Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Turbo #15105:
Uplne suhlasim 🙂 🙂 🙂 Vcera som o niecom podobnom pisal aj ja (Raciannske myto atd ) S tym Polusom mas uplnu pravdu. Byvam nedaleko odtial a casto tam chodim je to fakt hrozne. Tiez je tam aj blba zastavka 50 smerom do Auparku kedze je sucastou chodniku. 50 blokuje cestu a jeden pruh takze=zacpa. Je tiez paradox ze pred Polusom je obrovsky travnik, mohli ho obetovat a rozsirit cestu a posunut a rozsirit zastavku pre elektricku to iste je aj na druhej strane kde je tiez obrovsky chodnik.
Reply on: Andy #15083:
Som si isty. Typ B 40 sa vyrabal neskor, ma aj odlisny vzhlad, co sa da spoznat aj na tom vraku. Popisy oboch vozov aj s fotkami su napr. v atlase trolejbusu.
Reply on: novacik #15104:

Samozrejme ze udrzba je lepsia. A otvoreny zvrsok vobec nie je hlucnejsi, to je fama. Bohuzial som sa dopocul take obvinenia od roznych "tiezodbornikov", ale ak je vlnkovita kolaj, tak je jendo ci bude na otvorenom zvrsku alebo zatvorenom. Rachotit to bude rovnako. Co sa tyka trate za Jurakom smerom na Zlate piesky, tak cast je stavana z velkoplosnych panelov BKV s blokovymi kolajnicami B1. To by potrebovalo kompletnu vymenu (a pri tej prilezitosti predlzenie do zony Tuhovske). Oblasto Polusu by som riesil so zatravnenym zvrskom. Ale pri tej prilezitosti by som posunul zastavku smerom do mesta pred hlavny vchod Polusu. Teraz si neodpustim jednu poznamku: PRECO SA TA ZASTAVKA NEPOSUNULA UZ PRI REKONSTRUKCII? HLAVNE ZE SA ZNIZILA OSOVA VZDIALENOST TRATI. A VSEOBECNE, PRECO NIE SU TIE ZASAVKY SIRSIE??? A ESTE JEDNO: PRECO SA DO ZASTAVKY SMEROM OD MESTA NEVOJDU DVA DUPLAKY TAK, ABY SA TAM DALO V POHODE VYSTUPOVAT? Staci sa ist pozriet a behom 5 minut sledovat, ako ludia behaju po trati.... KTO TO NAPROJEKTOVAL???? AKY "TIEZODBORNIK"? VOZI SA ON V MHD? VIE CO JE TO PESIA DOSTUPNOST? KEDY NAPOSLEDY VIDEL ELEKTRICKU ZVNUTRA? A NECH SI TERAZ SADNE ZA PANEL ELEKTRICKY A NECH SA POZRE, AKO DOBRE VIDI ZA OPROTIIDUCIO VOZ KED ZNIZIL OSOVU VZDIALENOST. AKO RYCHLO SI VSIMNE POTENCIALNEHO CHODCA, KTORI SA VDAKA NEZMYSELNE NAPROJEKTOVANEJ ZASTAVKE MOZE VYNORIT SPOZA KAZDEHO VOZA??? AKO RYCHLO ZABRZDI? Toto ma vyatca do vyvrtky, taketo "odborne" projekty.... Toho cloveka by mali okamzite vyhodit, to co predviedol je nanajvys neprofesionalne. Pytam sa: Vie on vobec co obnasa taka elektrickova trat? To je taky lenivy aby si zistil pesie trasy v okoli Polusu. Totiz tie co tam boli pred jeho vystavbou uz vobec nie su aktualne. Inkompetencia, nic ine ako inkompetencia a ignorancia, stavim sa ze ten projektant ma osobne auto, a vobec ho nezaujima ten, kto musi slapat zo zastavky. A vodic elektricky uz vobec nie, vsak nech dava pozor, ked niekoho zrazi, je to iba jeho vina.... Omyl! Ked je naprd naprojektovana trat, tak je to aj vina projektanta. Lebo za prve umiestnil zastavku mimo pesich tras ludi, za druhe znizil osovu vzdialenost trate, pricom sa zastavkove ostrovceky nerozsirili (je tam teraz kus nicoho medzi zastavkou a cestou...), a za tretie svojim konanim preukazal nezaujem a neschopnost riesit veci. Totiz spravil kopiu toho co tam bolo predtym, iba so snizenou osovou vzdialenostou. Nema ziadnu predstavu o tom, ako su dennodenne ohrozeny ludia, ktori samozrejme pojdu najkratsou moznou trasou na zastavku, a aky stres maju vodici elektriciek, ked s prstami na zvonceku a nohou nad brzdou musia sledovat kazdy pohyb na trati. A to nehovorim o tom, ze rozumny projekant by tam zvolil zatravneny zvrsok. A o zastavke pri Kuchajde radsej ani nebudem hovorit....

Na obchodnej som aj ja za zatvoreny zvrsok, ale urcite nie panelovy, kludne sa tam daju vlozit aj dlazdice, ktore budu urcite ovela krajsie.

