však keď to jazdí asi tak "dobre" ako kedysi Pannonia (dnes už Amicus), tak čomu sa divia. Keby existovala nejaká koordinácia tej linky s MHD, teda žeby Blaguss prevádkoval menšie vozidlo na linke Mosonmagyárovár - Bezenye - Rajka - Rusovce a častejšie, tak by tým aj niekto jazdil. Lenže jak železnice tak títo somári autobusácki si myslia, že tých 100-200 ľudí, ktorí potrebujú ísť rôzny čas sa nahrnú do tých dvoch párov spojov ?
Mozno ta to prekvapi, ale Siemens tak ako kazda sukromna firma ma zarabat. ULF mozno "stoji za to", ale ako si spravne napisal je drahe a preto musi Siemens ponuknut aj lacnejsiu alternativu. Nie je to tak tazke pochopit.
Hlúpe je, že ty o tom vieš akurát tak to, čo si vyčítal zo šotowebov a už si s rozsudkom hotový. Prečo asi si to mestá kupujú? Prečo mestá najviac postihnuté problémami s Combinami (Potsdam, Freiburg, Bern) objednávajú ďalšie série? Aký je zásadný rozdiel medzi Combinom, Variobahnom, Incentrom, Citadisom a Outlookom? Budapeštianske Combino je tiež to najhoršie, čo Siemens vyrobil?
Ad vedľajší príspevok: Samozrejme ti nepoviem čo, lebo by si tvrdil, že si to vedel. Však napíš ty, čo si myslíš, že napodobňuješ.
Dunčo, najprv si poriadne prečítaj o čom sa bavíme, keď chceš mudrovať. My sme totiž hovorili o schéme, nie o CP. S CP nemá Kecho nič (okrem toho, že si ich zrejme pozerá).
a čo keby to hodil k CP "kompa Vojka - Kyselica" a "Shopping Palace bus"? Označil by to ako loď "Os.prístav Bratislava - Danubiana", proste bez čísla ?
Daj to plz. do všetkých od 12. 6. (hoci premáva od 3. 6., ale to je detail). Nazvi to "water-bus", keď ten názov používajú aj oni (291 určite nie, to nezapadá do oblastného označovania BID) a zastávky Osobný prístav a Danubiana. Včera som zhodou okolností bol pri Danubiane, ale water-bus som nestretol... ? ? ?
Ešte sa chcem opýtať. Kedysi sa L28 točila ešte pri tehelni v DNV, potom bola odklonená na Opletalovu. Teraz na Google Earth vidím, že tam stoja nejaké dve velké budovu podobné skladom alebo výrobným halám, čo to je, nevie niekto? Tiež by ma zaujímalo, či je premávka dvoch liniek potrebná až na Opletalovu, ešte keď je L28 posilnená oproti pôvodnému stavu kedy premávala 1-2x do hodiny keď premávala trasu Opletalova - Kameňolom
z časti je to stará trasa L42 a využíva úsek trasy L147 Kalvária - Hodžovo nám., prestávky by vodič mal vo voz. Hroboňova. Od Búdkovej to je k Slavínu pešo 650m a od navrhovanej trasy L147 250m. Pri 30min intervale linky by mali ľudia bývajúci pri trase L147 možnosť cestovať na autobusy z Hroboňovej (34,41,63,83,84) a t-bus od Amfiteátru (207). Súčasná trasa L147 má niečo cez 8,5km (jedno kolo), v novom návrhu by mala 7km na jedno kolo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023