Skús sa radšej spýtať v dispečerskom fóre, tam Ti skôr poradia. Ja síce mám dispečerský CP 83, ale niečo sa mi v ňom nepozdáva, tak nechcem písať bludy.
- Sú tam aj žlté "bezdisplejové" označovače cestovných lístkov (ako) tie z MHD z niektorých iných miest. Sprievodkyňa mi nevedela povedať na čo slúžia - takže zrejme na nič. To sú EMTEST?
- Zariadenia BUSE a EMTEST dokáže predsa len spolupracovať?
Ináč oprava trate pri Riviére teraz nebude prebiehať alebo ako? Lebo neviem si predstaviť ako by to dopadlo kebyže na dvoch koncoch mesta + tunel vylúčia električkovú dopravu... ?
Dnes uz maju MBCC na dverach jednotne nalepky upozornujuce, aby sa ludia nezdrzovali v priestore dveri. Tak tie navrhy, co tu padali si asi niekto precital a zariadil to ?
Tak kvôli tomuto by som celý magorstrát na čele s primitívom, totiž čo to táram, s primátom, kopal do riti vo vzácnom súlade s Dunčom. Keď chce mať primáš gumokolnú akciu v pešej dostupnosti, nech si to robí na Hlavnom alebo Primaciálnom námestí a môže na to čumieť rovno z okna...
Ja nič razantne neobhajujem. Ale keď sa nám zíde niekoľko výluk v nešťastnej bratislavskej sieti bez redundantných alternatívnych trás v centre, tak sa asi musím zmieriť s tým, že to nbez prestupu odvšadiaľ všade nepôjde.
"Chválim, že DPB už konečne pri výluke, spravil to, že za zrušenú linku spravil náhradu v podobe posilnenia intervalu" - DPB to spravil uz niekolko krat...
Aj keď sa otvorí tunel linkové vedenie ostane, akurát sa 5 hodí cez tunel, čím sa jej jazdná doba skráti a výprava zníži ?
2, X6 a X14 budú mať intervaly zhodne: ranná špička 6, sedlo a poobedná špička 7.5, večer 10 víkend 7.5..
hustejší interval sa nedal napr aj, alebo hlavne, z dôvodu nedostatku vodičov na prázdniny... výprava sa zvláda len tak tak...
prax ukáže aké budú plné ale pri výluke Záhradnícka /Miletičova mala X14 tento istý interval a v rannej špičke chodili kĺbaky nabité, neskôr počas dňa sa ľudia tlačili už menej ale nejaký extra komfort to nebol... uvidíme ako k tomu prispejú sory ?
A ešte sa uvažuje dať kĺbaky na 50, ale to sa tiež uvidí až cez víkend, resp. v pondelok či tam naozaj budú...
Chválim, že DPB už konečne pri výluke, spravil to, že za zrušenú linku spravil náhradu v podobe posilnenia intervalu, existujúcej linky, t.j. posilnenie L4 za zrušenú L9... Len som zvedavý dokedy to vydrží, keď sa otvorí tunel, tak opäť požiadavka na kombinácie tunel/nábrežie vs. Obchodná/Špitálska.
Som zvedavý mimochodom či X6 poskytne kapacitu 2640 os/h cez prac. dni a 1980 os/h cez víkendy, za L1+2+4 a tiež X14 2160os/h cez prac.dni a 1620 os/h cez víkendy, ak nie a zvládne sa to aj s menšou kapacitou, tak neviem prečo nejazdí menej liniek v kratších intervaloch a zbytočne sa plytvá ?
Rekonštrukcia trate na Krížnej : Som zvedavý podľa čoho budú vytyčovať a odsadzovať osi trate tentokrát - vraj na Záhradníckej musela trať kopírovať stromy či stĺpy alebo čo to bolo za kravinu ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978