k interieru SOR NB18: ako celok posobi stiesnene a bezutesne, vysoko umiestnene a zle rozlozene sedadla su niekde az nebezpecne a jednotlive detaily su az hrozivo lacne a neprakticke. priserne huciaca ventilacia, otvaracie okna bez zamkynania pri klime, lacne materialy (laminat na oddelovacie dosky), priserne spracovanie (vrcholom je bocny kryt klbu, kde v 60stupnovom zalomeni profilu nie je zaoblenie hran - napriek tomu ze by kopirovalo 'harmoniku' klbu - vdaka comu siroka gumova hrana na boku krytu vobec nesedi), rusive zvuky (klb, ventilacia atd). viezol som sa v tom krame len niekolko krat, ale takto nevyzera moderny autobus, takto nevyzera nieco za niekolko sto tisic eur. to nie je autobus, to je podvod.
v pripade, ze BA mohla mat za podobnu cenu ozajstny bus, je to skandal a vedenie DP ako aj vedenie mesta by malo byt brane na zodpovednost. mali by ist do vezenia. nakupom SOR sa im na 10-15 dalsich rokov podarilo dalej zhorsit uroven MHD v bratislave. toto su autobusy, ktore NIKDY nebudu mat ludia radi, ktore im budu liezt na nervy. skoda len ze nebudu vediet, ze sa v nich vozia len preto, ze mestu vladnu zlocinci a nie preto ze neboli peniaze.
v pripade, ze BA mohla mat za podobnu cenu ozajstny bus, je to skandal a vedenie DP ako aj vedenie mesta by malo byt brane na zodpovednost. mali by ist do vezenia. nakupom SOR sa im na 10-15 dalsich rokov podarilo dalej zhorsit uroven MHD v bratislave. toto su autobusy, ktore NIKDY nebudu mat ludia radi, ktore im budu liezt na nervy. skoda len ze nebudu vediet, ze sa v nich vozia len preto, ze mestu vladnu zlocinci a nie preto ze neboli peniaze.
S499.1023