Vyše pol roka váham či sem dať návrh linkového vedenia električiek, ktorý som spracoval a poslal do DPB. Návrh sa dočkal aj prepočítania vzkm, vlkm, služieb, počtu vozidiel, služieb. Osobne som kvôli nemu bol aj v DPB 3x a dotyční ho označili za vypraviteľný a dobrý, lepší ako to čo je v premávke dnes. Tu je obsah:
L1 (12) : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. a späť (2xT)
L2 (1/2/8) : ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica a späť (2xT)
L3 (5/14/16) : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť (K2)
L4 (1/2/4) : Zlaté piesky - Špitálska - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves a späť (2xT)
L5 (11) : Rača - Americké nám. - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra a späť (2xT)
L6 (13) : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra a späť (T)
L7* (4/17) : ŽST Vinohrady - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves a späť (2xT)
L8** (9s) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (možnosť označiť ako L9, pokračuje od zast. Poštová ako L3 do Ružinova, určené spoje pokračujú od zast. Mariánska ako L7 do Voz. Krasňany) (K2S)
L9 (5/9) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - tunel - Dúbravka a späť (2xT)
INTERVAL : 8/8/8//15
* premáva časoch 6:30-8:30 a 14:30-18:30
** premáva v čase 6:30-7:45
VÝKON : pri uvažovaní s víkendovým intervalom 12min vyšlo navýšenie o 423 739km ročne (104% oproti súčasnosti) a navýšení 235 879 vlkm ročne(104% oproti súčasnosti). Pri 15min intervale by sa dali dosiahnúť úspory oproti súčasnému stavu o 2-4% na vzkm a vlkm ročne.
SLUŽBY : podľa návrhu by sa ušetrilo na jeden deň (Po-Pi) 9 služieb, cez víkend by ostal stav nezmenený pri 12min intervale. Pri 15min by šlo číslo jasne dole.
VOZIDLÁ : výprava TT 64/59/71//39 a K2S 27/22/22//15 oproti súčasným TT 63/63/63//37 a K2S 27/24/29//17.
Čakám Vaše reakcie. Hlavne nič typu "počkajme si na trať do Petržalky" (tento problém je riešený v návrhu, predĺžením L1,5 a 6 do Petržalky) alebo "nebude priame spojenie z ... do ..."
L1 (12) : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. a späť (2xT)
L2 (1/2/8) : ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica a späť (2xT)
L3 (5/14/16) : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť (K2)
L4 (1/2/4) : Zlaté piesky - Špitálska - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves a späť (2xT)
L5 (11) : Rača - Americké nám. - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra a späť (2xT)
L6 (13) : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra a späť (T)
L7* (4/17) : ŽST Vinohrady - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves a späť (2xT)
L8** (9s) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (možnosť označiť ako L9, pokračuje od zast. Poštová ako L3 do Ružinova, určené spoje pokračujú od zast. Mariánska ako L7 do Voz. Krasňany) (K2S)
L9 (5/9) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - tunel - Dúbravka a späť (2xT)
INTERVAL : 8/8/8//15
* premáva časoch 6:30-8:30 a 14:30-18:30
** premáva v čase 6:30-7:45
VÝKON : pri uvažovaní s víkendovým intervalom 12min vyšlo navýšenie o 423 739km ročne (104% oproti súčasnosti) a navýšení 235 879 vlkm ročne(104% oproti súčasnosti). Pri 15min intervale by sa dali dosiahnúť úspory oproti súčasnému stavu o 2-4% na vzkm a vlkm ročne.
SLUŽBY : podľa návrhu by sa ušetrilo na jeden deň (Po-Pi) 9 služieb, cez víkend by ostal stav nezmenený pri 12min intervale. Pri 15min by šlo číslo jasne dole.
VOZIDLÁ : výprava TT 64/59/71//39 a K2S 27/22/22//15 oproti súčasným TT 63/63/63//37 a K2S 27/24/29//17.
Čakám Vaše reakcie. Hlavne nič typu "počkajme si na trať do Petržalky" (tento problém je riešený v návrhu, predĺžením L1,5 a 6 do Petržalky) alebo "nebude priame spojenie z ... do ..."
Mikimaus
http://www.cas.sk/clanok/175042/cestovanie-do-wolfsthalu-a-hainburgu-bude-lacnejsie.html