presne, však podľa môjho návrhu by sa cez prázdniny premávalo v takom intervale, aký je teraz, t.j. 10//15, čiže cez šk.r. by to bolo 8minút. Len tak vlastný dojem napr. z premávky L13, včera čo som bol posedieť na Obchodnej, tak celkom často chodila 13 a aj 5. Nečakalo sa vôbec dlho.
Viem si predstaviť, že na Dolných a Horných krčacoch by nestáli všetky tri linky, ale iba jediná, resp. pri intervaloch 8 min. by stála iba jedna z dvoch.
príp. by to šlo predĺžením zvyšných spojov L196 na Jurajov dvor, keby L4 nestačila. Ale vzhľadom na to čo som videl keď L4 a následne za ňou L2 (3-5min po) viezli 40-60 ľudí a 20-30 ľudí, čo je dokopy max. 90 ľudí a to sa v pohode rozloží do jednej súpravy na 45+45, čiže spoje L4 budú v pravidelných odstupoch premávať na Zlaté piesky každých 8min a nebude jedna súprava prázdna a druhá poloprázdna.
Áno s tou trasou L2 súhlasím. Prípadne aneviem ako je to s okolitými firmami na Vajnorskej ul. - ale ak by bolo potrebné, tak možno v určitých časoch počas dňa zriadiť linku 2z premávajúcu po doterajšej trase (na podobnom štýle ako jazdia linky R v Košiciach do US STEEL).
To je dobré s tou L 17 a čo sa týka číslovania jediné čo by som prehodil je L1 a L6 - ostatné nemiť nakoľko nie je dobré ak máme nejaké diery ako je tomu teraz.
OK, v tom prípade súhlasím s trasami. Obávam sa však, že ľudia budú spočiatku dosť pindať, že stratili sme spojenie na stanicu a podobne, ale na všetko sa dá zvyknúť. Pokiaľ nedôjde k zhoršeniu počtu spojov za hodinu, nevidím problém. Aj po zavedení nového systému v Petržke sa ľudia sťažovali, no myslím si, že nie je taký zlý. A navrhované spojenie Hl. st. a nového mesta je naozaj dobré, pretože dve najdôležitejšie stanice v meste by rozhodne mali byť prepojené.
Inak zaujímavé je to, že dnes premávajú z KV len tri linky s 10min intervalom a je to lepšie ako 15min interval. V mojom návrhu ešte by okrem troch celodenných liniek s 10min intervalom premávala aj špičková L17 cez prázdniny.
je riešené aj alternatívne číslovanie, čiže L1 by mohla byť L12, L6 = 13 alebo 1, L3=16, L5 = 11. Číslovanie je minimálny problém v tomto ? teda aspoň mne je jedno aké bude, ak budú ľudia spokojní.
Ten návrh je dobrý aj keď L5a L7 by mali v úseku ŽST Vinohrady - Námestie Ľudovíta Štúra pararélnu trasu. Ale to v podstate nevadí. Inak tá trsa L3 je zaujímavá a myslímm, že takto mohla jazdiť aj L16 (počas výluky v Tuneli s tým, že L5 by šla cez Špitálsku a L9 cez Obchodnú.
Inak súhlasím, že tu máme zbytočne veľa električkových liniek. Spojenie Dúbravka - Rača by sa pri tvojom návrhu dalo realizovať následovne: Dúbravka - Račko: v pracovných dňoch použiť L34 (na Račku je rýchlejšie ako terajšia L5), Račko - Rača: L3/L5.
inak ako ten druhý dôvod, že nechápe Vášáryovú a dá hlas Smerákovi, tak to je typický Slovenský jav. Dakto nechápe niečo čo pravica hovorí, tak radšej dá hlas hubatému prostému Ficovi ?
však t-busy prešli zmenami ? už neviem presne ktorá linka čo ako. Viem, že 213 sa predĺžila na búdkovú, 214 z Trnávky na Šulekovu zmizla, nahradila ju L204 (cca 219) a 205 (ex 215). Potom ešte sa to nejak poriešilo s L206,207,208 a 209. Z Lovinského zmizla L216. A tiež sa pomenili linky na NÚSCH a SÚSCH.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trolleybus
Ten návrh je dobrý aj keď L5a L7 by mali v úseku ŽST Vinohrady - Námestie Ľudovíta Štúra pararélnu trasu. Ale to v podstate nevadí. Inak tá trsa L3 je zaujímavá a myslímm, že takto mohla jazdiť aj L16 (počas výluky v Tuneli s tým, že L5 by šla cez Špitálsku a L9 cez Obchodnú.
Inak súhlasím, že tu máme zbytočne veľa električkových liniek. Spojenie Dúbravka - Rača by sa pri tvojom návrhu dalo realizovať následovne: Dúbravka - Račko: v pracovných dňoch použiť L34 (na Račku je rýchlejšie ako terajšia L5), Račko - Rača: L3/L5.