Chape niekto preco Bratislavsky samospravny kraj kde cca. 80% tvori Bratislava, a mozno 95% vyuziva MHD v Bratislave, dotuje LEN PRIMESTSKU DOPRAVU co je verejna hromadna doprava mozno pre 10-20% ludi??? ako moze toto niekto tolerovat, chapat a tvarit sa ze je vsetko vporiadku??? peniaze ma kraj za vsetkych obyvatelov, cele uzemie, a stara sa o zlomok... toto je mozne len na slovensku... a to iste cesty II. a III. triedy - preco ich spravu v BA neplati VUC? a I. triedy SSC??? potom by mesto Bratislava bolo na tom podstatne inak... a elektricku preco nedotuje stat prostrednictvom ZSR a ZSSK??? ako napriklad v meste Vysoke Tatry a Poprad???
Ak nerátame izolovanú trať na Dlhé diely, tak v podstate aj trolejbusového. 25Tr sa na nejakej 200-kovej linke neobjavila už ani nepamätám a 21TrAC aj tak skoro nikdy nejazdí...
Mňa napadlo ešte, že by mohla jazdiť po trase Letisko - Ivanská cesta - Trnavská cesta - Maximiliána Hella - Tomášikova - Ružinovská - Záhradnícka - Svätoplukova - Prievozská - ASMN. Ale uznávam, že to by bolo asi o dosť dlhšie ako na diaľnicu a po Gagarinke. ?
Priemerný vek autobusov je už "len" 10 rokov, ale i to je úspech v Bratislave. ? A nízkopodlažnosť už je 38,7% takže keď dodajú ďalších 5 Tedomov, nejaké SORky a poprípade CapaCity máme už aj 50% ?
Škoda, že neplánuje DPB odizolovať proti tomu hluku aj terajšie TEDOMy čo má, pokiaľ viem ide len o zvukovú izoláciu kde netreba vymieňať súčiastky pravdepodobne. ?
SORBN12