Nemá niekto prehľad ako chodia X6 a X14 naplnené? Ja som dnes nimi šiel v čase 12-13:30 a medzi 18-19 a nebolo nič narvané čo ma dosť prekvapilo.
Vraj kedysi existovala na Trnavskom mýte spojka, ktorá umožňovala jazdu električiek z Ružinova do Vajnor a naopak. Momentálne keby tá spojka ešte existovala, tak by to bola absolútna spása a ľudia by sa aspoň dostal na Trnavské mýto, odkiaľ by mohla ísť NAD pokojne aj ďalej do centra : Jelačičova - Trnavské mýto - Krížna - Vazovova - Radlinského - Kollárovo nám. - Mýtna - Vazovova - Krížna - Trnavské mýto - Jelačičova
Vraj kedysi existovala na Trnavskom mýte spojka, ktorá umožňovala jazdu električiek z Ružinova do Vajnor a naopak. Momentálne keby tá spojka ešte existovala, tak by to bola absolútna spása a ľudia by sa aspoň dostal na Trnavské mýto, odkiaľ by mohla ísť NAD pokojne aj ďalej do centra : Jelačičova - Trnavské mýto - Krížna - Vazovova - Radlinského - Kollárovo nám. - Mýtna - Vazovova - Krížna - Trnavské mýto - Jelačičova
klasIK
Sú tam linky 33, 37, 41, 47, 49, 55, 56, 63, 113, 118, 120, X a 507, niektoré s dosť zredukovanými intervalmi, napr. linka 113, keďže sa čakalo na zaradenie nových Ikarusov 435 do premávky. Situácia podobná súčasnosti. V súvislosti so zaradením prvej série Ikarusov vtedy došlo na niektorých linkách k úprave CP, trás a zahusteniu intervalov (napr. u linky 113 z 20 min. v špičke na 12 min.)