Vladimír: A viezol si sa ty po trati pri Poluse? No a uvidíme ako dopadne Mostová-Jesenského. Malo by to byť super kvôli SF.
Andy, Tomáš: A čo je tomu 4802?
Turbo, Si: zase nezmyselná debata o rozchode.
Matus: Jasny dôkaz toho, že DPB nemá záujem vyhladávať prachy je RECAR. Keby to dali inej fa napr. Akcent media či JCDecaux tak zarobí určite viac.
Premňa je cesta MHD v rámci mesta stále pohodlnejšia ako autom. Školu mám v centre, takže nemám kde zaparkovať. Na Mickiewičovej, či Jaskovom rade by som poobede strávil mladosť. A aj keď mám zastávku priamo pred vchodom (k autu to mám niekedy ďalej) tak som rád, že ma MHD neodvezie priamo, totižto človek potrebuje aj pohyb. A proste nikto mi nevyvráti fakt, že MHD je lacnejšia. Ak človek chodí ráno do roboty a večer znej pätkrát do týždňa a cez víkend aspoň jedna jazda (priemer) tak keď si zoberem, že elina ma výjde 1500,- (podľa nových cien) tak auto nemá šancu. Veď skúste natankovať za 1500,- a jazdite 3 mesiace tak ako MHD na električenku. Samozrejme ráno nemám problém rozospatý sadnúť do busu, môžem si ešte trochu podriemať, či so zbytkovým alkoholom s čistým svedomím nasadnúť do dopravného prostriedku MHD.
Nemáte niekto fotografiu lístkového automatu. Ak áno môžete mi ju poslať na mail.
Andy, Tomáš: A čo je tomu 4802?
Turbo, Si: zase nezmyselná debata o rozchode.
Matus: Jasny dôkaz toho, že DPB nemá záujem vyhladávať prachy je RECAR. Keby to dali inej fa napr. Akcent media či JCDecaux tak zarobí určite viac.
Premňa je cesta MHD v rámci mesta stále pohodlnejšia ako autom. Školu mám v centre, takže nemám kde zaparkovať. Na Mickiewičovej, či Jaskovom rade by som poobede strávil mladosť. A aj keď mám zastávku priamo pred vchodom (k autu to mám niekedy ďalej) tak som rád, že ma MHD neodvezie priamo, totižto človek potrebuje aj pohyb. A proste nikto mi nevyvráti fakt, že MHD je lacnejšia. Ak človek chodí ráno do roboty a večer znej pätkrát do týždňa a cez víkend aspoň jedna jazda (priemer) tak keď si zoberem, že elina ma výjde 1500,- (podľa nových cien) tak auto nemá šancu. Veď skúste natankovať za 1500,- a jazdite 3 mesiace tak ako MHD na električenku. Samozrejme ráno nemám problém rozospatý sadnúť do busu, môžem si ešte trochu podriemať, či so zbytkovým alkoholom s čistým svedomím nasadnúť do dopravného prostriedku MHD.
Nemáte niekto fotografiu lístkového automatu. Ak áno môžete mi ju poslať na mail.
Vladimír
Anndy008: #15141 Veď ja som netrvdil, že je to spásonosný spôsob Len som poukázal na jednu možnosť, aby ste mali prehľad, ako to robia v KE.
k tratiam: Pokiaľ ste sa viezli po električkovej trati na Južnej triede v Košiciach po rekonštrukcii (otvorený zvršok, reko 2002) v úseku Hotel Strojár - SAD, tak musíte uznať, že lepšej trate v tejto republike momentálne niet. Zvnútra električku takmer vôbec nepočuť, zvonku ani toľko.
Jediný problém je, že električka si po trati tak perfektne "pláva", že vodiči sem-tam porušujú najvyššiu dovolenú rýchlosť, pretože majú pocit, že idú o polovicu menej ako je skutočnosť Ale to v zásade problém nie je.