Tak dnes som bol na olejkarskej. Pokutu stornovali, aj sa divili preco mi dal ten revizor pokutu.
Pre pripomenutie, sprava z 19.05.2010
Do dnesneho dna som nemal ziadny problem s revizormy nakolko som v zivote neisiel na cierno a dokonca som si aj ich pracu vazil. No po dnesnej situacii co sa mi pred par hodinamy stala, som svoj nazor zmenil na opacny. Nastupil som do elektricky, cestovny listok som vlozil do oznacovaca, lenze ten sa zasekol a cestovny listok neisiel vybrat. Tak som ho tahal na silu, tym padom sa natrhol dvomi rovnobeznymi rezmy.
miesta rezu som oznacil tou ciernou liniou. Rezy neznicili ziadnu cast pisma len ten spodok.
Nakolko som nemal iny listok, tak som si ho oznacil na druhej strane a pokracoval dalej. O niekolko zastavok nastupil revizor, ukazal som mu cestovny listok aj preukazku, lebo cestovny listok bol zlavneny. A uz to zacalo, toto ti nemozem uznat, to si si sam tak znicil ten listok. Tak pytal obcansky som mu dal, spisal to a dal mi pokutu akoby som ani listok nedal. Nedal sa presvedcit ani po opatovnom vysvetlovani a ani po priesvedcani cestujucich, ktory si ma zastavali. Tymto mu chcem podakovat, ze moje vreckove pojde do dopravneho podniku, dakujem. Nestvalo by ma kebyze si ten listok znicim sam, ale toto ma fakt dozralo.
no my máme 18 strán, čo nie je priveľa? To toľko politikov si myslí, že práve oni majú pravdu a sú vyvolení. Pokiaľ viem tak z HZDS odišli nejakí a založili AZEN, ešte skôr bolo HZD, aj SNS bola nie tak dávno na dve strany,... každý hrá urazeného. Nemám pocit, že 3-4 koalície sú to najlepšie, a keď už tak aby koalíciu tvorili 3 strany s rovnakým počtom poslancov (aspoň približne), teda nebolo by žiadne také ako dnes, že Fico s väčšinou by narábal s koaličnými partnermi ako s handrami (aj keď Slotovci a Mečiarovci sú blázni...)
No v tom ´91, či 92 keď sa prešlo na jednotný 12 min, mali veľmi približne linky 11, 12 interval v špičke okolo tých 4-5-6min, 4, 5, 7, 9, okolo 8-10min., 1, 3, 10, 13 okolo 10-15min., a 2, 6, 8, 14 okolo 15-20 min.
Martin Fundárek isto napíše presnejšie.
Aj 37, 63, 92 a BID idú obosjmerne po Lamačskej a vôbec nejdú cez diaľnicu. O.I. aj zastávka ŽST Lamač je pri jazde do mesta pred križovatkou iba pre L23, a za križovatkou (oproti tej do Lamača) pre 30,37,38,63,92,N21,N37, BID.
21,25 idú obojsmerne po diaľnici.
Nie, to do Dúbravky premávali linky 1, 5 a 12, do Ružinova 8, 9 a 12, do Rače 3, 5, 11 + 7 do Gaštaňáku a na Zlaté 2, 4 + 10 na Jurák a 6 + 14 na Újállomás.
? & Re #149612 Mike: ?
tu je schema k 24.4.2010 (rovnake linky ako v tej k 9.5., len trochu poopravovana a posunuty datum dozadu, myslim ze od 24.4.do 9.5. sa linky snad nemenili)
na hrabanie do vlastných vačkov... strana ktorá chce niečo svoje v parlamente presadiť nemôže si dávať za cieľ nejakých symbolických 6%... Ak chce dnes niekto niečo presadiť tak potrebuje iné %. Neviem prečo nám na Slovensku nestačí 6-8 strán ako v Maďarsku kde mali voliči na výber zo 6 strán
A kedy sa tie husté intervaly električiek zrušili? Lebo dakedy kúsok po 1990 bol zavedený 12 minútový interval v PD a dakto písal, že pred tým ako k tomu došlo, bol interval 15 minút.
Čo takto vyhľadať v správach na imhd? Defakto 28.6.2003 bola zmenená výprava a prekopané všetky grafikony, ale čo do intervalu na letné prázdniny bol vždy 15 min, teda de iure návrat celodenného intervalu 12 min bol až k septembru 2003.
No do Dúbravky vtedy premávala aj L1.
Btw keď sa u električiek prešlo na jednotný interval v celej sieti (dá sa pohľadať tu v histórií) tak to bol celodenný 12 minút, ako teraz. Až zmenou z februára (alebo marca?) 1997 sa prešlo na interval 10minút v špičke, 15 v sedle. Vtedy sa zrušila L10.
no.ev.di.