Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #152234:

Prispevok, na ktory si reagoval (Re #152231 aquila):
jedna sa o vybrany navrh (http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6736&mode=view)
z "Generalne riesenie MHD v Bratislave 04/1969".

Variant bolo viacero:
A a B:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5622&mode=view
C a 😨
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5623&mode=view
E a F:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5624&mode=view
G a H:
http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5625&mode=view

Vybrany navrh bol v plane rozvoja siete este aj v roku 1970 v
"Suborne riesenie dopravy mesta Bratislavy a navrh postupu realizacie 05/1970".

V roku 1973 vstupilo do hry metro (http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5937&mode=view),
ktore bolo porovnavane s vyhladovou sietou tram (http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5936&mode=view). Siet tram nebola schopna pokryt vyhladove kapacitne poziadavky vtedajsieho planu rozvoja
mesta - milionovej sidelno regionalnej aglomeracie.
S metrom to dopadlo tak, ze vystavba, ktora sa druhy krat
zacala v roku 1989 bola v roku 1990 zastavena a uz sa neobnovila. Aj ked v niektorych variantoch metra bola
tram tiez slusne zastupena:
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6841&mode=view)
a na druhej starne niektore varianty siete metra system elektriciek obmedzili na maximum.

Este k elektrickam z "Generalne riesenie MHD v Bratislave 04/1969". Vela usekov v meste bolo riesenych podpovrchovo,
Z Hlavnej stanice mala viest vetva na Brnensku ulicu tunelom a nezasahovala do koridoru zeleznic.

R.A.T.P.
Reply on: MatejBA #152296:
V suchej saune hore je teplota vzduchu okolo 100 'C a predsa to nejaky cas vydrzis. Uchladis to totiz odparovanim potu. Ovsem zasoby tekutin v tvojom tele na vyrobu potu sa pomerne rychlo v takej teplote vycerpaju a potom nastupuje prehriatie. Cize cele to je o tom, kolko mas vody. A v druhom slede este aj otazka, kolko stracas soli.
Reply on: kecho #152299:
Bude dočasná zmena organizácie dopravy. Mmch., DPB to stálo nemalé úsilie, túto zmenu presadiť proti policajtskému stanovisku "neprichádza do úvahy".
Reply on: 2xT3SUCS #152277:
možno pozerali četníka a aj tam Funesa nazvali ako "ludovíku" 😉
Reply on: 810zssk #152271:
prvé pôjde iveco a prerazí stĺpiky 😉
Reply on: aquila #152233:
"Pekár poukazuje aj na džentlmenskú dohodu medzi KDH a SDKÚ z minulosti, keď jedna strana kandidovala v Bratislave župana a druhá primátora. V novembrových župných voľbách KDH podporilo kandidáta SDKÚ Pavla Freša, v posledných komunálnych voľbách zasa SDKÚ Ďurkovského. „Mali by sme sa vedieť podeliť," vraví Pekár aj o nastávajúcich voľbách."
- Ja súhlasím s Pekárom (KDH). ? Primátora by mala navrhnúť druhá najsilnejšia nedebilná strana, teda SaS.
_____________
Der Tramwaytag 2010 sa uskutoční 11.09.2010 v Betriebsbahnhof Hernals.
Reply on: S499.1023 #152290:
1.) Myslel som si, ze si mi dal odkaz na nejaku biologiu (co by sa mi aj zislo) a nie o klime do aut ?
2.) Tak je jasne, ze nejaku dobu vydrzis (napr. dokazes aj na asi sekundu dat ruku to 500°C olova a nebudes mat popaleniny 🙂 (ked mas mokru ruku)), ale keby v autobuse bolo cely den 60+°C tak urcite by si mal nejake zdravotne problemy (presne ako opacny extrem, ked mas -60°C tak mozes mat tazke omrzliny). A v aute nikdy nedostanes 40°C a viac pokial sa hybe a mas otvorene okno (a prudi vzduch), detto v buse 😉
3.) Musim sa ospravedlnit, trepol som blbost - uz pri 42°C (ked je tolko v tele napr pri tazkej viralnej chorobe) sa denaturuju ludske bielkoviny.
Reply on: M1981 #152291:
Pokial viem v SORoch z tých fúkatorov nefúka nič, ale fúka to z pozdĺž celého vozidla z tých škár nad sedadlami pri reklamných paneloch
Reply on: M1981 #152291:
Neverím tomu,že chvilka pobytu v klimatizovanom vozidle škodí ľudom a ak aj vadí nech si sadnú oproti dverám, bude ich hriat zvonka teplý vetrík ?
Reply on: M1981 #152291:

-Nie , som z Petržalky. zabudol som čiarku.
Reply on: luky133 #152276:
No už len na 196 su klimatizované vozidlá ? ? ? . Tam nebolo pokiaľ viem stále žiadne vozidlo s chladením. Dotyčný,ktorý poskytuje informácie pre hovorcu Kaveckého sa do toho vyzná asi tak ako ja do kvantovej fyziky.
Reply on: 2xT3SUCS #152286:

Nie som z Petržalky. Využívam L 93, 94 .
Ak si vodič a máš kabíno bez klimatizácie ti teda vobec nezávidím. Ja beriem, že niektorí ľudia možu byť náchylný ale ani klimatizácia nemože byť problém ak je využívaná rozumne. Napr. v SORoch nie je spravená zrovna najvhodnejšie tie dva fukary chladného vzduchu. Ak stojí niekto priamo podtým a prechladne ani sa čudovať nebudem.
Reply on: MatejBA #152285:
To, že je vonku 62 stupňov, neznamená to, že tovje telo je kompletne prehriate na teplotu 62 stupňov. Organizmus má aj určité termoregulačné mechanizmy. Doporučujem ti štúdium tohto odkazu: http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=673054
idem na 2-3, nech zajtra nezdenaturujem. pekný večer všetkým ?
Reply on: MatejBA #152285:
ide o to, kam položíš teplomer... ?
oni aj tie tabule po meste ukazujú občas kadejaké bludy, keď na ne pod vhodným uhlom svieti slnko...
Reply on: MatejBA #152285:

Neviem, tvrdili to kedysi aspoň vodiči. Možno to zveličovali ale určite to nie je nič príjemné, hlavne podvečer keď je slnko nižšie a svieti do autobusu viac. aj tých 45 - ďakujem pekne.
Reply on: M1981 #152283:
6 minút? ty budeš z dlháčov, však? ?
PS: neviem, koľko mám v kabíne a ani ma to nezaujíma. šak som tam konieckoncov len nejakých 6-10 hodín, tak o čo ide, no nie? ?
Reply on: M1981 #152283:
Pochybujem, ze v busoch je 50 stupnov - pri 62 stupnoch sa denaturuju VSETKY ludske bielkoviny (ked je tolko vonku) a uvaris sa ako vajicko ? Viac ako 40-45 v autobuse, ktory ma otvorene okna a hybe sa byt nemoze 😉
Reply on: kubo_99 #152281:
nadávanie na vozy bez klímy registrujem výlučne a len na týchto stránkach. pri všetkej úcte tu je len nepatrný zlomok (možno) cestujúcich... a že práve TU sa sústreďujú jedinci, ktorí nerobia iné len frflú, to je fakt. z čoho usudzujú, že hovoria v mene VŠETKÝCH cestujúcich mi zostane nadosmrti záhadou.... ?
a z čoho ty usudzuješ, že keď tu je 30 notorických frflošov tak aj ostatných 400alebo čojaviemkoľkotisíc bratislavčanov tiež musí nevyhnutne permanentne frflať, je a zostane mi nadosmrti záhadou tiež... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.