Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #151477:
teda 96kou necestujem denne, ale mimo spicky (nepoznam) su 15 vozidla na linke uplne dostacujuce. na 88ke to plati pocas celeho dna.
to, ze vobec nejake NP vozidla stoja vo vozovni, je dufam zalezitost len jedneho dna, inac dovod na odvolanie vedenia DP. nehovoriac o tom, ze solarisy su spolu s MB najlepsie vozidla co ma DP k dispozicii.
Reply on: ufo #151467:
To pre mňa nie je postačujúci argument... predstavujem si napr., ako by to fungovalo pri trolejbusoch pri ich naplnenosti, a konštatujem viac negatív ako potenciálnych pozitív.
Reply on: keyboard #151466:
Tak potom beriem späť, myslel som si, že to je nejaké "zariadenie", ktoré to spôsobuje. Aj bez toho je tam zatváranie dverí značne pomalé - osobne mi z "novších" najlepšie vyhovuje Solaris, čo sa tohto týka.
Reply on: Octaviatdi #151475:
Mladá Garda
Re #151476 ear4: Nové autobusy SOR, ale aj mercedes Capacity jazdili včera na linkách 21, 34, 63, 68, 83, 88, 92, 93, 94, 95, 96, 98
teda aj 68 aj 96.
- na linke 96 boli včera minimálne 2 solarisy (z počtu 6 vozidiel). Celkovo tam budú počas prac. dňa bývať 3 sory, 1 MBCC (s reklamou ikea) a 2 solarisy cez víkend 3 sory, 1 MBC a 1 solaris
- ostatné 15 m solarisy stáli vo vozovni
- 88 je garantovaná nízkopodlažná linka teda tam je nasadenie nízkopodlažného vozidla opodstatnené
- na linke 92 bolo až jedno vozidlo, nasadenie má pre dopravcu napr takú výhodu že je to kilometricky dlhá linka
- nasa dzovanie nových autobusov práveže bolo dohodnuté a vymyslené najneskôr v júni, teda je to dobre pripravené. "Chaos" - teda jeden sor na 92 a jeden na 88 -(celkovo dva zo 40) čo je odlišné oproti pôvodne plánovanej výprave - bol spôsobený letnými dovolenkami vodičov a organizačnými potrebami tej- ktorej prevádzky..
velmi by ma zaujimalo, preco jazdia nove SOR na linke 96 a nie 68, ako bolo slubene a tiez by ma zaujimalo, kam zmizli 15m solaris z 96ky!
hmm a tiez by ma zaujimalo, preco jazdia nove autobusy napr. aj na linke 92 (videne vcera, to je asi posledna linka kde treba NP vozidla), alebo 88 (!).
obecne mam taky dojem, ze prve dva dni vladne v nasadzovani novych autobusov chaos typicky pre DP.
mimochodom, to info o vikendovej vyluke v karlovke a dubravke, neuveritelne. firma co vyprodukuje takyto material (graficky aj obsahovo) v roku 2010 v strednej europe by mala predavat zmrzlinu na polskom vidieku a nie zabezpecovat verejnu dopravu v hlavnom meste statu EU.
Reply on: Hug0 #151474:
a na ktorej zastavke by som mal vystupit, aby to bolo, co najblizsie Mc Donalds
Reply on: Octaviatdi #151473:
3, 5, 16
PROSIM VAS, VIE MI NIEKTO PORADIT AKOU ELEKTRICKOU ALEBO TROLEJBUSOM SA DOSTANEM NA RACIANSKU ULICU, V BLIZKOSTI MC DONALDS?? DAKUJEM
Reply on: no.ev.di. #151469:
Ja som vcera v popoludnajsej spicke prestupoval z CapaCity do SORky, obe narvate, ale bolo to uplne neporovnatelne, CapaCity ma tu ulicku vyrazne sirsiu.
Reply on: MatejBA #151452:
Na vozoch 1821-1830,2841-2850 je klíma,tak ten čo to povedal mal pravdu...je len otázne či bola pustená...
Reply on: kubo_99 #151458:
Na linke 88 bol včera Sor 1826
Reply on: TeBeCe #151453:
takisto ako aj v Capacity, ale ten priestor na státie v SORke pri druhých a tretích dverách je skvelý. Pochybujem, že NP klbák od Solarisu ponúkne širšie uličky. Včera som šiel 3 jazdy a-busom (95+83 a 83 naspäť), všetko novými SORkami a bola to citeľná zmena k lepšiemu, dokonca čo ma milo prekvapilo, že má tam veľa vetracích okien ale pri ceste z Auparku v L83 to bola hnusná sauna, všetky okná pozatvárané a ľudia ešte v dlhých rukávoch lebo nebolo nad 25 stupňov ? pomaly sú tu ľudia jak černosi, tí tiež keď sem prídu tak sú naobliekaní jak snehuliaci pokiaľ nie je nad 30stupňov.
Reply on: ivanbuto #151464:
Nove SORy maju fotobunku??
Reply on: ivanbuto #151463:
Prečo spochybňovať niečo, čo v bežne fungujúcom svete je normálne? Argument plnej bratislavskej MHD neobstojí, lebo s rovnako plnými spojmi sa dá stretnúť takmer všade.
Reply on: ivanbuto #151464:
Myslím si, že to nebola fotobunka, ale skôr chybné zatváranie dverí. V nitrianskych SORkách je to detská choroba od začiatku ?
Reply on: ivanbuto #151463:
Prakticky prinos je najma ten ze je to bezpecnostny prvok, ktory predchadza privieraniu do dveri, ktore nie raz vyziadalo aj odstavenie vozu na niekolko minut, ked niekoho privrelo a strasne to chcel riesit kedze mu bolo "ublizene". Taktiez je vyhoda ta, ze ked sa jedneho dna DPB nauci pouzivat dopyt tak fotobunka vie automaticky zatvarat dvere, takze ak napriklad v dverach 2 nastupuju ludia tak 3 a 4 sa automaticky zatvoria (a pripadne daju opatovne otvorit dopytom).

Co sa tvojho prikladu s 83 tyka, tak to zrejme to bude porucha dveri, kedze ak sa nemylim (pripadne ma opravte) tak SORky fotobunku nemaju.
Reply on: 810zssk #151459:
Tak, dnes som cestoval novým SORom na 83, už na Alexyho prišiel zmeškaný dve minúty, a na jednej zastávke nevedel zavrieť dvere, až na tretí pokus, pričom nikto nestál nalepený na dvere, iba jeden pán stál asi tak, že už ho tá tvoja obľúbená fotobunka zaregistrovala.

Mimochodom, sú aj ľudia, čo sa vezú jednu zastávku, niekedy stoja pri dverách, hneď vystúpia. Doteraz to nikomu nevadilo.
Reply on: 810zssk #151459:
Ešte stále si nevysvetlil, aký praktický význam má tá fotobunka, a aký je jej reálny prínos bezpečnosti vs. negatívne dopady.
Nevie niekto či aspoň vodiči majú tých SORkách klimatizáciu? Lebo pražské majú klimatizačnú jednotku na streche tieto nie... ?
Reply on: kubo_99 #151458:
1826

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.