...ak sa v nejakom príspevku vyskytujú slová bežne používané v súvislosti s mhd, nemusí to nevyhnutne znamenať, že príspevok súvisí s mhd... ?
keby úroveň mhd v ba "tak nejako" korešpondovala s úrovňou tohto fóra, stretli by sme abus ca 2x denne, a to by sme museli mať k@&a šťastie...
ma toto forum nejakeho moderatora? preco nemaze prispevsky, ktore sa vobec netykaju poblematiky MHD? uroven tohoto fora dosiahla uplne dno, tak nejako koresponduje s urovnou MHD v BA.
jednoducho - kde je vôl, tam je cesta
niežeby boli radi, že odtiaľ odpratali 28čku, ale oni si tam šupnú ďalší bus...
keď už musí byť, nech sa točí aspoň na vazovke a môžu cez prázdniny zrušiť 94ku...
Re #150738 Peon: 11/2005: "a premavku linky MHD na Viedenskej ceste si mesto nezela, nakolko ide o skludnenu rekreacnu zonu a v konecnom dosledku to je nasyp dunajskej protipovodnovej hradze." a preto tam je teraz parkovisko namiesto cyklocesty ?
Práveže takéto dlhé čakania odlákajú cestujúcich z MHD, pretože za ten čas, čo čakajú na prestup sú autom v cieli.... Vrchol je, že ja sa domov do Vlčieho dostanem niekedy z Dúbravky rovnako (alebo porovnateľne) rýchlo, ako z Ružinova, lebo jednoducho všade alebo sa dlho presúvam medzi zastávkami, alebo dlho čakám...
Ináč Slovnaft počas víkendu nejak extra tú MHD nepreplňuje, frekvencia vo Vlčom je dosť malá... Takže predpokladám, že ak by Slovnaftári prestali jazdiť MHD, tak by sa na L70 dal aj cez víkendy ráno interval 20 min. a bolo by... Iné je cez pracovný deň, ale tam je to tiež také nárazové, málokedy sa mi stane, že musím v špičke v L70, 74 alebo 87 stáť...
no ale nie je ani vhodné aby L70,74 a 87 boli napasované na L77, čiže aby všetko prišlo 10min pred odchodom L77. Ak je to ale taká oblasť, že tu ľuďom postačuje, že si musia na ďalší spoj počkať v sedle cca 10min (napriek tomu, že tam premávajú 3 linky) a cez víkendy aj 20min, ak nie viac a viac menej sú tie linky nastavené pre pracovníkov Slovnaftu, bez ktorého by možno ani nebolo toľko spojov, aj keď sa aj existujúce linky kapacitne oslabili výrazne v porovnaní s minulosťou.
Návrh nie je zlý, ale aj tak... Treba myslieť aj na to, že by sa zišli aj prípoje na L77, ktorá sa musí aj stíhať otočiť na Spaľovni/Lodenici a znova stíhať prípoje vo Vlčom... a na tekéto "rozhádzané" odchody by sa ťažko napasovala... Viem, že čakanie spojov navzájom je dnes utópia, ale môj návrh by bol jednoduchší, boli by iba minimálne zmeny...
P.S.: Môžem poprosiť ostatných, aby to tu nezahlcovali politikou, toto je totiž dopravné fórum a nie je dobré, keď sa musím preklikávať cez celú stranu politiky k doprave... Vďaka
Nechápem prečo nemohla ísť v jednom smere po Viedenskej ceste (keďže tá je jednosmerná) a Divadlo Aréna by mala iba ako priebežnú konečnú. Späť by išla okolo Auparku, kde by tak ako 184-ka vyšla hneď na Nový Most.
Na Viedenskej ceste mala totiž kedysi ex-linka 82 niekoľko zastávok na znamenie (napr. aj pri zadnej časti Incheby). Im táto nová 82-ka vôbec nepomôže.
Na kerú Máriu tam pôjde obchádzkovo cez zastávky Dvory, Hálova, Jungmannova, Farského?
a v 2006 neboli antiDzurindovské masmédiá? To bolo vtedy všetko úplne košér, keď si Fico otieral papuľu do vlády a iba na tom postavil svoju kampaň. Zatiaľ čo Fico bol hubatý, sprostý a nadával novinárom a všetkým, kto mu oponovali, tak Dzurinda nejak debilnel posledné dva roky čo bol vo vláde, teda po 6 rokoch a to si nechcem predstaviť čo by robil Fico po 6 rokoch vládnutia. Voliči Smeru vrátane teba vidia iba to čo Fico natrepe, prečítaš si z novín maximálne pár citátov od Fica, potom večer v TV novinách nejaké jeho žvásty a máš svoju Smerácku dávku. Sa skús okrem toho sfanatizovania Ficom aj pozrieť na reálne výsledky. Fico pixoval, že Dzurinda zapredal Slovensko, ale čo bránilo Ficovi sem pritiahnúť investorov? Nič, namiesto toho ešte odtiaľto odišla kopa podnikov. Ty ho volíš pre pekný úsmev, či sa ti páči Kaliňák alebo Počiatek? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk