Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Predator135 #153548:


Tedom se vyznacuje vysokym podilem nizke podlahy, ale ma take spoustu nedostatku, napr. kvuli nedoresene tepelne izolaci motoroveho prostoru dochazi k uniku odpadniho tepla do interieru, neserizena prevodovka sarpe a pri havariich skrin vozu ve srovnani se Solarisem moc nevydrzi atd. I pres tuto kritiku je na ceskem trhu Tedom mnohem prijatelnejsi alternativou nez SOR nebo Citelis. Verim, ze pokud Tedom zapracuje a vozy dotahne ve vyvoji dale, casem se snad priblizi drivejsi velke znacce Neoplan, ze ktere povstal. Doporucuji svezt se pro srovnani u polskych sousedu nejakym (puvodne nemeckym ojetym) Neoplanem Centrolinerem N4421, maji sice uz 8-12 let, ale Tedom je proti nemu jeste v kolebce.
http://phototrans.eu/14,5843,0,Neoplan_N4421_6.html
Uz ten dokonaly design nema chybu, zatimco mnohem novejsi Tedom jeste donedavna mel nevkusne predni celo jako ze 70 let.

Ptas se, cim nejradeji jezdim?
Z mych oblibenych vozu jsou napr.
Solarisy zaoblene druhe generace, neni spatne VOLVO 7700A, BEULAS s modely Cygnus, Aura, Glory, Ikarusy øad E, 200, 400.

Kdyby jsi nekdo myslel, že se divam pouze po drahych zahranicnich vozech i Karosa vyrobila obstojne kousky a to typu: B731, B931(E), B941(E), C943)

Pro ty co se ptají odkud jsem. Pocházím ze Slezska, ale jsem vsude mozne i v Bratislave.

Vim, ze jste vdecni, ze po 12 letech se dockala flotyla kloubovych vozu DPB alespon male obnovy, se spickovymi Mercedesy O530GL az na jejich cenu jsem spokojen, ale u nestastnych SORu vam tu radost kazim. Nekteri jakoby rikali, rychle ber kde ber, nezalezi co, ale v jakem mnozstvi a ted se divili, ze si dovolim nesouhlasit.
Nakup Soru jsou jednim z prikladu vyhozenych penez podobne jako u (nekdy i opakovanych) Go spojenych s plynofikaci nesmrtelnych obstaroznich Karos (casto po vice nez trojnasobne zivotnosti) a nejinak tomu je u zuby nehty drzenych nostalgii opredenych SKOD TR14/15. Ve sve dobe to byly spolehlive vozy, ale doba jde dale.
Reply on: zakaznik #153551:
Som celkom zvedavy kto mu tam bude lietat...
Reply on: Valec #153544:
Nezabudaj, ze tie karty bezia na EMTeste, takze ja by som sa drzal toho "malo"...
Reply on: TeBeCe #153554:
Pri tom scifi Ykarus 280 Doors nenechal sa nejaký výrobca inšpirovať ?:P
Reply on: zakaznik #153551:
Kedy, že sa vypisuje tender na nákup helikoptér? 😃 Som ani nevedel, že sa ich SOR chystá vyrábať. ?
Reply on: Bubak #153546:
To je smola teda že Sor to nevyhral 😕
Reply on: Predator135 #153545:
je to blbosť, SOR sa nenakláňa nijak extrémne. Tedom ak si dá doporiadku to, že má ťažší predok kvôli umiestneniu CNG nádrží, tak bude OK. Jediné čo je na ňom blbé ako som písal je :
- nekvalitná klíma
- bez klímy je v nich ešte horšie ako v starých autobusoch
- lacný interiér
- krivá podlaha (nedávno som sa vo vleku skoro strepal na tej šikmej podlahe)
- na nerovnostiach je trochu cítiť tvrdšie nastavené tlmiče
- z vonku neestetické 2 "schody" na karosérií na ľavej strane (už pre x rokmi poznali konštruktéri možnosť toho, že kde sa rám okien posúva vyššie tak sa to rieši estetickejšou šikmou časťou tak ako má rada BN napr. v mieste kde má schody)

naproti tomu sa MBCC niekedy až moc rozhúpe, až tak, že mu ide zadok veľmi nízko pri zemi aj na mieste kde sa to SORke nestáva
Reply on: dopravak123 #153543:
ok, však ja som mu aj preto povedal nech vystúpi na Zochovej aby sa neondil na Aupark. V tej rýchlosti (asi 10sec.) som fakt si nestihol spomenúť a vysvetliť mu čo a ako kam. A o tom svojom šotopláne som mu nehovoril, ani ma to nenapadlo, to až s odstupom času ? lebo to by fakt prirástol k zemi ako si písal.
Reply on: heuliez #153465:
Ty máš niečo proti SORom? Čím tak jazdíš?! Ak si z Prahy tak sa ani nečudujem, že si až príliš fajnový. Radšej máte Tedomi však? Tedomi, ktoré majú plynovú nádrž nad prednou, nestabilnou, nápravou a ide to jak plávajucá podlaha. Čo si môžeš dovoliť so SORom si nedovolíš s Tedomom. Do zákruty so SORom môžeš ísť aj 40km/hod pričom s Tedomom iba 20km/hod a to tiež už s 50° uhlom a náchylnosťou na prekotenie sa. Tak v čom je teda Tedom lepši?! Trhá to jak príklepová vŕtačka... Hučí, neťahá a vykuruje. Ďakujem.
Reply on: Bubak #153546:
Teda, bola len jedna ponuka, tak. ?
MHD v Trnave bude na plyne od Irisbusu. Vyhral tam Auto-Impex.
http://www.imhd.sk/tt/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8528

SOR tento krát obišiel s prázdnou.
Dávnejšie som tu čítal, že autobusy SOR City NB18 sa v zákrutách nebezpečne nakláňajú. Ak sa SOR nebezpečne nakláňa, tak Tedom v zákrutách robí kotrmelce!
Reply on: kecho #153507:
Áno, dali. Vodiči si budú otvárať podobne ako SADisti pri vjazde na autobusovú stanicu.

Re #153535 810zssk: Nie malo, ale bude, viď bod 2:
http://www.dpb.sk/aktuality-a-tlacove-spravy/podmienky-uplatnenia-naroku-na-zlavu-pre-studentov-strednych-a-vysokych
Reply on: no.ev.di. #153542:
Asi fakt spíš - reagoval som na Tvoju radu, ako sa dostať na Fajnorovo nábrežie DNES a nie na výhľadové projekty. Ten chlapík, čo sa tam chcel dostať by asi vrástol do bratislavskej zeme, keby čakal na Tvoje riešenie. On tam chcel ísť teraz a nie za sto rokov !!!
Reply on: dopravak123 #153540:
ako trinástka? Dnes keď je jasné, že el. trať na Štefanovičovej pôjde za Žilinskou pod zem smerom na Hl.st., tak by to šlo viesť pod zemou od Hl.st. po Nám. SNP
V štvrtok sa má pri Lamačskom Baumaxe otvoriť nábytkové centrum JISK. Z letáku, ktorý toto centrum rozposlalo po celej Bratislave sa môžete dočítať, že k tomúto centrum budú premávať linky číslo 31, 38 a 505. ?
Reply on: no.ev.di. #153537:
A aj tak si myslím, že by bola vhodnejšia trinástka, ako radí S499.1023... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.