Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #149132:
no... to znie very good ? aspoň nebudú ľudia na L50 musieť behať na druhú stranu. Len potom čo pauzy pri OD Slimák? Keď pri OD Slimák pauzujú 3ks a pri Auparku 2, tak dokopy to bude 5, ale mohol by jeden kľudne stáť v tom veľkom prázdnom priestore ako je nástupište L98, toľko miesta pre jedno sólo sa tam nájde. Však uvidíme ako bude fungovať čo DPB vymyslel, ono sa to po čase možno aj tak zmení, keďže tipujem, že DPB bude sledovať aj vyťaženosť, jazdný čas a pod. a hlavne keď takýto stav nie je na krátko, tak sa oplatí to spraviť poriadne. "Najlepšie" na tom je, že namiesto toho aby sa most zavrel pre dopravu plánovane a bola na to MHD pripravená, tak 3dni predtým vylezie von o tom správa a nové klbáky furt čakajú vo vozovni na milosť pána zo zahrádky ?
Reply on: Arkuslogaritmus #149131:
škoda, že namiesto tých 10.5 BN a Citelisov nemáme radšej k tým 25 Tedomom (o chvíľu dúfam 30) ďalších 35 + 42, čiže dokopy 102 ks ☺ v 10.5 sa postaví pár ľudí a už to je plné, pri vystupovaní je skoro vždy strkanica. Usporiadenie Tedomu a ten komfort je porovnateľný so Solarisom, proste na dobrej úrovni. Citelis by mal vymyslieť niečo nové, lebo toto zaostáva čo ponúkajú.
Reply on: no.ev.di. #149129:
A čo tak 50-ka obojsmerne po nábreží aj cez Nový most s (priebežnou) konečnou vo štvorlístku?
Arkuslogaritmus

Arkuslogaritmus

Reply on: no.ev.di. #149130:
jo jo ?
Reply on: Arkuslogaritmus #149128:
napísal som,že : "do autobusového parku pribudlo akurát tak to čo vyšlo od J&T" J&T = SOR ?
Reply on: MatejBA #149127:
nuž ako myslíš, ale mi objasni záhadu ako zastaví L50 na zastávke Aupark, keď pôjde od Apolla cez Einsteinku a po výjazde na Nový most ako L184, ktorá túto zastávku míňa... Jediné čo ma napadá, že sa bude nastupovať ako je ten mostík k zastávke ? takže L50 by mohla zastaviť pri Auparku jedine v prípade, žeby premávala v opačnom smere ako je uvedené v BA novinách... s tou L78 to budú mať Ovsišťania veselšie aspoň, len je blbé, že L50 nebude stáť na Šafku no dúfam, že aspoň pod Nový mostom bude stáť, aj keď taká okružná premávka nie je bohviečo. Mali ju poslať v trase ... AS - Landererova - Apollo - Einsteinova - AUPARK (otočka tam kde dnes) - Pri starom háji - Jantárova cesta - Einsteinova - Apollo - Landererova - AS... tá okružná trasa je na prd v tom, že vodiči budú musieť prestávkovať na OD Slimák a jednak v tom, že sa bude dať dostať od Auparku na nábrežie a Malú scénu ale opačne to nepôjde, ľudia budú musieť nasadať na L50 pri Olejkárskej...
Arkuslogaritmus

Arkuslogaritmus

Reply on: no.ev.di. #149126:
Zabudol si na november 2007, keď pribudlo 18 SORov BN 9.5 ? a potom aj tie dlhšie 10.5...
Reply on: no.ev.di. #149124:
Aupark zastavka na novom moste 🙂 (resp mozu urobit, ze bude zachadzat ku Auparku)
Reply on: ear4 #149122:
však na voľby v roku 2006 Ďurkovský vytiahol na ľudí plagát s nápisom "Viem ako zlepšiť dopravu" a takto ju zlepšil, že vyradili sa za jeho rozkrádania Ik280 a 283, dosluhujú TAMBUSY, skazu poberajú už aj Ik435, novinky v ekologickej trakcii : ŽIADNE, okrem GO starých šuniek a do autobusového parku pribudlo akurát tak to čo vyšlo od J&T, z neba spadnutých 35 Citelusov a 30 Tedomov na prenájom. Čiže absolútne nič podstatné pre dopravu henten KDHácky zmrd nespravil ? ešte nám infiltroval "vírusy" z Karlovej Vsi do celého sytému MHD ☠
Arkuslogaritmus

