myslíš, že to dakto Záhradníkovi uzná? S takými črepmi po GO (pričom všetká česť autobusom zn. Karosa, ktoré tu prežili spolu s Ikarusmi aj nemožné ? ) a cez víkend, kedy je viac vozidiel dostupných, to veru nie je umenie. Podstatné veci ako sfuckované intervaly na električkových linkách, žiadny NP trolejbus, žiadny nový kĺbový NP autobus (to, že stoja vo vozovni je pekné...),resp. žiadne množstvo, ktoré by pomohlo, stavba el. trate do Petržalky je tam kde pred 10 rokmi, nestojí ani meter trate a žiadne nové električky nemáme, hlavne, že keď tu bola električka od Škody, tak sa všetci papaláši vyvážali v nej, vyškierali a sľubovali, že také niečo tu budeme mať. Možno tak za 20 rokov keď už tie električky budú z módy a bude niečo novšie a lepšie.
Tak už 25 Tr sa nevyskytnu nikde inde ako na L33 - taky je prikaz , uvidime po volbach - ale nedavam tomu velku sancu,ze by ich davali kade-tade po meste,ked sa kazia jedna radost. Hoci momentalne nie je tusim pokazena ziadna , iba 6702 rozbita a 6705 "traktoruje" uz vyse 2 mesiacov ?
Neviem ako teraz, ale voľakedy tam jazdievali najmä vtedy ak mali pokazený diesel-agregát ale ináč boli pojazdné. A taktiež vtedy keď boli pojazdné všetky, ale nakoľko sa na nich vykonáva údržba tak ako sa vykonáva (rozumej temer žiadna okrem opráv) a nejazdia všetky tak ich nedávajú aj inde. A to už vieme prečo lebo by nebol dostatok vozidiel pre DD.
Re #148755 91roman27: A kto by prosím ťa platil dennodenne tie výjazdy Tatry + IVECA aby ich doťahovali na DD? ? Samozrejme je možné ich nechať na obratisku, ale povedzme si na akom obratisku v Bratislave by vozidlo vydržalo bez poškodenia? Riešenie je napr. najať SBSkára, ale to sú ďalšie výdavky... Samozrejme keď sa prepoja trate (plánované na roky 2012-2013) nikto nebude mať problém s tým aby tu jazdili aj 15Tr nakoľko sem nebude jazdiť už len linka 33 ale aj iná (napr. 32)/iné.
ja si dovolim oponovat ti, ano ludia chodia do lesa sa prejst ale to neznamena ze tam nemoze chodit spoj MHD, osobne sa povazujem za velkeho milovnika prirody, slovenske kopce mam pochodene takmer skrz-naskrz ale nemyslim si ze linka na Kacin je nezmysel. Mne osobne sa ta linka dost paci a niekolko krat som ju uz aj vyuzil. A to podotykam ze MHD v Bratislave (s vinimkou zopar nevyhnutnych pripadov) nepouzivam uz dlhu dobu.
Tak 25Trky sa este obcas vyskytnu aj na 200kovych linkach. ja som s nimi uz viackrat isiel aj po otvoreni trate na DD na linkach 201, 202 a dokonca aj 209 (niekedy minuly rok, nwm kedy presne, ale urcite to bolo po otvoreni trate na DD, lebo si pametam ze som na mileticovej z nej potom bezal na 68ku ktoru robila banskobystricka B961ka
linka na kacin je totalny nezmysel. predvolebny nezmysel, hodny kocurkova ala bratislava. ludia chodia do lesa aby sa presli, nie aby sa previezli a ta linka im chyba asi tolko ako branove spodky.
ja osobne si myslim, ze verejna doprava nema co hladat na hrebeni nizkych karpat. verejna ani sukromna doprava. to je otazka zdraveho rozumu.
Trollino sa vyrába vo verzii trolejbus, trolejbus s pomocným dieselagregátom a trolejbus s pomocným batériovým pohonom (také jazdia napríklad v Budapešti).
Blbosť. Dieselagregát nemusí bežať dlhší čas, je určený hlavne na krátke úseky (aj keď nie zas až taký X-trém, ako bolo otáčanie na Molecovej pred stavbou trolejovej trate v obratisku). Duobus existuje, akurát v Bratislave nejazdí.
teda myslel som to, že neexistuje v podobre 24 alebo 25Tr. A Solaris Trollino sa vyrába ako trolejbus alebo s pomocným diesel agregátom, či je to nebodaj duobus?
to je práve pointa toho dieselagregátu, že ak sa nakopne tak by mal bežať dlhší čas a nie ako na L133 : Kuklovská - Nový most. V podstate duobus neexistuje, len trolejbus s pomocným pohonom na diesel, ktorý by sa mal používať len v krízovom stave, teda pri výpadku prúdu alebo obchádzke, ktorú si vyžiada náhla mimoriadna udalosť.
Ujasni si pojmy. Duobus nie je trolejbus, ktorý ma pomocný dieselagregát. Duobus má rovnocenný elektrický a naftový/plynový pohon a nie je nevyhnutné, aby jazdil prevažne pod trolejmi. Trolejbus s pomocným dieselagregátom (t. j. u nás 25Tr) má plnohodnotný len elektrický pohon a naftový agregát slúži na prejazd krátkych úsekov bez trolejového vedenia, prípadne sa dá využiť pri výlukách, výjazdoch z vozovne (tak ako u nás) a pod. Každodenné jazdenie na dieselagregát pri výjazde a dojazde z vozovne na pomerne krátkom úseku, akým je úsek voz. Hroboňova - Molecova, by však kvalitnému a dobre udržiavanému trolejbusu s pomocným naftovým pohonom nemal robiť problémy. Na 200-kových linkách jazdili 25Tr pravidelne až do otvorenia trate na DD, neskôr sa niekoľkokrát využili 200-kových linkách pri výlukách.
Pretože tie naše 25tr a akýkoľvek "duobus"je vlastne trolejbus,ktorý ma dieselový agregát len na núdzový dojazd.Ono je to čisto len o tom,že "duobusy"by mali prevažne jazdiť len na trolejoch a nie mimo nich.To neustále každodenné preskakovanie z trakcie na dieselový agregát ich pekne kazí takže navrhujem aby sa na DD dotiahli 15Trky nech tam dožijú a potom ked sa raz spraví trolejové vedenie Patronka-ZOO-Botanická záhrada-Molecová nech jazdia na DD.Ved teraz je spravené to obratisko pri BVS tak sa majú kde točiť.L32 a L133 majú cez týždeň a počas špičiek fenomenálny nízkopodlažný interval tak zopár 15Tr je fakt zanedbateľné percento voči totálnej nízkopodlažnosti DD myslím,že každý občan bývajúci mimo DD by privítal nízkopodlažný klbový trolejbus na inej linke ako je L33(napr 201,202,212)Ja si raz tuším pamätám,že sa objavila 25Tr na 201 aj to bolo až raz
AAA