Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
k interieru SOR NB18: ako celok posobi stiesnene a bezutesne, vysoko umiestnene a zle rozlozene sedadla su niekde az nebezpecne a jednotlive detaily su az hrozivo lacne a neprakticke. priserne huciaca ventilacia, otvaracie okna bez zamkynania pri klime, lacne materialy (laminat na oddelovacie dosky), priserne spracovanie (vrcholom je bocny kryt klbu, kde v 60stupnovom zalomeni profilu nie je zaoblenie hran - napriek tomu ze by kopirovalo 'harmoniku' klbu - vdaka comu siroka gumova hrana na boku krytu vobec nesedi), rusive zvuky (klb, ventilacia atd). viezol som sa v tom krame len niekolko krat, ale takto nevyzera moderny autobus, takto nevyzera nieco za niekolko sto tisic eur. to nie je autobus, to je podvod.

v pripade, ze BA mohla mat za podobnu cenu ozajstny bus, je to skandal a vedenie DP ako aj vedenie mesta by malo byt brane na zodpovednost. mali by ist do vezenia. nakupom SOR sa im na 10-15 dalsich rokov podarilo dalej zhorsit uroven MHD v bratislave. toto su autobusy, ktore NIKDY nebudu mat ludia radi, ktore im budu liezt na nervy. skoda len ze nebudu vediet, ze sa v nich vozia len preto, ze mestu vladnu zlocinci a nie preto ze neboli peniaze.
Reply on: kecho #152789:
nech mu tá nádhera padne na jeho vypatlanú KDHácku hlavu. Tak mi príde, že musí byť riadna potupa pre kresťanov, že takýto bastardi ako Ďurkovský a ostatní takzvaní kresťania zneužívajú značku kresťanstva na politiku. Však jeho konanie nemá vôbec, absolútne nič spoločné s kresťanskými zásadami. To už ja, zarytý antikrist som väčší kresťan ako on, lebo aspoň nejaké zásady, ktorými sa pýšia kresťania mám, on nemá očividne žiadne ?
Reply on: no.ev.di. #152756:
predsa Hilton, čo si myslíš, prečo Ďurkovský pri SMoste vyhlasoval: "potom som sa spýtal na zabezpečenie aspoň jednosmernej premávky" ?
Reply on: S499.1023 #152785:
a keby to šlo na NKÚ, tak by hrozilo čo? Že sa SORky vrátia, vypíše sa nový tender a ostaneme pri počte 40ks, alebo čo?!
Reply on: S499.1023 #152782:
no keď si spomínam tak sedačky v T3 a K2 boli fajn, teda aj sú ešte v T3. Lenže tie ak si môžeš všimnúť sú tvarované, ibaže SORky sedadlá tvarované nemajú tak ako T3, ktorých sedadlá nemajú zlom ale plynulú oblú časť, zatiaľ čo SORmá zlom a ešte aj na hovno výplň pod poťahom, ktorá akoby tam nebola.
Reply on: no.ev.di. #152778:

Design 90. let neni spatny,
http://phototrans.eu/14,222405,0,Neoplan_N4421_423.html
ale ne kazdy (napr. SOR) do neho umi delat.


SOR si az donedavna s designem vubec nedelal hlavu, ale ze by male kosmeticke zmeny nejak pomohly, chtelo to zacit vyrabet uplne neco jineho.


Nekteri milovnici SORu mne uz pravdepodobne zavrazdi, ale neveril bych, za jake haraburdi se da utratit okolo 11mil.Kc.

Krok zpet, aneb co mozna ceka i Bratislavu
Elektrohoror od SORu:

http://www.ct24.cz/regionalni/97420-v-ostrave-mohou-lide-jezdit-prvnim-elektrobusem/

http://ekonomika.ihned.cz/index.php?article%5Bgalery%5D%5Bdetail_id%5D=1093630&article%5Bgalery%5D%5Bfrom%5D=0&article%5Bgalery%5D%5Bid%5D=825170&article%5Bid%5D=45395690&p=001000_d

Pominu-li ,,inovovany" design (za ty penize by se dala poridit vozova skrin jinych kvalit i vzezreni), ale tim se prilis zabyvat nebudu. Davam si otazku, jaky vyznam budou mit pro dopravce 3. nejvetsiho mesta v republice kramy, jenz i pres svou vysokou porizovaci cenu ujedou ,,az 120 km" na jedno dobiti. Zatimco v pracovnich dnech mohou byt nasazovany pouze ve spicky, kde sotva vydrzi. Aby tato ekologická vozidla mohla byt vyuzivana i o vikendech (kdy je vetsi dostatek vozidel a nemusi jezdit ty nejstarsi, jako v dobe zvysenych prepravnich naroku), tak by se na celodennich kursech stridali nejen ridici, ale behem jejich smeny i vozidla, aby se mohly vymenit za nabite, o personalnim zajisteni a z neho vyplyvajicich nakladech se ani nezminuji. Dalsi otazkou take je, zdali prinos bude az tak ekologicky, protoze dani za tuto vysokou porizovaci cenu bude zpomaleni obnovy vozoveho parku a Karosy B732 budou svymi exhalacemi znecistovat zivotni prostredi dele, nez kdyby byly co nejdrive nahrazeny napr. Solarisy Urbino 12, nejlepe na alternativni pohon.

