Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Intosh #151499:
Pravdepodobne ide o tie vozidlá, ktoré sa tu už spomínali a ide o testovacie autobusy, ktoré vyrobil SOR len tak. Dokonca som počul, že mali byť určené pre tender na linku do Rajky, ktorý sa musel zrušiť a SOR si myslel, že vyhrá, ale to som len počul takže tomu by som až tak neveril. Čo sa jedná kategórie 12m, DPB má momentálne tento vozový park pomerne v dobrom stave a pokiaľ viem neuvažuje sa o dodávke autobusov a pri kategórii 12m preferuje celonízkopodlažné vozidlá viď. napr. Citelisy alebo Tedomy (podľa stránky TEDOM-u DPB disponuje najviac vozidlami zo všetkách dopravcom kde tieto autobusy premávajú, celkom 30ks ? )
Reply on: eripmav #151490:
K tomu sfalsovaniu uplne by stacilo kedy kazdy den dali napriklad prve dve pismena rovnake takze sfalsovat by sa teoreticky dalo len z toho dna.. resp. by vyrobili nejaky lahky kluc k desifrovaniu...napriklad W sa bude posielat od 9 do 15.OO a hned by mali prehlad... ?
Reply on: S499.1023 #151491:
Nebudem v autobuse merat sirku ulicky, sorry. Ja som tym isiel a viem to posudit aj sam.
Reply on: S499.1023 #151492:
To je trochu iný a asi aj pochybnejší účel použitia. Ani to neprináša vyššiu bezpečnosť.
Reply on: eripmav #151490:
Inak ked sa tu pise o zdielani listkov. Raz som zazil ako jeden chalan vystupoval z elektricky a strcil listok do oznacovaca. Tak som ho vytiahol a bol to 70 centovy listok oznaceny pred 25 minutami. Takze som ho kludne mohol este na 35 minut pouzit 🙂
Reply on: eripmav #151490:
Väčšina ľudí netúži po falšovaní lístkov, a len si ho proste chcú kúpiť, aby nešli na čierno. Tak pre tých to je. Veď pri bratislavskom systéme kontroly lístkov by sa asi len debil zaoberal falšovaním SMS lístka.. 😃
Reply on: eripmav #151490:
Viedeň radíš tiež do východnej Európy, americký hematológ ? ?
Reply on: ufo #151467:
V nbežne fungujúcom svete sa rovnako vyskytujú prevádzky s fotobunkami aj bez nich. Ja som bol osobne viackrát svedkom v Stadtbahne BOGESTRA. ako rezignovaný cestujúci po bezvýslednom poskakovaní okolo fotobunky (kde ňou nahradili dopytové tlačítka) rezignovane mávol rukou a viezol sa o zastávku ďalej.
Reply on: 810zssk #151460:
Mohol by si príležitostne zobrať so sebou pásmo a zmerať tú šírku uličky v SOR-ke aj v MB, abysme vedeli tú neporovnateľnosť porovnať?
Ja möžem na oplátku zmerať šírku uličky v SOLARIS-e a v CITYBUS/-ELIS-e.
Zdielanie SMS listkov je zaujimava zalezitost... cudujem sa ze este na to niekto neprisiel skorej... cely system SMS litkov stoji na velmi tenkom lade...nevyskusane, neoverene a nebezpecne vychodoeuropske vymyselnosti...
btw, ovela jednoduchsie ako zdiealanie SMS listku je jeho uplne "sfalsovanie" z mojej skusenosti, cca 1 kontroly SMS listku, a zopar pozorovani kontrol inych som dosiel k zaveru (suhlasim, moze byt nereprezentativny) a REVIZORI KOD LISTKU NEKONTROLUJU, kontroluju obsah SMS listka - cas, ale kod si uz nijak neoveria - museli by pri kontrole SMS listka nieco natukavat do svojho pocitaca, a to zasadne pri kontrolach nerobia, a viem si predstavit ze tym sposobom by skontrolovali mozno 2 SMS listky za jednu kontrolu... nie je nic jednoduchsie ako si "vytvorit" SMS listko, ulozit do prislych SMS akoze z cisla 1100 a dat tam spravny cas a nejaky vymysleny kod:))) zdielanie listkov cez nejaky portal sa mi zda prilis sofistikovane a naklady na prevadzku nemusia byt pokryte vynosmi... najma ked sfalsovat SMS listkov ide tak primitivnym az detskym sposobom...
Reply on: eripmav #151487:
Problem je ze tie monitory co pouziva DPB su zbytocne obrovske a nedaju sa rozumne umiestnit.
Reply on: 810zssk #151484:

tie ponuky sa nemusia zverejnovat? presne kriteria, ako bol vybrany vitaz. myslim, ze by nas malo zaujimat, ze ci v onom vyberovom konani nebola v hre korupcia.
Reply on: ivanbuto #151482:
myslim ze privretiu ucinnejsie a efektivnejsie predchadza kamerovy system, pokial je dobre nastaveny a s dobrym monitorom - teda napriklad pri otvorenych dverach na monitore automaticky len pohlady na dvere a monitor je na vhodnom mieste, ze ho aj vodic vidi, nie ako napriklad v trolejbusoch...
preco boli vcera v katalogu vyradenych 15 a dnes uz je len 9 ?? karosy B741???
Reply on: 810zssk #151484:
nie cenu ND, ale doplnkovej vybavy (= klimatizacia)
Reply on: ear4 #151481:
Este raz, je tu rozsireny mytus ze SOR bol najlacnejsi, ale pokial viem tak v skutocnosti bol najlacnejsi Solaris s tym ze SOR vyhral kvoli tomu ze uviedol nizku cenu nahradnych dielov.
Reply on: ear4 #151480:
Hlavne nerozumiem preco bola vacsina novych vozov na delenkach...
Reply on: 810zssk #151465:
Už sme o tom raz hovorili:
- Nemám problém s fotobunkou, ktorá bude aktivovaná pri AUTOMATICKOM zatváraní dverí, na rozdiel od toho, keď vodič stlačí tlačítko na zatvorenie dverí.

- Pokiaľ viem, tak v nových vozoch, pokiaľ dvere pocítia nejaký "náraz" alebo odpor, tak sa späť otvoria. Na to netreba fotobunku.

- Odhliadnuc od predošlého, osobne pokladám za "lepšie" jedno privretie za rok ako kumulatívne stratené sekundy a minúty (možno aj predlžovanie jazdnej doby v grafikonoch).
este k SOR NB18. po dvoch jazdach mam taky dojem, ze nastal od tych hrbatych SOR nejaky posun k lepsiemu, ale pokial ide o interier, k Solarisu ma SOR velmi daleko. zaujimalo by ma, kolko je rozdiel v cene na vozidlo medzi 18m Solaris a SOR.
tie uz na fore spominane bakelitove dosky v interieri su jednoducho hnusne a napr. riesenie pristupu k poslednemu lavemu dvojsedadlu vo vozidle je vhodne pre horolezecku obuv.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.