Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: klasIK #151951:
L46 premávala do Petržalky niekedy??? ? po akej trase? Ja si L46 pamätám len ako spoj Rača - Východné (teraz L52)
Reply on: no.ev.di. #151944:
Linka 118 chodila po trase Holíčska, Jiráskova, Osuského... . Cez zast. Bradáčová (býv. Ulbrichtová) chodili na prelome 70.-80. rokov linky 21, 37, 45, 46, 47 a 113, istý čas z Jan. dvora a Čunova popri horárni aj 43 a 101. Po vybudovaní cestnej komunikácie cez Chorvátske rameno s napojením na Jantárovú cestu bola linka 112 zobratá Matadoru a presmerovaná na Lúky a tiež 21 bola predĺžená na Lúky. Linka 45 potom išla okružnou jazdou cez Jantárovú cestu, Šintavskú a Jiráskovu. 43-ku viedli cez novú Panónsku, 101-ku skrátili po Nový most. Po sprevádzkovaní Prístavného mosta pribudla linka 58, neskôr so zmenou trasy prečíslovaná na 120. Linka 40 začala premávať niekedy po revolúcii, koncom 90. rokov už išla z Matadoru. Zač. 90. rokov premávala 47-S, posila linky 47. Krátke obdobie bola linka 113 predĺžená na Kopčiansku a linka 112 míňala Technopol bez zastavenia so zastávkami Topoľčianska a Bradáčova. Na konci 90. rokov pribudla linka 127 na Vazovovu. Neskôr boli linky prečíslované na 97 (21), 81 (47), 85 (113), 92 (112) a 181 (127), 45-ka bola ako linka 95 už vedená od Antolskej cez Jantárovú a Šintavskú, 120-ku po prečíslovaní na 186 hodili na Holíčsku, pričom bola podľa informačných materiálov pôvodne plánovaná k Technopolu. No a potom prišla tá radikálna zmena trás. MHD v okolí Technopolu mám v živej pamäti ešte od roku 1984, kedy dvojičky ešte len stavali, no bohužiaľ CP tých ďalších liniek nemám, ale možno raz ešte niečo zaujímavé vyhrabem.

Re #151948 Peon: Tiež som si všimol tie nepravidelné intervaly, no netuším, kto bol otcom ich zdokonalenia.
Reply on: no.ev.di. #151947:
a? hlavne v prádzninovom období tým cestuje dosť ľudí hlavne kúpať sa na ZP...
Reply on: Peon #151948:
Prečo k spravidelneniu intervalov nedošlo skôr (napr. od roku 1990)? Ani v okolitých krajinách vo väčších mestách neboli v MHD pravidelné intervaly?
Reply on: klasIK #151943:
V porovnaní s minulosťou treba určite oceniť, že sa na mnohých linkách zaviedol pravidelný interval. Bolo to zásluhou nejakej konkrétnej osoby v DPB alebo na magistráte? Či nikto nie je "otcom" tohto zlepšenia?

A zaujalo ma ako sa odvtedy zlepšila doprava do Lesoparku (počet spojov).
Reply on: JamaVOku #151946:
mohli by to ráno posilniť na 5min a poobede na 6min, nie? však stalo by sa im niečo keby z tých vozidiel čo ušetrili na prázdninovej výprave dali o niečo viac na posilnenie počas špičky?

Mimochodom L2 vozí dobré "balíky" ľudí ? mimo špičky čo som bol na ŽST Nové Mesto do nej nastúpilo asi toľko ľudí čo by pobral aj jeden hrbáč od SOR a rovnaký počet aj doviezol ?
Reply on: no.ev.di. #151945:
Sú dosť obsadené. Vždy keď idem do roboty tak tam je dosť ľudí...
Nemá niekto prehľad ako chodia X6 a X14 naplnené? Ja som dnes nimi šiel v čase 12-13:30 a medzi 18-19 a nebolo nič narvané čo ma dosť prekvapilo.

