ja viem, že tá trať by niečo stála, hlavne ten vyvýšený úsek a podjazd za Hlavnou stanicou. Ale keby tam jazdila každé 4min električkková súprava s kapacitou 220 osôb, by to mohlo nahradiť L34 a 83 (ich kapacita sa rovná 7,5 električkovým súpravám s kapacitou 220 osôb a ešte by ostala polovica kapacity, ktorú by mohli využívať ľudia z DNV a príp. aj Lamača)
nie, ja som mal na mysli električkovú trať, lebo 810zssk hovoril o električkovej trati Zlaté piesky - Vajnory - Rača, tak ja som pokračoval o téme projektovaných električkových tratí
v tomto meste sa dá všetko ? ale ok...
- od Hlavnej stanice pod zemou a výjazd na úroveň terénu za Sokolskou, pokračovanie v stredovom pruhu
- za Patrónkou by trať šla stúpaním do takej výšky aby mimoúrovňovo pretla križovatkou s Cestou na Červený most a prešla by na ľavú stranu mimo komunikácie, kde by bola na pilieroch (pri ceste je svah)
- potom podjazd popod diaľnicu pri portáli tunela a pokračovanie pri ulici Polianky a Harmincova k existujúcej električkovej trati
este povedz, AKO by si ju tam chcel postavit? (teda kde) - ak povies pod zemou, tak to nebude skor ako o 30 rokov (ked nevedia 20 rokov urobit trat do PE)
mohli by skôr naprojektovať nejakú užitočnú trať v centre mesta. Ja považujem za veľmi dobrú trať Hl.st. - Partónka - Polianky - Harmincova - Dúbravka, dali by sa komplet nahradiť L34,83 a tiež by to spojenie využívali viac ľudia z DNV prestupom z 20 a 22
neviem či som zle počul, ale už dávnejšie vyšlo na povrch, že v celom projekte CEPIT figuruje meno jedného stredoslováka, ktorý je alkoholik a ledva platí energie a ostatné veci dennej potreby, takže bola nejaká fiktívna spoločnosť (investor) na získanie dotácií, napísaná na daného človeka, ktorý o tom ani nevedel. Peniaze by zmizli a žiadny projekt by nebol. Čiže tá trať nemá zmysel byť realizovaná.
810zssk