ja si myslím, že by linka s AS na Letisko ani nemusela ísť cez Trnavské mýto a Bajkalskú.
Mohla by ísť po trase: ASMN - Mlynské nivy - Prievozská - Gagarinova - D1 (tak ako L65) - Ivánska cesta (za ikeou) - Letisko ?
Myslim, ze hej..par ich tam nevidim ..teda aspon co som stretol v poslednom case. Toho chudeho v tej siltovke som stretol tento tyzden a dzubal nejaku moslimku, ze jej ISIC karta je neplatna ci co ... ?
este doplnujuca otazka.. :
Gorila co chodi ako sprievod revizorov, sa moze dotknut cestujuceho( terbars ak kladie odpor )..ale ked nema oznacenie SBS, ani preukaz SBS na viditelnom mieste? V tomto pripade nejde o napadnutie ? ? ?
1. rendez do klávesnice neber. jedna z mála vecí, na ktorej sa tu všetci zhodnete je, že my, obyvatelia rendezu, sme v porovnaní s vami, obyvateľmi iných mestských (aj prímestských) častí menejcenní, takže na rozdiel od vás nemáme nárok na priamy spoj do (aspoň širšieho) centra...
2. ver či nie, počas jazdy nejem, nefajčím, nepijem (na rozdiel od nemalej časti cestujúcich)...
3. spájaním svíň s elek3čkami si totálne mimo...
4. lietať JE ľahšie ako jazdiť...
5. prečo vlastne treba v mhd rušiť infosystémy a nahradiť ich hlásením vodičov? som nejak nepaňal, prosím vysvetliť ?
Otazka do plena ? :
1) Ak revizor nema na viditelnom mieste preukaz musim sa mu preukazat (P)CL? Ked ho vyzvem resp. upozornim, ze ho nema a on si ho da az nasledne, pripadne az ked vidi moj ignore, tak sa zobudi... vtedy uz musim ukazat (P)CL..alebo ho mozem poslat doprec?..lebo on ako osoba riadne poucena, nesplnil zakladnu povinost..resp.az nasledne po upozorneni ?
2) (Ne)musi revizor strpiet fotografovanie, kamerovanie pri zakroku resp. v sluzbe ?
Lebo Dvornyaga ako správny modrogum si predstavuje, že všetci cestujú iba medzi uzlami VHD, prípadne aj ND (viď niekdajšie požiadavky na pravidelné priame spoje z Petržalky na Rendez).
mame karosy, ikarusy, sory, mercedes, solaris, tedom a tambus. Karosy, ikarusy a tamy idu pomaly prec, ostanu 4 typy, mame par tedomov a solarisov a hlavne vozidla budu skor mercedesy a hlavne sory - amas 1 typ vozidla ako hlavny (snad som nezabudol na nic - berte to tak trochu s rezervou ? )
keď sa pozrieme ako prebieha obnova vozového parku u autobusov, tak autobusovú dopravu podporovať je najväčšia debilina. Autobusy treba obnovovať každých 8 rokov, čo u nás dodržať aj čas 10 rokov je MISSION IMPOSSIBLE. Máme jedno šťastie, že električky majú väčšiu "trvanlivosť" a vydržia desiatky rokov. Ešte keď sa pozriem, že na Slovensku sa zmôžeme akurát tak na Shitelisy a SOCky, tak mi stačí... no a ešte zopár Tedomov, čo ale nechápem prečo nemôžme mať krátke vozidlá od najviac dvoch výrobcov.
L133 by mohla mat 10min interval ráno s kapacitnejsimi vozidlami a poobede 12min interval, L17 má svoje výhody keď otvoria tunel tak je dosť užitočna, posilnuje interval L5...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MacGiver
Mohla by ísť po trase: ASMN - Mlynské nivy - Prievozská - Gagarinova - D1 (tak ako L65) - Ivánska cesta (za ikeou) - Letisko ?
Linka by nemusela zastavovať vôbec po trase.