Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #151074:
Bolo to tu už zopakované aspoň dvadsaťkrátm tak skúsime verzálky: KAŽDÝ TAM MÁ TO, ČO SI OBJEDNAL.
Reply on: Majo #151089:
na čo nad tým tak špekulujete, lepšie NAD ako ked sa maju otacat eliny v obratisku v KV a ludia maju prestupovat, tam bude interval spojov 7-8min dokopy x1 aj x4
Reply on: Emo #151063:
Pre Veľkého Kartografa dv.or.ny.ag.u úplne zásadný problém ? .
Reply on: AAA #151088:
Pri operatívnych výlukach sa tak niekedy jazdilo a nič sa nevykoľajovalo.
Reply on: Majo #151087:
Tak tieto výluky, kde sa 3 dni opravuje 30 m trate fascinujú aj mňa. Kaliforňan by bol OK, ale to cúvanie cez obratisko u nás v BA, no neviem neviem, ako by to dopadlo.
Reply on: Mischo1 #151086:
Nikdy sa to tak nerobilo, ešte nič nedošlo, cestujúci by to aj tak nepochopili, všetci sú na obede...
Máš nejaký techniky podložený argument, prečo by sa tam tie električky mali vykoľajovať?
Reply on: Majo #151085:
tam by sa vykolajilo strasne vela elektriciek, nieje to dobry napad....
Reply on: Mike #151078:
Mne hlavne nie je jasné, prečo počas takýchto výluk v úseku Karlova Ves - Dúbravka nemôže premávať električková linka (ak sa teda v Dúbravke nič neopravuje), veď v karloveskom obratisku sa dá v pohode cúvaním električka otočiť. Nocovať by tie električky pokojne mohli Pri kríži, so strážnikom, samozrejme. Žiadna X1 by nemusela existovať, len X4 v nejakom luxusnejšom intervale. Inak myslím si, že také opravy by sa mali zvládať aj v noci, prípadne by sa to dalo riešiť "kaliforňanmi".
Reply on: Marek1978 #151082:
za tu cenu sme mohli mat aj Solarisy ? zaujimave, ze ked tolko chceli klimatizaciu, tak x vozov kupili bez nej, hoci bola viac-menej zadarmo....
Reply on: no.ev.di. #151081:
Vieš možno sa to rieši preto lebo teraz keď bude jazdiť NAD budú musieť ľudia ísť cez 5 či 6 svetelných priechodov pre chodcov... Takže sa tomu ani nečudujem. Samozrejme, že ich nikto nedodržiava... Ono kebyže je Molecka spravená, že sa človek nemusí trepať cez priechody ľudia by neboli lenivý prestupovať len za to, že magistrát vymyslel už x hovadín a nikdy niečo užitočné ľudia nemôžu. Napr. po otvorení futbalového ihriska vedľa Molecky sa záhadne zákaz zastavenia skrátil z cca 150 metrov na 20 aby mali kde rodičia na ceste parkovať lebo zaparkovať v ulici by bol veľký problém. ?
Reply on: no.ev.di. #151080:
Na rovinu, za tu cenu sa nedali cakat zazraky. Hlavne, ze mame nove klbaky.
Reply on: Mike #151078:
neviem čo sa tu rieši volebná L133. T-bus trať na DD nie je pre srandu a zavádzanie a-bus liniek do danej oblasti čo V.I.P. (very impotent persons) nevedia pochopiť. Za ďalšie má pre DD slúžiť ako nosná t-bus linka L33, ktorá má spájať DD a Molecku. Ja neviem čo je na tom také tragické, že si nevedia dlhodielčania prestúpiť pri ceste do centra 1x ❗ v Petržke bude električka a tiež sa bude prestupovať lebo L95 zanikne a bude len nejaká jej náhrada pre úsek Technopol - Farského ako odvoz k električke, tiež si prestúpime 1x a nikto sa neposerie
Reply on: MatejBA #151074:
tiež som sa divil, že čo za dosku to tam kuká ? to vyzerá jak kuchnská doska z pred 20 rokov ?
Reply on: Mike #151078:
A pri Malej scéne sa budú X1 a X4 ako točiť? Okolo Eurovey? Veď to by mohli brať cestujúcich až tam. Alebo sa pôjdu otočiť na bývalú konečnú L133 pred SND?
Reply on: MatejBA #151072:
No dve výluky elín K.Ves a Dúbr. - tušim kvoli prestavbe križovatky Molecka - Karloveska pre Lidl a kvoli trolejovaniu obratiska - Riviera - boli riesene tak, ze X1 a 133. Prvy krat boli na 133 25Tr, druhy krat ik 435, lebo sa ani neslo hore Moleckou ale po tej ul. ako chodi 32 smerom na HlSt.
Ale to išli aj X1 aj 133 po Novy most, lebo eliny chodili cez tunel...
Teraz by to 25Tr neutiahli a 133 musi chodit na Malu Scenu kvoli prestupu na eliny (aj ked "velmi sikovne" sa Nm.L.Stura vyhne 16tka...)
Teda 133, by zhltla 5 vozov v lepšom prípade, ale zrejme 6... a tých 6 busov pôjde na X4,
s tým že na DD žiadne zmeny (z pohľadu grf. by si napr. musel nejako vhodne zakomponovať aj 32/4...)
Reply on: Trolleybus #151068:
Hej, na elektičky aj trolejbusy, o dva roky na ufá a o 3 na lode...
Reply on: Mike #151044:
Aj na 78 ?
Reply on: MatejBA #151074:
Stačilo si objednať niečo iné. V Prahe tam budú mať sklo tu vravel niekto minule. ?
Reply on: Marek1978 #151051:
wtf? 😃 Vsak to uz aj Low Cost Tedomy maju aspon sklenene vyplne pri dverach a SOR je predsalen vacsi vyrobca ako Tedom a "hodi" tam styl ala "TamBus minuleho tisicrocia" ?
Reply on: kubo_99 #151052:
Dve sorky sa ťukli, ešte dávnejšie ? jedna pokiaľ viem ma stále rozbité čelné sklo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.