no minimálne by to mohli spraviť tak, že v špičke 4min, v sedle nechať 7-8 (električky predsa sami dobre často vidíme v sedle prázdnejšie o dosť ako v špičke). V podstate keď sa to tak vezme, tak by DPB musel tie vozidlá čo šetrí na prázdninovej premávke a-bus liniek dať na tieto linky, avšak myslím, že ušetrených vozidiel je dosť na to aby mohli dať na týchto linkách interval v špičke 4min. Momentálne by som aj oželel tie MBCC v Petržalke nech si tí čo využívajú električky užijú NP vozidlá, lebo u električiek tomu tak skoro nebude. A tiež by mohli práve tam nasadzovať TAM-BUSy v rannej špičke, to by myslím tiež pomohlo.
Problem je asi v tom, ze nie je dost vozov na pokrytie dvoch NAD liniek (len tipujem).
Kazdopadne su to kandidati na najvytazenejsie linky v BA, takze ak maju rozum tak supnu vsetkych 10 CapaCity tam (Avion neratam), ale skor sa obavam ze sa to nestane, kedze cez vikendy to robi 1. a 2. kolona (a zrejme budu aj cez tyzden).
Problém však je v tom, že ja som o žiadnom zvyšovaní /znižovaní spojov v tej ktorej mestskej mestskej časti nepísal.
"Neukamenujte ma,ale nebolo by vhodne rozpojit supravy T3 na linku 2 ? Za to v karlovke mi včera stačilo ked som sa rano o 9:30 musel tlacit v plnej 5ke"
Keďže Petto poňal podozrenie, že rozpojením súprav T3 na L2 ušetrí energie a zároveň napísal vetu v duchu, ako keby Krasňany nemali vozidlá na posilnenie intervalu, som si mierne ironickým spôsobom urobil srandu na aktuálnu situáciu, kedy je električková trať rozdelená rozkopanou traťou na Krížnej ulici a teda by akýkoľvek presun ďalších vozidiel nebol možný po koľajniciach. Nič viac, nič menej. Niekedy treba veci chápať v trochu jednoduchších súvislostiach.
sardinkaren na ruzinovskej radiale cez vikend nie je , vcera som mal tu cest,ked som siel s X14 s par ludmi ,nikto nestal ,teda jedine ten, kto sa nechcel škvarit v B741 na "slnečných sedadlach " ? Ale zalezi to mozno aj od času kedy sa ide , ja som siel o 10.00 cca.
Neviem ako sa to plati a najma preto ma zaujima kolko sa tym usetri, lebo toto je take ako ked niekto ide kupit nieco akciove do Lidlu, lebo je akcia bez ohladu na to aby vedel povodnu/novu cenu.. proste je akcia/usetrime.
Navyse, niekedy tie spoje naozaj mozu chodit plne a potom co?
Preboha, načo? Keby Krasňany chceli, mohli by na všetky linky teraz vypravovať súpravy. Vzhľadom na prehnane luxusný interval na račianskej radiále by to ale bolo úplne zbytočné.
Pokial plati DPB pausalne za ten isty objem energii , bez ohladu na to kolko minie , tak ta L2 nech si jazdi aj so supravami ,ale ak si platia podla obejmu energie ktoru minú , tak by nebolo od veci porozpajat supravy .
Re #151811 MatejBA: Ak sa konečne otvori tunel , jeho navrh by bol naozaj dobry , teda až na tu stanicu. S tym ze by sa dala 5ka cez tunel , mozno aj L17
X14 v rannej špičke urobi porovnatelny interval ako 8,9,14 dokopy cez pradzniny - za predpokladu ze nezohladnim kapacity klbakov, suprav T3 a K2S . T.j. 6 minut ( X14 ) verzus 5 minut ( 8,9,14 ) . Trasy neriesim ani ja - myslim,ze moze byt,nie je to až tak zlééé
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A