Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #151282:
A kde chceš na Patrónke robiť tie obrovské estakády a nájazdové rampy? Zbúraš tú vedeckú knižnicu, či vyvlastníš Jetiho?
Reply on: no.ev.di. #151291:
lenze tu nejde tak o peniaze ako o rychlost vystavby - vsak keby to bolo len o peniazoch, tak v PE mas elektrickoviu siet vacsiu ako 1 usek
Reply on: MatejBA #151285:
ja viem, že tá trať by niečo stála, hlavne ten vyvýšený úsek a podjazd za Hlavnou stanicou. Ale keby tam jazdila každé 4min električkková súprava s kapacitou 220 osôb, by to mohlo nahradiť L34 a 83 (ich kapacita sa rovná 7,5 električkovým súpravám s kapacitou 220 osôb a ešte by ostala polovica kapacity, ktorú by mohli využívať ľudia z DNV a príp. aj Lamača) ❗
Reply on: Emo #151287:
zabudni - vsak 133 bol predvolebny slub a ako jeden z mala aj splneny ?
Reply on: AAA #151217:
Ten človek mi za celú jeho éru pôsobenia v DPB nespravil takú veľkú radosť ako teraz. ?
Reply on: 810zssk #151224:
Ja by som tam dal radšej vybrané 20 (povedzme jeden za hodinu).
Reply on: MatejBA #151237:
Si prestúpiš. ?
Reply on: Mike #151197:
A zvysok mesta nedostane nic, lebo bude nedostatok vrakov ?
Reply on: no.ev.di. #151282:
Takze sa ospravedlnujem, nie 30 ale 50 rokov 🙂
Reply on: Mike #151197:
A máme ešte toľko CNG šerblov? ?
Reply on: TomJ #151281:
nie, ja som mal na mysli električkovú trať, lebo 810zssk hovoril o električkovej trati Zlaté piesky - Vajnory - Rača, tak ja som pokračoval o téme projektovaných električkových tratí
Reply on: MatejBA #151280:
v tomto meste sa dá všetko ? ale ok...
- od Hlavnej stanice pod zemou a výjazd na úroveň terénu za Sokolskou, pokračovanie v stredovom pruhu
- za Patrónkou by trať šla stúpaním do takej výšky aby mimoúrovňovo pretla križovatkou s Cestou na Červený most a prešla by na ľavú stranu mimo komunikácie, kde by bola na pilieroch (pri ceste je svah)
- potom podjazd popod diaľnicu pri portáli tunela a pokračovanie pri ulici Polianky a Harmincova k existujúcej električkovej trati
Reply on: MatejBA #151280:
Buď si to nepochopil dobre Ty alebo ja. Tá trať do Dúbravky by bola trolejbusová, nie električková. Čiže by šla normálne po ceste.
Reply on: no.ev.di. #151278:
este povedz, AKO by si ju tam chcel postavit? (teda kde) - ak povies pod zemou, tak to nebude skor ako o 30 rokov (ked nevedia 20 rokov urobit trat do PE)
Reply on: no.ev.di. #151278:
ano mohli by rozširiť trolejbusovú trat z Kramárov do dúbravky a spojiť ju s tratou na dlhých dieloch
Reply on: 810zssk #151276:
mohli by skôr naprojektovať nejakú užitočnú trať v centre mesta. Ja považujem za veľmi dobrú trať Hl.st. - Partónka - Polianky - Harmincova - Dúbravka, dali by sa komplet nahradiť L34,83 a tiež by to spojenie využívali viac ľudia z DNV prestupom z 20 a 22
Reply on: no.ev.di. #151275:
Ten projekt nebol viazany na CEPIT, hoci ten bol urcite katalyzatorom.
Reply on: 810zssk #151274:
neviem či som zle počul, ale už dávnejšie vyšlo na povrch, že v celom projekte CEPIT figuruje meno jedného stredoslováka, ktorý je alkoholik a ledva platí energie a ostatné veci dennej potreby, takže bola nejaká fiktívna spoločnosť (investor) na získanie dotácií, napísaná na daného človeka, ktorý o tom ani nevedel. Peniaze by zmizli a žiadny projekt by nebol. Čiže tá trať nemá zmysel byť realizovaná.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.