Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Od pondelka na BA VUCkou dotovanej trati Zohor.-Z.Ves začína jazdiť 813-913. ? Keby niekoho zaujímalo...
Reply on: anbis #150812:
Ale keby boli označené tabuľkou s trasou, alebo plagátom Rendezu ľudia by vedeli trasu a sprievodkyňa by nemusela kecať jak zahraničný literát Palacky.
SAD TRNAVA, a.s. prijme do pracovného pomeru :
Odborného referenta pre rozbory MHD
Dispečera PD
http://sadtrnava.sk/viewpage.php?page_id=18
?
Reply on: Trolleybus #150804:
ja som sa úplnou náhodou tou električkou v nedeľu viezol (potreboval som sa dostať z Rače do Krasňan, čakám na Detvianskej a čo zrazu prišlo ☺ ). Nebola nijak označená (preto som aj ja váhal, či nastúpiť, keďže mojím cieľom nebolo to podujatie ani nič také), ale pani sprievodkyňa v prvom vozni - zrejme po zhliadnutí udivených pohľadov zo zastávky - kľudne si nastúpte, ideme po Špitálskej atď. Toto potom opakovala aj na ďalších zastávkach, ľudia najprv na električku pozerali ako teľa na nové vráta, ale po ubezpečení sprievodkyňou, že je to zadarmo ? a že idú do centra, postupne ľudia pristupovali... to isté sa opakovalo až po peknú cestu, kde som vystúpil.
Reply on: no.ev.di. #150806:
Rozdiel medzi Clm a Blm spočíva akurát v období, do ktorého podoby vozidlo uvádzam. Fyzicky je to stále jeden a ten istý prívešák.
Reply on: N/A #150809:
ja zase navrhujem takéto linky vzorne označiť a bdue všetko ok.
Reply on: Trolleybus #150808:
ja navrhujem taketo linky zrusit a bude pokoj ?
Reply on: Hug0 #150807:
To si teda nemyslím. Zoberme si napr. viedenský tramwaytag. Tam sú tie historické električky tiež označené tabuľkou s trasou linky a tiež by mohli povedať, že tý čo o tramwaytagu vedia tak bez problémov nastúpia. Takže teraz si zadrel. ?
Reply on: Trolleybus #150804:
Ty čo vedeli o akcii na rendezi tak nastúpili do električky bez problému. Takže to označenie by tam bolo zbytočné.
Reply on: Trolleybus #150805:
tú súpravu M131 s prívešákmi máš zle, keby som nefotil a nemal tu v PC teraz všetkych fotky Hurvínkov s prívešákmi, tak by som ti veril, ale máš prehodené dve M a jeden prívešák bol CLm - to bola tá 3. trieda
Reply on: no.ev.di. #150796:
Aby som bol presnejší a úplný medzi Hlavnou stanicou a Rendezom jazdilo:
- v sobotu: M 262.007 + 1 Balm + M 274.004
- v nedeľu: M 131.1053 + BDlm + M 131.1443 + Blm + M 131.1125

V sobotu ráno išiel z Petržálky mimoriadny motorový vlak v zložení: M 131.1053 + BDlm + M 131.1443 + Blm + M 131.1125 a medzi Trnavou a Rendezom išiel v nedeľu mimoriadny motorový vlak v zložení M 262.007 + 1 Balm + M 274.004.
Čo sa týka kyvadlvoej dopravy na Rendez v podobe historických vozidiel MHD nevšmli ste si, že to už nie je také ako kedysi?

Čo sa týka historického autobusu - ten býva každoročne vzorne označený tabuľkou H56 a v poslednom období aj oficiáknym plagátom Rendezu. O historickej električke sa to ale povedať nedá. V minulosti mala električková súprava DPMB 38 + SGP 135 nad oknom pripevnenú kovovú tabuľku Depo Východné / Námestie Ľ. Štúra - avšak v poslených rokoch sa táto tabuľka už akosi nepoužíva. Minulý rok bola táto električka vzorne označená oficiálnym plagátom Rendezu a bolo v nej aj niekoľko letáčikov s programom podujatia. Tento rok však údajne personál električky zakázal dať takéíéto materiály do električky a tak jazdila električka celý víkend bez označenia.

P. S. na Námestí Ľ. Štúra sa v sobotu doobeda nachádzal cestovný poriadok električky ale popoludní tam už nebol ❓
Reply on: no.ev.di. #150796:
V sobotu jazdilo: M 274.004 (Modrý šíp) + prívešák (Trpaslík) + M 262.007. Modrý šáp ťahal súpravu smerom na Hlavnú stanicu, M 262.007 na Východné.
Reply on: S499.1023 #150799:
ďakujem ? mne to prišlo, že to boli prvé Bardotky, čiže vlastne 749 sú reko z 751 a 750 sú zo 753

Re #150800 S499.1023: ee, teraz pozerám fotky celej súpravy, vozeň po vozni a nemá pravdu ani jeden z nás ? radenie bolo takéto : M131.1443+BDlm 6-2083+M131.1053+CLm 5-2145+M131.1125. Prvý menovaný bol vpredu pri jazde na HL.st z Výchódného, len posledný menovaný mu pomáhal vycúvať z areályu výstavy a ten ťahal potom vlak z Hl.st. na Východné, prvý menovaný ho po príchode na Východné zatiahol do areálu výstavy

Re #150801 S499.1023: takéto technické detaily neovládam, ale ďakujem ti, teraz aspoň budem vedieť nejaké tie rozdiely aspoň matne
Reply on: no.ev.di. #150796:
Aký chaos? V čom je problém? Šotouš a nepozná Kryšpínovo číslovanie?
749 = nemá Kryšpínovo číslo, vznikla až po prechode na "počítačové" označenie.
T478.1 = 751 = bardotka
T478.2 = 752 (751 bez parného generátora, preto sa jej na Slovensku hovorí Pegas ? )
750 = zjednodušene povedané 754 vyrobená zo 753 (rozdiely tam sú, ostalo napr. volantové ovládanie namiesto pák, nemá ARR, chýba skratovač kúrenia, nižší výkon)
T478.3 = 753 = okuliarnik s parným kúrením
T478.4 = 754 = okuliarnik s elektrickým kúrením
Reply on: no.ev.di. #150796:
Pätica spriahnutých M131.1??? A nebolo to tak M131.1+Blm+Blm+Blm+M131.1 ? ?
Reply on: no.ev.di. #150795:
Rad 749 vznikol z radu 751 rekonštrukciou z parného kúrenia na elektrické. Keďže vznikol až po rozpade Československa a to v jeho západnej časti, nemal sa ako vyskytnúť na Slovensku ? .
Reply on: ufo #150797:
ono sa tie nátery menili... aj Čmeliaky boli žlto-červené a neskôr v 90. rokoch ich pretierali na bielu-zelenú-červenú, aspoň mne sa tak zdá, lebo ako malý som videl veľa Čmeliakov v červeno-žltom vyfarbení a v druhej polovici 90. rokov sa začali strácať. 753 mali ale inú farebnú schému než 750 a 754, tým ich bolo ľahko odlíšiť od seba. 750,753,754 a 756 sú Okuliarniky a 749,751 a 752 sú Pegasy,Bardotky a ešte neviem aké prezívky majú tieto rušne.
Reply on: no.ev.di. #150795:
Všetky boli červené a červenožlté. ?
753 nie je okuliarnik? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.