1. rendez do klávesnice neber. jedna z mála vecí, na ktorej sa tu všetci zhodnete je, že my, obyvatelia rendezu, sme v porovnaní s vami, obyvateľmi iných mestských (aj prímestských) častí menejcenní, takže na rozdiel od vás nemáme nárok na priamy spoj do (aspoň širšieho) centra...
2. ver či nie, počas jazdy nejem, nefajčím, nepijem (na rozdiel od nemalej časti cestujúcich)...
3. spájaním svíň s elek3čkami si totálne mimo...
4. lietať JE ľahšie ako jazdiť...
5. prečo vlastne treba v mhd rušiť infosystémy a nahradiť ich hlásením vodičov? som nejak nepaňal, prosím vysvetliť ?
Otazka do plena ? :
1) Ak revizor nema na viditelnom mieste preukaz musim sa mu preukazat (P)CL? Ked ho vyzvem resp. upozornim, ze ho nema a on si ho da az nasledne, pripadne az ked vidi moj ignore, tak sa zobudi... vtedy uz musim ukazat (P)CL..alebo ho mozem poslat doprec?..lebo on ako osoba riadne poucena, nesplnil zakladnu povinost..resp.az nasledne po upozorneni ?
2) (Ne)musi revizor strpiet fotografovanie, kamerovanie pri zakroku resp. v sluzbe ?
Lebo Dvornyaga ako správny modrogum si predstavuje, že všetci cestujú iba medzi uzlami VHD, prípadne aj ND (viď niekdajšie požiadavky na pravidelné priame spoje z Petržalky na Rendez).
mame karosy, ikarusy, sory, mercedes, solaris, tedom a tambus. Karosy, ikarusy a tamy idu pomaly prec, ostanu 4 typy, mame par tedomov a solarisov a hlavne vozidla budu skor mercedesy a hlavne sory - amas 1 typ vozidla ako hlavny (snad som nezabudol na nic - berte to tak trochu s rezervou ? )
keď sa pozrieme ako prebieha obnova vozového parku u autobusov, tak autobusovú dopravu podporovať je najväčšia debilina. Autobusy treba obnovovať každých 8 rokov, čo u nás dodržať aj čas 10 rokov je MISSION IMPOSSIBLE. Máme jedno šťastie, že električky majú väčšiu "trvanlivosť" a vydržia desiatky rokov. Ešte keď sa pozriem, že na Slovensku sa zmôžeme akurát tak na Shitelisy a SOCky, tak mi stačí... no a ešte zopár Tedomov, čo ale nechápem prečo nemôžme mať krátke vozidlá od najviac dvoch výrobcov.
L133 by mohla mat 10min interval ráno s kapacitnejsimi vozidlami a poobede 12min interval, L17 má svoje výhody keď otvoria tunel tak je dosť užitočna, posilnuje interval L5...
X študentov používa L84, vystúpi na Bulíkovej a kúsok sa prejde pešo, podchodom pod Dolnozemskú a sú pri škole... čo majú hovoriť študenti MATFYZ alebo internátna ZŠ pre slabozrakých a nevidiacich, kde kým nevznikla L139 tak museli pracne šlapať...
no.ev.di.