Nikdy sa to tak nerobilo, ešte nič nedošlo, cestujúci by to aj tak nepochopili, všetci sú na obede...
Máš nejaký techniky podložený argument, prečo by sa tam tie električky mali vykoľajovať?
Mne hlavne nie je jasné, prečo počas takýchto výluk v úseku Karlova Ves - Dúbravka nemôže premávať električková linka (ak sa teda v Dúbravke nič neopravuje), veď v karloveskom obratisku sa dá v pohode cúvaním električka otočiť. Nocovať by tie električky pokojne mohli Pri kríži, so strážnikom, samozrejme. Žiadna X1 by nemusela existovať, len X4 v nejakom luxusnejšom intervale. Inak myslím si, že také opravy by sa mali zvládať aj v noci, prípadne by sa to dalo riešiť "kaliforňanmi".
Vieš možno sa to rieši preto lebo teraz keď bude jazdiť NAD budú musieť ľudia ísť cez 5 či 6 svetelných priechodov pre chodcov... Takže sa tomu ani nečudujem. Samozrejme, že ich nikto nedodržiava... Ono kebyže je Molecka spravená, že sa človek nemusí trepať cez priechody ľudia by neboli lenivý prestupovať len za to, že magistrát vymyslel už x hovadín a nikdy niečo užitočné ľudia nemôžu. Napr. po otvorení futbalového ihriska vedľa Molecky sa záhadne zákaz zastavenia skrátil z cca 150 metrov na 20 aby mali kde rodičia na ceste parkovať lebo zaparkovať v ulici by bol veľký problém. ?
neviem čo sa tu rieši volebná L133. T-bus trať na DD nie je pre srandu a zavádzanie a-bus liniek do danej oblasti čo V.I.P. (very impotent persons) nevedia pochopiť. Za ďalšie má pre DD slúžiť ako nosná t-bus linka L33, ktorá má spájať DD a Molecku. Ja neviem čo je na tom také tragické, že si nevedia dlhodielčania prestúpiť pri ceste do centra 1x v Petržke bude električka a tiež sa bude prestupovať lebo L95 zanikne a bude len nejaká jej náhrada pre úsek Technopol - Farského ako odvoz k električke, tiež si prestúpime 1x a nikto sa neposerie
A pri Malej scéne sa budú X1 a X4 ako točiť? Okolo Eurovey? Veď to by mohli brať cestujúcich až tam. Alebo sa pôjdu otočiť na bývalú konečnú L133 pred SND?
No dve výluky elín K.Ves a Dúbr. - tušim kvoli prestavbe križovatky Molecka - Karloveska pre Lidl a kvoli trolejovaniu obratiska - Riviera - boli riesene tak, ze X1 a 133. Prvy krat boli na 133 25Tr, druhy krat ik 435, lebo sa ani neslo hore Moleckou ale po tej ul. ako chodi 32 smerom na HlSt.
Ale to išli aj X1 aj 133 po Novy most, lebo eliny chodili cez tunel...
Teraz by to 25Tr neutiahli a 133 musi chodit na Malu Scenu kvoli prestupu na eliny (aj ked "velmi sikovne" sa Nm.L.Stura vyhne 16tka...)
Teda 133, by zhltla 5 vozov v lepšom prípade, ale zrejme 6... a tých 6 busov pôjde na X4,
s tým že na DD žiadne zmeny (z pohľadu grf. by si napr. musel nejako vhodne zakomponovať aj 32/4...)
wtf? Vsak to uz aj Low Cost Tedomy maju aspon sklenene vyplne pri dverach a SOR je predsalen vacsi vyrobca ako Tedom a "hodi" tam styl ala "TamBus minuleho tisicrocia" ?
Vsak preto ak by bolo napr. 10 na X1 a 10 na X4 (vozov), tak by stacilo dat 15 vozov na X1 (5 sa usetri z tych "Extra" nasadenych) a 133 by utiahla cele dlhe diely sama (co mas cca 20000+ ludi co je nezanedbatelne) - ak k tomu das CapaCity na X1 ... ?
V TV BA vraveli, že idú do premávky už od 1.7. takže je to možné nakoľko bude aspoň do vyradenia nejakých Ikarusov pomerne dostatok vozidiel. ? Ale každý boží rok opravujú ten oblúk pri Riviére a nikdy ho pri prestavbe Molecky nezväčšili... ☠
Ak DPB tento rok už väčšiu obnovu vozového parku neplánuje a budúci rok sa chce zamerať na električky, čo tými 15 Mercedesmi a 60 Sormi čo sú už tu, respektíve ešte prídu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.