Na zaver mi dovol jednu otazku: Si zamestnancom DPB, ked ako pises, si zakotvil pri kolajach ale s mensim rozchodom ako zeleznicnym....
Reply on: Turbo #15075:
Suhlasim s Tebou. Otvorene SL je super vec - hlavne z dovodu udrzby a pripadnych oprav. Uznavam, niekde to naozaj nie je mozne (napr. taka Obchodna ulica, alebo oblast POLUSu), ale je vela usekov, kde zakryte SL je uplne zbytocne.... Napr. taka Vajnorska od Jurajaku smerom von z mesta....Ale bolo by uplne super, ak by Magistrat bral do uvahy tieto veci a tvrdosijne nenastojil na zakryti kolaji....Asi sa cudujes, preco som taky nespokojny...vies, dlhe roky som pracoval na zelezniciach a po kratkej asi sedemrocnej prestavke som zakotvil tiez pri kolajach, ale s mensim rozchodom, ako je zeleznicny.
V Košiciach sú na rozhraní "časových zón" robené chronometráže tak, že spoj sa riadi podľa tej časovej zóny, v ktorej vykoná väčšinu jazdy.
Tzn., že ak je jeden režim do 6.00 a ďalší po 6.00h, tak spoj s jazdnou dobou napr. 25´ s odchodom o 5.50h sa riadi už jazdnými časmi nasledujúceho režimu, t.j. ako keby už bolo 6.00.
Ak by ale šlo o nejakú krátku linku s trasou 10´, tak by o tom istom čase šla ešte podľa režimu do 6.00h. Dúfam, že som to napísal zrozumiteľne.
Clanok v eTrende ohladom financovania MHD.
http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=24175

bol tu uz spomenuty skor, ale len ako odkaz na tlacenu verziu..

btw vsimnite si odkazy na dolnej casti strany... ako "Bratislavska mestska hromadna doprava" je link na www.imhd.sk :)))
Reply on: J #15087:
Ta ked viete, ze chronometraze su zle, tak viete aj, co s tym - a ziadnu radu vam netreba.
Andy: no dobre ale na bicykli predsa mas väčši problém dodržiavať nejaký stabilný výkon, jeden den ti nerobiproblem ist 30km/h a druhy mas mensiu krizu a ides len 25km/h. Boha veď keď sa to dá v Prahe?!

Som rád, že ten I415 bude O.K. aspoň dúfam. To namiesto toho TAMu mali hento zrekonštruovať. Najlepšie by bolo, keby zrekonštruovali všetko čo je v ohrade 🙂 ale no money no funny.

m@rtin: Popiš pražský systém chronometráži.

Tomaš: ale niekto tu písal, že jeden I435 je už navrhnutý na vyradenie. O tom nevieš či je to pravda.

KLF: Ale veď Tomáš to nemyslel nijak zle, bola to obyčajná ftipná poznámka. Takých povieš aj ty, aj ja dosť. 🙂 Aký by bol svet bez humoru?!
Načo všetko sa dá využiť trolejbus...
Reply on: J #15087:
By si sa cudoval ake je to robit chronometraze. Neskusal si to niekedy napr. na bicykli? Ja si obcas robim svoje bicyklove "linky", spravim si aj chronometraz, lenze po troch jazdach na danej "linke" zistim, ze nie je mozne spravit uplne idealnu chronometraz.
A najvacsia blbost v DPB je, ze jednotlive casove zony ci ako sa to vola platia len pre odchody z konecnej. To znamena, ze podla pravidiel by sa na velmi dlhych linkach s velmi kratkym intervalom pred cielovou zastavkou mohli dokonca dva vozy aj predbehnut. To uplne sprosty system.
Reply on: J #15090:
To co je v ohrade nie je vsetko na vyradenie.. Casto tam byvaju vozy, ktore cakaju na opravu atd.. Takisto vyradene vozy nemusia byt vzdy v ohrade.(V areali JD je dost vrakov aj mimo ohrady)
Good night.:-O:o)
Reply on: KLF #15094:
Ked sa vyhrazas v poriadku....Ja si problemy nerobim ja ti len priamo odpovedam:-P
Reply on: Tomas #15093:
hlavne si problemy nerob ty suhajko... dobre ti radim. Mam kamarata Marlbora.... kamosko. Sa spytaj Anndyho008....
Reply on: KLF #15092:
Ak mas problemy tak v com:-D
Reply on: Tomas #15091:
Aby si ty nemal dlhodobejsiu odstavku tu na diskusii suhajko...
Reply on: J #15090:
Neboj!!To by si Dopravny podnik nemohol dovolit zrejme to bude nejaka dlhodoba odstavka vozu:-)
V tej ohrade som videl aj I415 to je tam omylom alebo je naozaj na vyradenie?!
Reply on: J #15087:
Presne tak tam kde je mala vzdialenost daju 2-minuty a tam kde ma vacsiu vzdialenost tak to spravia na nezvladnutie.Proste robil to ten kto v zivote autobusom nesiel:-O
Reply on: KLF #15086:
Humor cloveku niekedy skodi:-D;-D

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.