Linka 118 chodila po trase Holíčska, Jiráskova, Osuského... . Cez zast. Bradáčová (býv. Ulbrichtová) chodili na prelome 70.-80. rokov linky 21, 37, 45, 46, 47 a 113, istý čas z Jan. dvora a Čunova popri horárni aj 43 a 101. Po vybudovaní cestnej komunikácie cez Chorvátske rameno s napojením na Jantárovú cestu bola linka 112 zobratá Matadoru a presmerovaná na Lúky a tiež 21 bola predĺžená na Lúky. Linka 45 potom išla okružnou jazdou cez Jantárovú cestu, Šintavskú a Jiráskovu. 43-ku viedli cez novú Panónsku, 101-ku skrátili po Nový most. Po sprevádzkovaní Prístavného mosta pribudla linka 58, neskôr so zmenou trasy prečíslovaná na 120. Linka 40 začala premávať niekedy po revolúcii, koncom 90. rokov už išla z Matadoru. Zač. 90. rokov premávala 47-S, posila linky 47. Krátke obdobie bola linka 113 predĺžená na Kopčiansku a linka 112 míňala Technopol bez zastavenia so zastávkami Topoľčianska a Bradáčova. Na konci 90. rokov pribudla linka 127 na Vazovovu. Neskôr boli linky prečíslované na 97 (21), 81 (47), 85 (113), 92 (112) a 181 (127), 45-ka bola ako linka 95 už vedená od Antolskej cez Jantárovú a Šintavskú, 120-ku po prečíslovaní na 186 hodili na Holíčsku, pričom bola podľa informačných materiálov pôvodne plánovaná k Technopolu. No a potom prišla tá radikálna zmena trás. MHD v okolí Technopolu mám v živej pamäti ešte od roku 1984, kedy dvojičky ešte len stavali, no bohužiaľ CP tých ďalších liniek nemám, ale možno raz ešte niečo zaujímavé vyhrabem.
Re #151948 Peon: Tiež som si všimol tie nepravidelné intervaly, no netuším, kto bol otcom ich zdokonalenia.
V porovnaní s minulosťou treba určite oceniť, že sa na mnohých linkách zaviedol pravidelný interval. Bolo to zásluhou nejakej konkrétnej osoby v DPB alebo na magistráte? Či nikto nie je "otcom" tohto zlepšenia?
A zaujalo ma ako sa odvtedy zlepšila doprava do Lesoparku (počet spojov).
mohli by to ráno posilniť na 5min a poobede na 6min, nie? však stalo by sa im niečo keby z tých vozidiel čo ušetrili na prázdninovej výprave dali o niečo viac na posilnenie počas špičky?
Mimochodom L2 vozí dobré "balíky" ľudí ? mimo špičky čo som bol na ŽST Nové Mesto do nej nastúpilo asi toľko ľudí čo by pobral aj jeden hrbáč od SOR a rovnaký počet aj doviezol ?
Nemá niekto prehľad ako chodia X6 a X14 naplnené? Ja som dnes nimi šiel v čase 12-13:30 a medzi 18-19 a nebolo nič narvané čo ma dosť prekvapilo.
Vraj kedysi existovala na Trnavskom mýte spojka, ktorá umožňovala jazdu električiek z Ružinova do Vajnor a naopak. Momentálne keby tá spojka ešte existovala, tak by to bola absolútna spása a ľudia by sa aspoň dostal na Trnavské mýto, odkiaľ by mohla ísť NAD pokojne aj ďalej do centra : Jelačičova - Trnavské mýto - Krížna - Vazovova - Radlinského - Kollárovo nám. - Mýtna - Vazovova - Krížna - Trnavské mýto - Jelačičova
? veru zaujímavé hlavne čo sa intervalov týka... Škoda, že nemáš všetky CP liniek čo chodili cez zast. Bradáčova do mesta : 21,37,40,47,112,118 a 120 a potom to porovnať s dnešnou kapacitou L83+92+95+99 ?
Dnes som doma objavil pozoruhodný zápisník s vlastnoručne prepísanými zastávkovými CP z 90. rokov. Podľa zloženia liniek to odhadujem na šk. rok 1995-1996, no najneskôr do 31. 3. 1996. Cez tento link si to môžete stiahnuť: http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/22543/CP1.pdf_65.22KB.html
Sú tam linky 33, 37, 41, 47, 49, 55, 56, 63, 113, 118, 120, X a 507, niektoré s dosť zredukovanými intervalmi, napr. linka 113, keďže sa čakalo na zaradenie nových Ikarusov 435 do premávky. Situácia podobná súčasnosti. V súvislosti so zaradením prvej série Ikarusov vtedy došlo na niektorých linkách k úprave CP, trás a zahusteniu intervalov (napr. u linky 113 z 20 min. v špičke na 12 min.)
Dielenski to isto vyriesia navrtaju samoresku typujem, inak dnes som videl ako ako pekne vyrisieli problem vypadavania okna na bystrickom Tame.. prinitovali plech ?
sa uvedomuješ? to je čo za sprostú otázku? By som chcel vedieť kto na tomto fóre má prínos pre Slovensko ? keď už tak pre určitú skupinu ľudí ale pre celý národ ťažko...
Postreh z X6 a X14 : Niektorí šoféri zastavujú na obidvoch zastávkach Vazovova, teda aj na tej kde stojí L4 a ušetria tak ľuďom chôdzu z Radlinského pred ÚPSVaR, ale väčšina zastavuje až hore na Radlinského na zast. L3+5+11. Skvele je to vymyslené na ŽST Nové Mesto, kde sa dá do L2 nastúpiť/vystúpiť na výstupišti električky a hneď pri ňom, doslova pár metrov vyloží/naloží a-bus X6, takže s menšou nepohodlnosťou je to spravené maximálne možne komfortne pre ľudí, taký prestup je fantázia. Dosť šoférov je ochotných ľuďom poradiť ako sa dostať na Zlaté piesky (hlavne) a Ružinov ?
Re #151928 S499.1023: poznáš aj iné zviera ako psa? veď teba by aj pes bez výcviku prevýšil v správaní ? si kúp psa amatér a potom kecaj dačo...
Re #151927 S499.1023: áno bol som spokojný, aj dnes som... momentálne ma uspokojuje ako ukazuješ svoj obmedzený slovník, alebo ti nestačí ani klíma schladiť hormóny? ?
môžem sa ti na to vysrať z vysoka všetko čo tu žvástaš... Už sme tu mali politikov športovcov a iné čudá a za čo to stálo? Za HOVNO! Rusko, Malchárek, Šťastný, Golonka, Lukáč... Tí môžu mať aký prínos pre Slovensko mi povedz? Ak myslíš, že pre šport, tak to skôr bude na Sahare snežiť ?
Neboj dielenský pracovník čoskoro vymyslí spôsob ako zabrániť otvárania okien. Možno sa inšpiruje električka a teda ohne drážku aby sa nedali otvárať alebo odmontuje držadlá. ?
Inak dnes som opat siel SORkou do PE (s klimou) a fakt neviem co proti tomu mate ... nic nehrka, vsetko je v pohode, klima je fajn (len vlciaci otvarajuci okno ma srali) ?
MatejBA