Vraj kedysi existovala na Trnavskom mýte spojka, ktorá umožňovala jazdu električiek z Ružinova do Vajnor a naopak. Momentálne keby tá spojka ešte existovala, tak by to bola absolútna spása a ľudia by sa aspoň dostal na Trnavské mýto, odkiaľ by mohla ísť NAD pokojne aj ďalej do centra : Jelačičova - Trnavské mýto - Krížna - Vazovova - Radlinského - Kollárovo nám. - Mýtna - Vazovova - Krížna - Trnavské mýto - Jelačičova
Reply on: klasIK #151943:
? veru zaujímavé hlavne čo sa intervalov týka... Škoda, že nemáš všetky CP liniek čo chodili cez zast. Bradáčova do mesta : 21,37,40,47,112,118 a 120 a potom to porovnať s dnešnou kapacitou L83+92+95+99 ?
Dnes som doma objavil pozoruhodný zápisník s vlastnoručne prepísanými zastávkovými CP z 90. rokov. Podľa zloženia liniek to odhadujem na šk. rok 1995-1996, no najneskôr do 31. 3. 1996. Cez tento link si to môžete stiahnuť: http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/22543/CP1.pdf_65.22KB.html
Sú tam linky 33, 37, 41, 47, 49, 55, 56, 63, 113, 118, 120, X a 507, niektoré s dosť zredukovanými intervalmi, napr. linka 113, keďže sa čakalo na zaradenie nových Ikarusov 435 do premávky. Situácia podobná súčasnosti. V súvislosti so zaradením prvej série Ikarusov vtedy došlo na niektorých linkách k úprave CP, trás a zahusteniu intervalov (napr. u linky 113 z 20 min. v špičke na 12 min.)
Reply on: luky133 #151935:
Dielenski to isto vyriesia navrtaju samoresku typujem, inak dnes som videl ako ako pekne vyrisieli problem vypadavania okna na bystrickom Tame.. prinitovali plech ?
Reply on: 810zssk #151940:
sa uvedomuješ? to je čo za sprostú otázku? By som chcel vedieť kto na tomto fóre má prínos pre Slovensko ? keď už tak pre určitú skupinu ľudí ale pre celý národ ťažko...
Reply on: no.ev.di. #151937:
A ty mas aky prinos pre Slovensko?
Postreh z X6 a X14 : Niektorí šoféri zastavujú na obidvoch zastávkach Vazovova, teda aj na tej kde stojí L4 a ušetria tak ľuďom chôdzu z Radlinského pred ÚPSVaR, ale väčšina zastavuje až hore na Radlinského na zast. L3+5+11. Skvele je to vymyslené na ŽST Nové Mesto, kde sa dá do L2 nastúpiť/vystúpiť na výstupišti električky a hneď pri ňom, doslova pár metrov vyloží/naloží a-bus X6, takže s menšou nepohodlnosťou je to spravené maximálne možne komfortne pre ľudí, taký prestup je fantázia. Dosť šoférov je ochotných ľuďom poradiť ako sa dostať na Zlaté piesky (hlavne) a Ružinov ?
Reply on: S499.1023 #151929:
len aby si nebol ty tragédia ?

Re #151928 S499.1023: poznáš aj iné zviera ako psa? veď teba by aj pes bez výcviku prevýšil v správaní ? si kúp psa amatér a potom kecaj dačo...

Re #151927 S499.1023: áno bol som spokojný, aj dnes som... momentálne ma uspokojuje ako ukazuješ svoj obmedzený slovník, alebo ti nestačí ani klíma schladiť hormóny? ?
Reply on: S499.1023 #151929:
môžem sa ti na to vysrať z vysoka všetko čo tu žvástaš... Už sme tu mali politikov športovcov a iné čudá a za čo to stálo? Za HOVNO! Rusko, Malchárek, Šťastný, Golonka, Lukáč... Tí môžu mať aký prínos pre Slovensko mi povedz? Ak myslíš, že pre šport, tak to skôr bude na Sahare snežiť ?
Reply on: luky133 #151935:
alebo zoberu kladivo a v celom autobuse do tych vetraciek na rytmus techna "tuc tuc tuc tuc" budu mlatit ?
Reply on: MatejBA #151934:
Neboj dielenský pracovník čoskoro vymyslí spôsob ako zabrániť otvárania okien. Možno sa inšpiruje električka a teda ohne drážku aby sa nedali otvárať alebo odmontuje držadlá. ?
Inak dnes som opat siel SORkou do PE (s klimou) a fakt neviem co proti tomu mate ... nic nehrka, vsetko je v pohode, klima je fajn (len vlciaci otvarajuci okno ma srali) ?
Reply on: S499.1023 #151932:
ja mam ventilator + kofola mit eis + severna poloha ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.