reply on: 810zssk #154186:
Tak pokiaľ som to všetko správne pochopil, malo by to byť takto. Nemožno stavať interný predpis nad zákony SR. Svojho času, pred novelizáciou zákona o cestnej premávke, električka nebola účastníkom cestnej premávky a platili pre ňu zvláštne predpisy, iné oproti účastníkom cestnej premávky. Vtedy bola rýchlosť na dráhe stanovená na Vmax = 65 km/h, interným predpisom znížená na 60 km/h a na 40km/h v období extrémnych horúčav (myslím v 2007 alebo 2008), následne zvýšená na 50km/h. Následne prebehla novelizácia zákona o cestnej premávke, električka sa zaradila medzi účastníkov cestnej premávky, musí sa riadiť dopravnými značkami (v prípade nefunkčnej svetelnej signalizácie, alebo v prípade, že tam nie je), avšak stále má niektoré výhody oproti ostatným účastníkom cestnej premávky. Okrem iného musí celoročne svietiť a rýchlosť je obmedzená na Vmax = 50km/h, výnimkou od ÚRŽD môže byť na určitých úsekoch zvýšená.
Reply on: no.ev.di. #154172:
On tam toho nespomenul ďaleko viac. KT8D5 nie sú v BA preto, lebo ČKD nevedelo vyvinúť úzkorozchodný podvozok pod kĺb s pohonom. KT8B5 (jednosmerná verzia) bola naplánovaná, ale po zmene spoločenských pomerov v roku ´89 si ju už nikto neobjednal. Obojmernsoť sa v KE využíva pri výlukách. Pred časom existovala linka W, ktorá mala hlavovú konečnú pri Optime, neskôr aj nejaká posilová R-ka. Obojsmerné vozidlá sú žiadúce aj pre mestá, ktoré majú všade slučkové/trianglové obratiská, ideálne tak 10 - 15 % z celkového počtu električiek.

Re #154173 no.ev.di.: Nikomu, aj tak zverejnený nebude. Ten Poltretinov výplod je tu zrejme viac-menej len z recesie.

Re #154183 Kami: V Budapešti sú VŠETKY zastávky trolejbusov a autobusov na znamenie, takže tam nie je zvlášť tlačidlo na dopyt a znamenie.

Re #154185 Solider: Ten však pre električku na samostanom telese platiť nemusí.
Reply on: Solider #154185:
Ale tiez interny limit pre vsetky trate DPB (plati aj ked v meste bola 60ka) ak nie je na danom useku ina uprava.
Reply on: 810zssk #154181:
50 km/h je limit pre všetkých účastníkov cestnej premávky v obci.
Reply on: SORBN12 #154180:


Na podzim by melo dojit jeste nestastnych 20 SORu NB18 ?, napis na Olejkarskou a mozna jich daji prave na bezdomoveckou linku 61.☺

Jizda z letiste obstarozni Karosou B741 a strpeni cestujicich se syndromem socialniho vylouceni nejsou nejlepsi vizitkou pro reprezentaci hlavniho mesta.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.