Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #152962:
Ono minimálne tie vlaky a myslím, že aj tie busy tam nechodili kvôli obyateľom Rajky dochádzajúcim do BA za prácou.
Reply on: Peon #152961:
však keď to jazdí asi tak "dobre" ako kedysi Pannonia (dnes už Amicus), tak čomu sa divia. Keby existovala nejaká koordinácia tej linky s MHD, teda žeby Blaguss prevádkoval menšie vozidlo na linke Mosonmagyárovár - Bezenye - Rajka - Rusovce a častejšie, tak by tým aj niekto jazdil. Lenže jak železnice tak títo somári autobusácki si myslia, že tých 100-200 ľudí, ktorí potrebujú ísť rôzny čas sa nahrnú do tých dvoch párov spojov ?
A je to tu! Blaguss zrušil linku do Rajky, Bezenye a Mosonmagyaróváru. http://www.susedia.info/userpage.php?page_id=26
Reply on: no.ev.di. #152936:
Tak čo sa nevenuješ veciam s vyššou prioritou?
Reply on: no.ev.di. #152933:

1) Áno.
2) Áno.
3) Áno.
4) Neviem.
Inak, ty nevieš použiť nejaký vyhľadávač typu Google a s každou otázkou sa musíš dokotiť rovno sem?
Reply on: kecho #152943:
Podla mna to tam s jednym parom spojov denne (aspon sa mi zda) nepatri...
Reply on: Majo #152926:
Mozno ta to prekvapi, ale Siemens tak ako kazda sukromna firma ma zarabat. ULF mozno "stoji za to", ale ako si spravne napisal je drahe a preto musi Siemens ponuknut aj lacnejsiu alternativu. Nie je to tak tazke pochopit.
Reply on: Majo #152926:
Hlúpe je, že ty o tom vieš akurát tak to, čo si vyčítal zo šotowebov a už si s rozsudkom hotový. Prečo asi si to mestá kupujú? Prečo mestá najviac postihnuté problémami s Combinami (Potsdam, Freiburg, Bern) objednávajú ďalšie série? Aký je zásadný rozdiel medzi Combinom, Variobahnom, Incentrom, Citadisom a Outlookom? Budapeštianske Combino je tiež to najhoršie, čo Siemens vyrobil?
Ad vedľajší príspevok: Samozrejme ti nepoviem čo, lebo by si tvrdil, že si to vedel. Však napíš ty, čo si myslíš, že napodobňuješ.
Reply on: S499.1023 #152953:

1) No schválne, čo.
2) O nosnom ráme vozidla evidentne nie, nie však ani o ráme dverí.
Reply on: no.ev.di. #152951:
Dunčo, najprv si poriadne prečítaj o čom sa bavíme, keď chceš mudrovať. My sme totiž hovorili o schéme, nie o CP. S CP nemá Kecho nič (okrem toho, že si ich zrejme pozerá).
Reply on: Majo #152914:

1) Nenapodobňuj, keď nevieš, čo napodobňuješ.
2) A ty máš pocit, že hovoria o ráme vozidla?
Reply on: TEDOM-1103 #152950:
proste podľa DPB - trendové ?
Reply on: Majo #152949:
a čo keby to hodil k CP "kompa Vojka - Kyselica" a "Shopping Palace bus"? Označil by to ako loď "Os.prístav Bratislava - Danubiana", proste bez čísla ?
Neviem ci to tu bolo ale vodici dostavaju nove tricka vyzeraju ako tie pred tim ibaze nejsu modre ale sive ale nejsu vobec pekne uplne hnusne ?
Reply on: kecho #152947:
Daj to plz. do všetkých od 12. 6. (hoci premáva od 3. 6., ale to je detail). Nazvi to "water-bus", keď ten názov používajú aj oni (291 určite nie, to nezapadá do oblastného označovania BID) a zastávky Osobný prístav a Danubiana. Včera som zhodou okolností bol pri Danubiane, ale water-bus som nestretol... ? ? ?
Reply on: Puki #152907:
Nekvalitným výrobkom.
Reply on: Majo #152945:
no potešil si ma, takže do všetkých od 12.6.? 😉
291? water-bus? čunovo? danubiana? 😉
zastávky Prístav a Danubiana?
nevidel to niekto aj naživo?
Ešte sa chcem opýtať. Kedysi sa L28 točila ešte pri tehelni v DNV, potom bola odklonená na Opletalovu. Teraz na Google Earth vidím, že tam stoja nejaké dve velké budovu podobné skladom alebo výrobným halám, čo to je, nevie niekto? Tiež by ma zaujímalo, či je premávka dvoch liniek potrebná až na Opletalovu, ešte keď je L28 posilnená oproti pôvodnému stavu kedy premávala 1-2x do hodiny keď premávala trasu Opletalova - Kameňolom
Reply on: kecho #152943:
Pokojne to tam daj...
Odskočím od témy výrobcom a-busov.

Nedávno som šiel L147, fajn trasa aj celkom dosť ľudí sa s ňou viezlo, len ma tak napadlo, že či by nebolo lepšie ju viesť v inej trase, ktorá by bola kratšia a umožnila zaviesť na linke 30min interval a využiť by sa dala pre ľudí bývajúcich v okolí Horského park na obidvoch koncoch.
Tu dávam návrh trasy :http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.158342,17.09758&spn=0.01075,0.01929&z=16&msid=109751271200888653359.00048d4cc09bf5e943867

z časti je to stará trasa L42 a využíva úsek trasy L147 Kalvária - Hodžovo nám., prestávky by vodič mal vo voz. Hroboňova. Od Búdkovej to je k Slavínu pešo 650m a od navrhovanej trasy L147 250m. Pri 30min intervale linky by mali ľudia bývajúci pri trase L147 možnosť cestovať na autobusy z Hroboňovej (34,41,63,83,84) a t-bus od Amfiteátru (207). Súčasná trasa L147 má niečo cez 8,5km (jedno kolo), v novom návrhu by mala 7km na jedno kolo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.