Arkuslogaritmus

Reply on: ear4 #149122:
Zabudol si na naše úžasné cestné komunikácie-k tomu patrí i stav obrubníkov a hrdzavé oplotenie NIE len na zástavkových ostrovčekoch, zopár km úsekov električkových tratí v hroznom stave, čo sa MHD týka, napr. trolejbusové výhybky s rýchlym prejazdom trolejbusov, podchod na Trnavskom Mýte, preferencia električiek v praxi na Záhradníckej? ......
Reply on: MatejBA #149123:
som zvedavý mimochodom, že kde spravia na Einsteinovej zastávku Aupark pre L50 ?
Reply on: Thunder #149116:
cize priblizne nejak takto? http://tinyurl.com/28ahoa9
miesto zrychlenia (elektricka) fatalne spomalenie dopravy do petrzalky na dobu velmi neurcitu ale rozhodne nie kratku.
uz vyse roka trvajuce spomalenie dopravy do karlovky vdaka rekonstrukcii tunela, jeden rok na par stoviek metrov.
desiatky novych autobusov uz mesiace cakajuce na nasadenie, zatial jazdia aj ozajstne vraky na kolesach.
ani jedna jedina nizkopodlazna elektricka v celom meste, pravdepodobne neexistuje ani ziaden usek trate kde by ju bolo mozne nasadit.
cele mesto sa premenilo na jedno velke parkovisko, chodniky prestali existovat a neexistuju uz dokonca ani cele ulice (landererova).
v meste neexistuje ani len minimalna optimalizacia dopravy (napr. kazdodenne spickove zapchy sposobene par kusmi zaparkovanych aut na kosickej, mamateyovej atd).
...

ja si este trocha pamatam socializmus. to rozhodne nebola dobra doba pre bratislavu. no ale nejako tak mam dojem, ze sa k lepsiemu moc nezmenilo. tomuto mesto vladnu uz 15 a mozno aj viac rokov (pardon za vyraz) hovada, ktore sa ani najmenej o mesto nezaujimaju. nuz a my sa prizerame, ako devastuju mesto. pokial ide o dopravu, su velmi uspesny. mesto sa zmenilo na parkovisko, verejna doprava na zivy skanzen.
Reply on: kecho #149097:
Capacity by mohli byť na L61 a 96. Tam by to bolo pochopiteľné keďže na L96 už jeden premáva a Solarisy tam nepostačujú, tie by som nasadil na L50 radšej, lebo sóla tam niesú bohviečo. A na L61 by to bolo opodstatnené. V Petržke by som ich dal na L68,93 a 98, ale na L68 len v tom prípade ak opravia zastávku Dulovo nám. v smere do Petržalky, lebo tam sa autobusy nakláňajú tak, že ani kneeling netreba.
Reply on: Thunder #149116:
Dost o nicom..
Reply on: Padrex #149118:
Namiesto 88-čky áno 😉

ale vidím, že už to vyriešili inak, i keď niektoré návrhy sú podobné s mojimi
Reply on: jandro #149108:
myslis ze by mala konecnu na obratisku Novy most ta 50-tka?? len to nie uz teraz sa tam nezmestime pomaly ?
Z BA novin:

Linka číslo 50 bude premávať od OD Slimák po Autobusovú stanicu Mlynské nivy, odtiaľ však bude pokračovať cez Landererovu na Most Apollo, Einsteinovu k Auparku. Odtiaľ bude jazdiť cez Nový most na Malú scénu
na autobusovú stanicu a pokračovať bude po súčasnej trase.

Celková trasa sa tak predĺži o približne jeden
kilometer. V praxi budú zmeny
okrem iného znamenať, že linka nebude zastavovať na Šafárikovom námestí. Cestujúci z autobusovej stanice do centra budú musieť využiť trolejbusy.

Linka číslo 78 bude premávať od Čiližškej po Trnavské mýto bez zmien, odtiaľ však pôjde na Most Apollo k Ekonomickej univerzite, cez Gettingovu do Ovsišťa a späť.

Linka číslo 95 pôjde zo Šafárikovho námestia na Most Apollo, odkiaľ bude pokračovať na Einsteinovu, Jantárovu, Námestie hraničiarov, odkiaľ bude premávať po súčasnej trase na Vyšehradskú. Naspäť pôjde cez ulicu Pri Starom
háji. Aby sa pri týchto zmenách podarilo zachovať aktuálny interval, dopravný podnik bude musieť nasadiť o dva až tri autobusy viac.
Tak nakoniec asi ani chodci a cyklisti nebudú môcť na most.
"Starý most v Bratislave bude od sobotného rána pre verejnosť úplne uzavretý. Po moste tak nebude môcť premávať mestská hromadná doprava (MHD) ani jazdiť cyklisti, s najväčšou pravdepodobnosťou tadiaľ nebudú môcť chodiť ani chodci."

http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/stary-most-bude-od-soboty-uplne-uzatvoreny.html?page_id=164214

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.