obstaravat bude aj BASK: http://www.e-vestnik.sk/Vyhladavanie/Oznamenie#EVestnik/Detail/14615
Zriadenie jednotného tarifného systému u dopravcov v pôsobnosti Bratislavského samosprávneho kraju. Zavedenie plnej tarifnej integrácie implementáciou príslušnej technológie pre všetky dotknuté subjekty.
Mesto platí iba 5% z tej sumy, zvyšok ide z Eurofondov ? ZÁMINKY pre emtrest sú nasledovné:
1. keď bude BID bude jednotná tarifa. To znamená, že keď dnes majú u SL elekronické peňaženky, tieto musia byť pri BID použiteľné všade = aj pri DPB.
Aby sa dali označovať vo všetkých vozoch DPB elektronické peňaženky (viď KE - priložte kar tu) - treba nové označovače. Súčasné palubné počítače by s novými označovačmi nevedeli kounikovať, treba aj nové Palubáky
2. súčasné bububse palubáky majú už cca 22 rokov = sú morálne zastaralé, nejdú s dobou a treba ich vymeniť.
a dufam ze kvoli tomu vymenia aj vsetky transparenty na vozidlach!!! a chape niekto naco su citacky nezkontaktnych kariet (mifare kariet??? ktore su uz znacne technologicky zastarane a NEBEZPECNE??? takze do par rokov mozme cakat dalsiu "modernizaciu") - jednak hadam niekto nechce aby v bratislave kazdy prikladal kartu a platilo sa za jazdu, to snad nemyslia vazne, chcu menit tarifu??? zrusit mesacne? trojmesacne a rocne predplatne??? ak nie, tak naco su citacky bezkontaktnych kariet??? poslat do riti vsetkych...
neuveritelne, 150milionov na novy tarifny system!!! nove palubne pocitace??? to snad nemyslia vazne... tu si kazdy v statnej sprave robi co chce, ziadna sukromna firma si nedovoli takymto sposobom menit informacne systemy, ale platca dani na slovensku, ten zaplati vsetko...
Mohol by mi niekto napisat kam by som mal poslat pochvala alebo staznost aby sa to dostalo k vedeniu alebo aspon k niekomu pompetentnemu . Kto vyvodí následky. Za odpoved Dakujem.
Na to som myslel, ale mam pocit, ze tam nieje vhodne parkovacie miesto pre vozidlo inkasohliadky, a tym padom je to neuskutocnitelne. To parkovacie miesto je totiz nevyhnutna podmienka. Aj ked zas tu vynimocne uznavam, ze tam sa inak ako autom dostat neda.
buspruh - na dodržiavanie by stačila zo začiatku jedna zelená hliadka a po 2-3 dňoch napomínania by z nej mohli spraviť inkasnú hliadku
(de)bilboard - pevne verím, že pri stavbe eliny sa im "náhodou" posunú papiere a trasa pôjde práve cezeň tiež by bolo zaujímavé, či na to vôbec majú stavebné povolenie + či náhodou neexistuje nejaká norma, podľa ktorej majú byť reklamné pútače X metrov od kraja vozovky z dôvodu nerozptyľovania pozornosti... (alebo to platí iba mimo obce?)
a celkom by ma zaujímalo aj to, ako sa "montuje tarifný systém" ?
no ale nečuduj sa, namontovať nejakých 8 označovačov do busu, veď to predsa zaberie určite veľa času - určite je to oveľa viac ako "generálne vyčistenie a dezinfekcia 10-15 vozidiel za jeden deň" - hádam nechceš, aby ich montoval superzáhradkár osobne
Re buspruh: Tiez ma napadlo, ze by tam mohli namalovat buspruh od odbocky na Pristavny most, po pripojku z Einsteinovej. Ale asi by zo zaciatku bolo velmi problematicke jeho dodrziavanie.
Re najazd na stary most: Vecer vecer tam uz bola postavena noha mega/super/giga/big-boardu a vedla bola zmontovana samotna plocha. Takze tipujem, ze dnes rano to uz aj zavesili na vrch.
no a po politickom okienku naspäť k doprave
vedel by mi niekto vysvetliť, prečo sa 95 smer mesto točí cez železnicu a nejde rovno cez Bosákovu, čo by bolo zrejme aj kratšie? teraeticky je možné zdržanie na semaforoch na Bosákovej, ale zase pri otočke robí dlhšiu cestu...
+ keď sa teda teraz točí a na Apollo ide z prípojky, nedal by sa ten pravý jazdný pruh, ktorý je asi od polovice až po prípoj zatarasený značkami, premaľovať na buspruh?
druhá vec - včera ráno niečo začali zmontovávať pri nájazdovej rampe na Starý most (pri zast. Farského pre N80 smer mesto) to už má byť niečo s pripravovanou traťou alebo nejaký nový bilboard?
Prečo nie sú v prevádzke nové a-busy:
Montujeme ešte tarifný systém, palubné počítače a označovače (3 mesiace?), ale v priebehu júna určite v prevádzke budú ? ? ?
neviem, či existuje inštitút "doplňujúce voľby" do NRSR, zrušiť voľby by sa zrejme nedali, takže reálne ostáva iba zníženie kvóra. väčšia sranda (aj keď asi nereálna) by bola, keby napr. do NR kandidovalo x strán, pričom počet kandidátov dohromady na všetkých kandidátkach by bol nižší ako 150 - potom by vznikol problém
Re #149777 Viliam22: wow, to bude zážitok - 17xx 27xx 36xx
"Pre fanúšikov a divákov budú v rámci Majstrovstiev Európy k dispozícií posilnené spoje - autobusy Dopravného podniku Bratislava, ktoré budú premávať na pohon CNG" - čo dajú tedomy, solarisy, či nebodaj vrakosy ?
NR SR má mať podľa Ústavy 150 poslancov, a preto by sa to muselo riešiť buď
a) znížením kvóra ostatným stranám, aby tam tých 150 ľudí sedelo,
b)doplňovacími voľbami, alebo
c) zrušením volieb a vyhlásením nových volieb.
Obrovsky OT:
Zaujimava otazka. Obzvlast ak ma Paliho strana tusim len jedneho kandidata. Takze aj keby dostali 90% hlasov, nemohli by obsadit viac ako to jedno kreslo v parlamente a ine strany by ich opat pretlacili viacerymi poslancami. Takze aj keby vyhrala, nemala by dostatocny "koalicny potencial". Len by ma zaujimalo, ako by sa potom delili ostatne mandaty. Ale to je uz uplne OT...
Viliam22
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6663
"Pre fanúšikov a divákov budú v rámci Majstrovstiev Európy k dispozícií posilnené spoje - autobusy Dopravného podniku Bratislava, ktoré budú premávať na pohon CNG" - čo dajú tedomy, solarisy, či nebodaj vrakosy ?