Na linku 38 v minulosti byly doplnkove nasazovana kloubova vozidla, to uz je vsak minulosti, ale i tak Karosy B XX2 spolu se Solarisy Urbino 12 maji vetsi kapacitu nez malometrazni paskvil EBN10.5, ktery ji ma jeste dale zmensenou akumulatory ukrytymi za podivnymi dvermi, jako od nakladni dodavky.
http://kouzlodopravy.cz/mesta/ostrava/elektrobus/slides/005.html

Mym nejvetsim favoritem je jina znacka nez Heuliez nebo Solaris, ale Solaris je prijatelny a na spickove urovni. Prekvapuje mne, ze DPO, a.s. majici dlouhodobe vztahy s firmou SOLARIS BUS COACH, Sp. z o.o. ma bohate zkusenosti s kompletovanim trolejbusu i pro narocne svycarske klienty se nakonec, patrne z politickych duvodu vyda timto smerem.

Myslenka neni spatna, ale provedeni...
Ach! ZERO

Pro porovnani prikladam starsi foto Solarisu Ganzu Trollina 18 z Rima, ktere v casti site jezdi na akumulatorovy pohon.
http://mhdcr.biz/trol/rim/8515_2.htm

Jsem zvedav, ve ktere vyznamnejsi evropske destinaci by si koupili SOR EBN10.5
Reply on: AAA #152784:
Celý problém je v tom "údajne". Treba to nabonzovať na NKÚ.
Reply on: S499.1023 #152781:
Solaris údajne v tendri na kĺbaky ponúkol nižšiu cenu, no DPB vďaka kľučkám vybral SOR.
Reply on: pressburger #152777:
Sedadlá v bambusoch boli blbé, lebo boli lavicovité a šmykľavé. Laminátová sedačka v T3 je však geniálna a hneď za ňou je preglejková sedačka viedenského Duewagu ? .
Reply on: no.ev.di. #152776:
Ľudia, ktorí majú problémy s chrbticou, MUSIA sedieť na tvrdom.
Reply on: luky133 #152771:
"Videl som obstarávania" neznamená nič. Výberové konania sa nehodnotia podľa toho, za koľko sa autobus kúpil vo vedľajšom meste. Bohužiaľ. Však čo im bránilo ponúknuť lepšiu cenu aj do BA?
Reply on: no.ev.di. #152770:
Len tak mimochodom, tú vyššiu kvalitu si ochotný ty osobne hradiť z vlastného? Žiadne kecy o tom, že peniaze sú a kde by "sa" mohli zobrať. Proste zo svojho.
Reply on: no.ev.di. #152770:
Jediný dovod, prečo sa zastávam SOR-u, je ten, že pociťujem potrebu vytvoriť protiváhu niektorým iracionálnym odporcom.
Áno, SOR používa lacnejšie materiály a preto je lacnejší.
Ja sa však pýtam, kde je ten rozdiel, ktorý ti umožňuje tvrdiť, že je omnoho lacnejší, než čokoľvek iného?
Reply on: pressburger #152777:
ale to je koľko rokov nazad sa pozri! Je rok 2010 a my kupujeme do BA SORky, ktoré sú na tom interiérovo asi tak ako Citelis, ktorý vychádza z modelu z 90-tych rokov. Asi nie je všetko v poriadku.
Reply on: no.ev.di. #152776:
podľa mňa sú sedadlá v soroch v pohode, keď si spomeniem na voľakedy drevené žté sedadlá v Tambusoch
Reply on: pressburger #152775:
no mysli si kľudne, že mám fajnovú riť, ale sú ľudia čo majú problém s chrbticou a keď sedia na tvrdom čo im tlačí na zakončenie chrbtice, tak to bolí a nemálo. Niesom doktor ale niesom ani debil, aby som nevedel pochopiť, že také sedenie je o ničom.
Reply on: no.ev.di. #152774:
keď ťa "bolí prdel" tak si nesadaj a zostaň stáť
Reply on: pressburger #152773:
ja som len málo spokojný ?
Reply on: no.ev.di. #152772:
večne nespokojný.....
Reply on: luky133 #152771:
veru, mňa dobre bolí prdel z dlhšieho sedenia v L99 keď tam je 10.5 a tá klíma v NB je tiež dobrý amaterizmus

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.