To, že jazdá na úkor historickej električky. A keby jazdila historická električka podľa riadneho CP, ktorý by bol zverejnený na zastávkach a aj na stránakch DPB a IMHD.sk, tak by využívaná bola - tomu ver.
Rae #150861 Jezo: Ja som sa pýtal BKIS už minulý rok či bdue nostalgická linka - vraveli že bdue niekoľko krát pčoas leta historická električka jazdiť a jazdila? nejazdila. Tento rok mi vo februári odpísali že rokojú s dopravným podnikom o premávke historických vozidiel v tomto roku a keď som sa ich na to pýtal v júny tak pvoedali že ešte stále rokujú.
Čo sa týka toho výkladu, tak v roku 2008 jazdila bez výkladu a nikto nevie prečo. Lebo vodič historickej elektčky vravel, že BKIS požadovalo za výklad peniaze a na to DPB peniaze nemá, jedna zo sprievodkýň zase vravela že BKIS by bolo ochotné poskytnúť aj výklad ale DPB má zlú techniku.
Neviem kto z nich mal pravdu, ale je pravda že tá technika je o ničom - t.j. DPB nemá kvalitnú aparatúru na jazdy s výkladom a dôvod prečo to nerieši je asi ten, že sa spolieha že takéto jazdy robiť nemusí a stará aparatúra na jedno kolo so zahraničnými turistami stačí.
Ja som sa pýtal BKIS už minulý rok či bdue nostalgická linka - vraveli že bdue niekoľko krát pčoas leta historická električka jazdiť a jazdila? nejazdila. Tento rok mi vo februári odpísali že rokojú s dopravným podnikom o premávke historických vozidiel v tomto roku a keď som sa ich na to pýtal v júny tak pvoedali že ešte stáel rokujú.
Čo sa týak toho výkladu, tak v roku 2008 jazdila bez výkladu a nikto nevie prečo. Lebo vodič historickej elektčky vravel, že BKIS požadovalo za výklad peniaze a na to DPB peniaze nemá, jedna zo sprievodkýň zase vravela že BKIS by bolo ochotné poskytnúť aj výklad ale DPB má zlú techniku.
Neviem kto z nich mal pravdu, ale je pravda že tá technika je o ničom - t.j. DPB nemá kvalitnú aparatúru na jazdy s výkladom a dôvod prečo to nereiši je asi ten, že sa spolieha že takéto jazdy robiť nemusí a stará aparatúra na jedno kolo so zahraničnými turistami stačí.
Ono to zjavne do minuleho roku ani problem nebol, kedze jazdili historicaky so sprievodcom a historickym vykladom cez leto kazdu stredu a sobotu. Len mam pocit, ze to patrilo pod BKIS a oni si to aj prezentovali. Teraz to neviem najst, takze si nepamatam ani detaily.
čo sa týka historičákov, tak je dobré ich z času na čas prevetrať, aby neboli problémy potom pri nejakej plánovanej akcií. V Brne sa vraj stalo niečo s nejakým hist. exponátom koľajového vozidla pri oslavách nejakého výročia MHD a spomínalo sa tam aj to, že pri vozidle, ktoré výjde do premávky raz za rok nemožno očakávať, že bude tá jazda bez problémov. Teoreticky by mohli jazdiť historičáky cez víkendy od 1.5 do 30.9 a v dňoch 23.12 až 27.12. (niečo ako historické jazdy na Vianočné sviatky), aj keď neviem či by nebol problém so solením ciest, či by to s historičákmi riskol dakto ich hodiť do tej zimy von...
áno, všetko nech sa dotuje samo ? keď sa peniaze rozfrcali na iné kraviny ako to je za Fica zvykom, okrem toho v TN kraji po HZDS prebral leaderskú pozíciu Smer, takže o to väčší špecialisti
Čo sa týak tej železničnej trati vtip je v tom, že okolité obce dopravu radi obnovili ale nemajú na jej prevádzku peniaze, aj VÚC by ju možno rada obnovila ale peniaze na ňu dať odmeita. teda aspoň tak sa písalo na vlaky.nete.
neochvejná logika dopravcov proste ? neplánovala VÚC na tej trati prevádzkovať dopravu? Myslím, že čakať od dopravcu, že požiada o peniaze od štátu sám od seba je zbytočné. VÚC by si mali takéto veci v záujme zachovania kvality dopravy režírovať radšej sami čo sa týka osobnej dopravy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Padrex